Spring naar bijdragen

Donderdag 10 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Mijn moeder veranderde na twee glazen in een boze zuignap, maar ik vind het bijna wonderlijk hoe venijning deze meneer wordt.  Er zou een waarschuwing op de fles moeten staan: 'dit is een toverdrank, u weet van te voren niet welke kleur u aan zult nemen. Pas op met mensen'

Wat ik fijn vond was dat de berichten snel weg waren, dank u @moderator.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen, ik ga een lange pauze inlassen. Iemand kan hier maar de meest vreselijke uitspraken doen, vervolgens meteen weer een nieuw account aanmaken @Beoordeler. Dit blijft maar door gaan, dweilen met de kraan open. 

Goedemorgen, ik zag het ook, lieve @niks je kan die sads ook vertalen met "heeft aandacht nodig" ik heb bij gisteren gereageerd , hij/zij is dit niet waard. Zie het als een oefening in bij jezelf blijven?

Als ik nu een sad krijg ben ik gelezen door de @Beoordeler, je bent ziek, je doet sad reacties op mijn posts van "van wie is het" van weet ik hoe lang terug. Werk aan jezelf ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, eerst mij uitmaken voor (wie echt graag wil weten wat, kan de screenshots krijgen) en als @niks daar wat van zegt, haar kinderen uitmaken voor (wederom, screenshots) en dan zo gemakkelijk onder een nieuw profiel komen trollen. Dat schept niet echt een sfeer van veiligheid en vertrouwen, ondanks het snelle verwijderen van de troep @moderator

Knap vervelend en gisteren was ik ook best stuk ervan. Maar als iemand met meer verstand het had gezegd, was het erger geweest.

Dus door maar weer. Niet te lang wegblijven @niks. Er zijn hier nog altijd meer prettige dan vervelende mensen.

Goedemorgen trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net alle sad offline gelezen, deze Beoordeler (wat trouwens geen Nederlands woord is) het is beoordelaar , heeft oude posts van mij gesad. dan ben ik je in mijn ogen knettergek , echt obsessief gestoord. Zo ver terug sad uitdelen, hoepel toch op. Ik laat me niet wegpesten, ik ga nu juist schrijven om gezien te worden door deze beoordelaar, kijk naar je eiguh 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Geen idee wat er gezegd is, maar kan me er wel zo'n beetje een voorstelling van maken. Ik volg een cursus filosofie en laatst ging het erover hoe je overal een les uit kan trekken. Bijvoorbeeld als iemand je uitscheldt: 'bedankt dat je mijn weerbaarheid op de proef stelt.' Erg grappig ook vond ik wel. Misschien is dit dan een gelegenheid om te oefenen? En @Oskaris er ook weer, hoera! @Cleo66lastig dat je niet weer waar je aan toe bent wb operatie, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Weer een hoop geharrewar gisteren lees ik
ook niets mee gekregen, want was al weg gehaald
prima, beter zo :)

Lekker geslapen vannacht.
Toch straks maar eens voor een nieuw bed kijken, met twee verschillende matrassen, in plaats van een matras aan 1 stuk.
Lig ik toch net wat lekkerder als vriend zich omdraait en ik mee wiebel alsof ik in een zee beland ben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Oskar:

Klopt. Maar volgens mij is het sinds de mobiele telefonie domweg niet meer mogelijk om te bannen op Ip-adres, omdat daar geen vaste ip-adressen zijn. Anders vermoed ik dat dit allang was gebeurd. Daarom denk ik ook dat - ook als de vingers jeuken - negeren het meest effectief is. Waarschijnlijk streelt het feit dat wij nu weer over hem lullen ook zijn alcoholisch ego wel. Onder het motto: beter negatieve aandacht, dan helemaal geen aandacht.

Zo is ‘t. Hoe zong Huub dat ook alweer @ArtemisWij zijn er ook nog. Wij zijn met de meeste.

Wij zijn met de meeste

Wat ik ervan leer is de kracht van de groep. We zorgen voor elkaar, nemen het voor elkaar op. Omarmen elkaar, beschermen elkaar, dat vind ik prettig. De kracht van de kudde. Paarden zijn wijze dieren. daar ben ik zo vaak getuige van geweest en nog elke dag weer. De zorg, paarden dragen je graag. De kudde zorgt voor elk dier, zwak en kwetsbaar. 

In mijn proces van De verslaving voorbij werk ik aan mijn einde van zelfafwijzing. daar word ik elke dag beter in. Ik wijs mezelf niet meer af, einde van mijn verslaving aan zelfafwijzing, In mijn 14de maand hoop ik anderen te kunnen helpen. Niet als hulpverlener-verslaafde maar gewoon door hier af en toe te zijn. Te zitten met wie vandaag niet drinkt.

ik drink niet met wie dat ook niet doet. Alcohol is gif. het tast je brein aan. ontgiften duurt lang, ik ben er nog niet, het gif zit nog in mijn herinnering aan toen, al die veroordelingen van anderen. opgegroeid in de jaren zestig, we zijn met een heel nest, een hele kudde, en daarna werd het echt niet beter. Waarom oordelen. De kunst van het Zijn. Ik ben.

Ik drink niet dus ik ben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je wil weten wie welke reactie plaatst log je uit. dan zie je wie de sad heeft gegeven, of de like etc. 

ik krijg zoveel sad reacties op oude post dat ik wel weet wie er een obsessie op mij heeft. 

ik ga aan het werk, fijne dag allemaal :heart:

bewerkt door Artemis
puntje op i
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...