Waldorff Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen. Zojuist wakker geworden als vrijgezel. Het valt me zeer zwaar. De ziekte alcoholisme kan ze niet omarmen zoals ze het zelf beschrijft, ondanks dat ik niet drink en er constant aan werk. De angst voor terugval kan ze niet mee leven. Het waren 18 mooie maanden die ik koester. Ik ga haar verschrikkelijk missen ❤️ Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ik ben ok bolletje, Hadocque, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen. Wat rot @Waldorff ik wens je veel sterkte! @Oskar heb geen antenne kunnen ontdekken. Wel een rookwolkje uit haar neus... Maar alles was in orde! karin123, Tatum, Lieke7777 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Wat mooi Niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen frummers. Ach @Waldorff, wat verdrietig. Wat moeilijk voor jullie beiden. Ik had het jou zo anders gegund. Sterkte. @niks, fijn dat ales oké is. Met een gerust gevoel de tweede helft in... Ikzelf heb rot geslapen, moest er wel vier keer uit vannacht. En tussendoor de ene na de andere vervelende droom. Een bakje dus maar eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goeiemorgen iedereen Sterkte @Waldorff DAGPACT: •Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen. @Waldorffwat enorm verdrietig voor je Hou het droog. @niksmooi om te zien. @Yvonnebalen zo slecht geslapen. Hier ook vervelend gedroomd, dat m'n jongste zoon werd vermist en de kans groot was dat hij niet meer leefde. Blij dat ik wakker werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Oooh, wat een ellendige droom Rosee. Goedemorgen trouwens, en ook voor Jessje. DAGPACT: Jessje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Sometimes life sucks @Waldorff, heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen, Is @Lika met vakantie? Al een tijdje niets gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Voor zover ik weet niet @Etty, als ik me niet vergis was zij nog maar net met vakantie geweest, zij heeft zondag trouwens nog een berichtje neergezet. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik mis @Kohtje ook, en hij heeft dit jaar nog geen enkel berichtje neergezet hier. Koh, ik meen te hebben gelezen dat je weer zo'n last van jouw arm had, hoop dat er inmiddels wat verbetering is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen DAGPACT: Jessje Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Wat super mooi @niks Zou iemand mij erbij kunnen zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 DAGPACT: Jessje Yvonne Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Een moeilijke periode dus @Cleo66 En ja, het zal tijd en energie kosten om daar weer een evenwicht in te vinden. Geef het die tijd ook, hoe zwaar dat ook mag voelen. Mocht jouw man inderdaad (meer) thuis komen te zitten in de toekomst zullen jullie beiden je eigen invulling aan de dagen moet geven. En dat is niet gemakkelijk, maar ook niet onmogelijk.... Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Dat is zeker niet makkelijk @Cleo66kan me goed voorstellen dat dat de nodige spanningen oplevert. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Jessje Yvonne Claudius ikkanhet Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 goeiemorgen frummers @Waldorff, sterkte; JIJ bent het waard om gestopt voor te blijven En @niks in zo'n heel andere fase, wat ontroerend je echo, thnx om dat te delen met ons. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 11 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Jessje Yvonne Claudius ikkanhet Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Gisteren op tv hoorde ik iemand zeggen: drugs of alcohol neem je omdat je iemand anders wilt zijn dan je bent. Maar dat kan niet, je bent jezelf en moet daar mee dealen. Wel een mooie vond ik dat. Er werd ook relatie gelegd naar diëten, waar dat ook voor geldt. Altijd streven naar een andere versie van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Als kind wilde ik altijd iemand anders zijn. Nu nog maar af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Donker buiten jammer. @Waldorff, ik wens je sterkte Nu doorzetten he, laat zien hoe sterk je bent @niks Wat is dat toch prachtig he, zo,n nieuw leventje in wording Vanmiddag met de trein naar naburig stadje om nieuwe wandelschoenen te kopen krijg ik alvast voor mijn verjaardag van lieve vriend Nou, en hier hebben 3 van de zes kleinkinderen corona Mijn dochter nu ook Volgens mij zitten er nu wel 10 klassen thuis uit mijn woonplaats Tjonge, jonge wat een gedoe zeg.! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik vind dat alcohol net zo goed drugs is. En wel een harddrugs te verstaan. alcohol en drugs is zo n onzin ze scheiden die twee dingen alleen maar om het maatschappelijk verantwoord te laten klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Helemaal mee eens @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden