Quinn Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Morgen mensen. Het nachtmerriet hier lekker door en ik ben blij dat ik wakker ben. Had wat genomen om te slapen en dat was geen goed plan, want nou kon ik de nachtmerries niet meer uit. Dat zou ik inmiddels toch moeten weten. Nou ja, het is nu vandaag. Mocht iemand zich vervelen... (schaamteloze promotie) Artemis, niks, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goeiemorgen @Quinn Ik heb die nachtmerries ook letterlijk elke nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Ola! Naar van die nachtmerries Q en ikkanhet! Morgen tweede kans vrijlating kat. Ditmaal ervoor zorgen dat Socrates conehead zich er niet mee zal bemoeien. bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Hopelijk gaat het nu goed @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen allemaal. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 11 minuten geleden zei niks: Hopelijk gaat het nu goed @Reacher Anders ga ik gewoon in de tuin wonen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Vandaag komen ze een booster geven en wel thuis.Mijn handicap heeft ook een hoop voordelen. 21 januari 2022 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 wat laat @bolletje, of lig je juist vóór? goeiemorgen frummers lang geleden, de wekker al zo vroeg maar 9 uur volleyen staat weer op de agenda Ik lag nog heerlijk te dromen, over Jane en HenkT notabene van adb hier? Hoe ik daar nu weer op kom? We waren wel in goede harmonie op vakantie, en ik herinner me geen link met drank maar curies is het wel. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Dagpact Roberto Jessje Goeiemorgen, vandaag dacht ik 2 sportlessen te volgen maar het word alleen zumba , ik heb nog zo'n spierpijn van het sporten van woensdag. Wel lekker geslapen gelukkig. Kom er alleen zo moeilijk uit. Het word tijd dat het smorgens weer wat lichter word. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Dagpact Roberto Jessje ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 48 minuten geleden zei Reacher: Anders ga ik gewoon in de tuin wonen @niks vergeet je TV niet dan Reacher ik zag net een film die vast iets voor jou is (ook); Na deze film vergeet je nooit meer de man die zeker wist dat katten met mensen kunnen praten (Searchers met Benedict Cumberbatch in de hoofdrol. Een geniale acteur, dus dat belooft wat..... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen, Werken, kapper, en filmpje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen heb ook veel gedroomd , het meest bijzondere was dat oud en nieuwe situaties door elkaar heen liepen wat ik het meest onthouden heb dat er 2 verschillende zeeën waren naast elkaar en ik moest zo kiezen waar ik ging zwemmen . De vieze blubber zee was onveilig maar ook een vertrouwd gevoel. De mooie zee was een sprong naar allemaal nieuwe dingen waar ik naar toe kon gaan . Ik kan dit zeker herleiden. Verder nog meer waarvan ik dacht elke keer dit moet ik onthouden maar ben het nu allemaal kwijt . 21 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Wat een mooie droom Lieke. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Mij hebben ze verteld het op te schrijven wat ik droom maar daar ben ik altijd te moe voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen. Als ik een nachtmerrie heb gehad (en dat wisselt) leg ik dat altijd uit als dat ik iets aan het verwerken ben. Drankdromen bijvoorbeeld: ergens is het best raar dat ik niet meer drink, en tijdens dat jarenlange drinken heb ik nooit tijd gehad om die indrukken te verwerken. Dus dat doen we ‘s nachts met narratieven vol schaamte, ellende, auto-ongelukken, vreemdgaan etc. Dus ik geef er een positieve draai aan: dat hebben we maar weer mooi gedaan vannacht. Mijn vriendin vindt dat vreselijk, dat ik overal het goede van in probeer te zien. Maar ik ben wel vrolijk, en dat vindt ze fijn, dus goed wie doet hier nou moeilijk. Ik wens jullie een fijne dag. Ik mag naar de garage om een heleboel centjes te gaan betalen voor een reparatie (maar hé dan hebben we wel weer een mooie auto). rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Is ook een verandering voor je vriendin om overal opeens het positieve van in te gaan zien denk ik @Descartes33. Het is een nieuwe manier manier van samen zijn Ja auto,'s kunnen veel geld kosten , ik ben gelukkig mijn geldmonster kwijt en heb een poos al een andere auto voor de deur staan , staat letterlijk voor de deur sinds aug nog geen 1700 km mee gereden Neem hem van het weekend wel weer mee naar het werk , is ook beter dat er weer wat km bij komt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Goed en lang geslapen Ging om 21.00 naar bed en werd 7.30 wakker Hier ook spierpijn in mijn benen van de gym en in armen van de fysio Terug net, van loopje naar het dorp. Coronadochter belde dat ze zo'n keelpijn had, en kleindochter buikpijn. Dus gewapend met kruik eerst daar naar toe, eerst ook keeltabletten en venkelthee voor ze gehaald. och, och...het is me wat Meteen door naar de bio winkel en toko voor rotibladen (nog nooit roti gemaakt), oh ja en slager voor bio kip. Nou ja, tijd nuttig besteed dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Je klinkt heerlijk positief @Descartes33 Fijn ! Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 20 minuten geleden zei spirit: Dagpact Roberto Jessje ikkanhet Spirit maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Ik geniet van een dagje thuis zonder dat ik iets moet doen vandaag . Poes praat met de kittens , het miauwt en piept tegen elkaar . Zo wel even stofzuiger en dweil er door en wat aan de was doen. Gisteren bij action verf en penselen erbij gehaald , dus ook weer lekker rustig verven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Komende donderdag op Net5 om 20.30 uur: slokje teveel. Over bekende Nederlanders open over hun drankgebruik. , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden