Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen @Artemis
Goed dat je je in hebt kunnen houden gisteren... 
Is het jouw bedoeling het dagpact vandaag 'dagdraad' te noemen of is het een verschrijving? 

Dank je, klopt verschrijving, is al aangepast, dank ook daarvoor. 

@bolletje ik ben inderdaad een vrouw, Tomboy, drummer en paardenvrouw, stoer, en kwetsbaar. Erg labiel op het moment. That's Okay 

c2e78747eb1317438fd03ada045008ae.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lika:

Ik hoop dat vandaag allen een dag brengt die er gewoon mag zijn. 

naast drums en zang ook gitaar, vandaag gitaardag , gewoon voor de lol, 

de zon schijnt, mijn emoties zijn zoals het weer van de afgelopen tijd, veel regen, veel storm en vandaag een droge dag aan zee 

 

michellebranch1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei lady jane:

Enne Artemis is een vrouw:), een stoere net als jij♥

Ik heb nu eindelijk vrouw in mijn profiel gezet. Daar heb ik gemengde gevoelens over, geboren als meisje in een mannenwereld. je kansen lopen direct achter, meisjes doen dit niet, meisjes doen dat niet, opleidingen die aan je neus voorbij gaan, ik MOCHT niet drummen, dat doen meisjes niet. Het werd blokfluit, sloeg ik kapot. daarna zang en gitaar, echte meisjesdingen. Ging pas veel later drummen. Is dat stoer? ik weet het niet. Waarom zouden vrouwen geen slagwerkers mogen zijn en is dat een mannending? 

Ik zie eruit als een echte vrouw, lang haar. Kreeg altijd opmerkingen over mijn vrouwelijke figuur en mijn bomen willen klimmen. Deed jongensdingen, totaal niet meisjesachtig en toch niet mannelijk. Stempels. 

gelijke kansen voor mannen en vrouwen. Anno 2022 krijgen vrouwen nog steeds minder betaald voor hetzelfde werk. Kinderopvang is slecht geregeld. Ik zie mijn dochters worstelen in een mannenwereld., nog steeds, gelijke rechten, ammehoela 

nou, dat was het wel , Artemis is een godin, de dochter van Zeus, ook een echte kerel :)

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Ja lijkt wel dat de ene verslaving plaats maakt voor een andere maar zal ergens verslaafd aan zijn.. :)

Ik ben verslaafd aan recycling (kringloopwinkels inclusief afvalcontainers), massagemeditatie-sessies en koffie.
Dat laatste wil ik gaan minderen.

Foto: mijn mondkapstokstekjesrecyclingproject

Mondkapstok.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Flitsbezorger bij je in de buurt @bolletje? Laten bezorgen kan soms een dag duren maar een flitsbezorger is er binnen tien minuten. 

Ja lieverd maar dat kost iedere dag e6,-- En ik kan het nog zelf.

Laten bezorgen Bol?
Je weet nooit of degene die jij aansteekt wel erg ziek wordt.

Niet als ik anderhalve mtr. afstand houd toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Artemis:

Ik heb nu eindelijk vrouw in mijn profiel gezet. Daar heb ik gemengde gevoelens over, geboren als meisje in een mannenwereld. je kansen lopen direct achter, meisjes doen dit niet, meisjes doen dat niet, opleidingen die aan je neus voorbij gaan, ik MOCHT niet drummen, dat doen meisjes niet. Het werd blokfluit, sloeg ik kapot. daarna zang en gitaar, echte meisjesdingen. Ging pas veel later drummen. Is dat stoer? ik weet het niet. Waarom zouden vrouwen geen slagwerkers mogen zijn en is dat een mannending? 

Ik zie eruit als een echte vrouw, lang haar. Kreeg altijd opmerkingen over mijn vrouwelijke figuur en mijn bomen willen klimmen. Deed jongensdingen, totaal niet meisjesachtig en toch niet mannelijk. Stempels. 

gelijke kansen voor mannen en vrouwen. Anno 2022 krijgen vrouwen nog steeds minder betaald voor hetzelfde werk. Kinderopvang is slecht geregeld. Ik zie mijn dochters worstelen in een mannenwereld., nog steeds, gelijke rechten, ammehoela 

nou, dat was het wel , Artemis is een godin, de dochter van Zeus, ook een echte kerel :)

Haha dat zijn de vrouwen. Ook ik ben in een mannenwereld opgegroeid. Zelf een katapult maken van een fietsband en dan straatlantaarns  kapot schieten enz. Kreeg van mijn moeder poppen want ik was toch een meid, de enigste in het gezin. Drummen, altijd graag willen leren maar nee ik kreeg ook een blokfluit en mondharmonica. Later moest ik op accordeon en pianoles want dat paste beter.

Ik zie er niet uit als een vrouw, wel wat lange haren maar ik ben te lui voor een kapper. Ik loop erbij als een %^&*((%. kleren vol verf en vieze handen, maar.......... iedere avond ga ik onder de douche en duik schoon m'n bed in. Heb in huis ook altijd alles zelf verbouwd hoe zo een vrouw? Wie weet een goeie beschrijving van een vrouw??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  @bolletjevind het nogal wat om boodschappen te gaan doen terwijl je bent besmet. Er moet toch wel een andere oplossing zijn? Je kan boodschappen voor een hele week laten bezorgen,  dan betaal je 1 keer iets van 6 euro. Of een vriendin/kennis/buurvrouw? Vaak zijn er ook vrijwilligers initiatieven. Mij is trouwens verteld dat quarantaine 7 dagen duurt (mits laatste 2 dagen klachtenvrij) en geen 10.  Zelf denk ik dat ik in de supermarkt ben besmet trouwens. En stel dat je een kwetsbaar iemand besmet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit een vaccinatie verkleint de kans dat je corona krijgt, het neemt het niet helemaal weg. Een vaccinatie zorgt dat de mate van ziekzijn milder wordt, maar betekent niet dat je helemaal niet ziek wordt.

@bolletje beterschap. Misschien kunnen de buren boodschappen voor je halen? Wel aan je quarantaine houden hoor, is niet voor niks.

Ik ga aan een boerenlunch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Artemis:

Ik heb nu eindelijk vrouw in mijn profiel gezet. Daar heb ik gemengde gevoelens over, geboren als meisje in een mannenwereld. je kansen lopen direct achter, meisjes doen dit niet, meisjes doen dat niet, opleidingen die aan je neus voorbij gaan, ik MOCHT niet drummen, dat doen meisjes niet. Het werd blokfluit, sloeg ik kapot. daarna zang en gitaar, echte meisjesdingen. Ging pas veel later drummen. Is dat stoer? ik weet het niet. Waarom zouden vrouwen geen slagwerkers mogen zijn en is dat een mannending? 

Ik zie eruit als een echte vrouw, lang haar. Kreeg altijd opmerkingen over mijn vrouwelijke figuur en mijn bomen willen klimmen. Deed jongensdingen, totaal niet meisjesachtig en toch niet mannelijk. Stempels. 

gelijke kansen voor mannen en vrouwen. Anno 2022 krijgen vrouwen nog steeds minder betaald voor hetzelfde werk. Kinderopvang is slecht geregeld. Ik zie mijn dochters worstelen in een mannenwereld., nog steeds, gelijke rechten, ammehoela 

nou, dat was het wel , Artemis is een godin, de dochter van Zeus, ook een echte kerel :)

Ff tussen drummers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei spirit:

Ik vind het nogal wat dat @bolletjecorona heeft, ondanks dat ze gevaccineerd is :face-icon-small-shocked:

Ik heb het ook net gehad met 2 vaccinaties en een booster. Maar ik heb er lichte griepverschijnselen en een loopneus aan over gehouden. Vriendin is niet gevaccineerd en kan nu net na een week barstende hoofdpijn en koorts weer een beetje ligt verdragen. Het licht aan de mate van ziek worden wat @Quinn aangeeft. 

bewerkt door Roosje41
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...