Waldorff Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen! Vannacht naar gedroomd over drank gerelateerde ellende. Niet uitgerust wakker geworden. Zo er maar uit, koffie zetten en fitnessen. Fijn weekend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen frummers. Straks eerst een paar boodschappen in huis halen en daarna een lekker rustig dagje. Weekend... Eerst maar een bakje. Ik hoop dat jouw droom inmiddels ver genoeg is weggezakt om van vandaag te kunnen genieten @Waldorff..... Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goeie morgen, Dat zijn kleutendromen Waldorff maar zelfs onbewust is drank negatief voor je. Moggel Von. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Ik heb elke nacht enge dromen maar bijna nooit over drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen, Een heerlijk vrij weekend, zoon komt lunchen met vriendin, we gaan een beetje klussen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 (bewerkt) DAGPACT Artemis 8 januari 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen heel veel gedroomd, heb het eerst allemaal getekend, ben goed bezig blijkbaar want de heldere boodschappen komen wel door. Opruimen in mijn hoofd, weg met het verleden, leve het heden vandaag zaterdag, de dag dat alles later mag, schoonmaken, badkamer, kattenbak, toilet, stofzuigen. Schoon huis, schoon hoofd, mijn vriend van vroeger zei altijd, wie wil zijn, haar aura schoonmaken. En zo heb ik er nog plezier in ook, lekker muziekje aan 8 januari 2022 bewerkt door Artemis rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 DAGPACT Artemis ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 DAGPACT Artemis ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen, hier ook opgejaagd en verward wakker door dromen. Heb ik gelukkig zelden last van. Gaap nu om de minuut, maar ben bezig. Dat is al heel wat. 1 minuut geleden zei Claudius: DAGPACT Artemis ikkanhet Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 goeiemooiemorgen frummers aan het bingen geslagen bij Netflix wat is dat verslavend zeg, zo las ik vroeger mijn boeken (The Club, Turks) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen en weer een heldere dag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Hier alles goed Dag 8 vandaag Gemotiveerd nog steeds, dus dat is goed ! Bingen met netflix Jane, Kan me dat moeilijk voorstellen Heb al moeite om een film helemaal af te kijken (lees, ongedurig, ongeduldig ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 En hier weer eens gezellig, geheel bewolkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 (bewerkt) DAGPACT Artemis ikkanhet Claudius Maja Roberto 8 januari 2022 bewerkt door Roberto net wakker, mijn eigen naam vergeten Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Deze kant dan maar opkomen @rapilos, koud, maar een stralend zonnetje, zo heerlijk nu na alle sombere dagen, net even een frisse neus gehaald. Nu tijd voor een bakje DAGPACT Artemis ikkanhet Claudius Maja Roberto Yvonne rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen. Hier ook een drankdroom gehad. Ik had dronken een voicemailbericht ingesproken bij iemand waar ik later niks meer van wist. Naar gevoel. Hoewel het prima gaat wb alcoholgebruik (feestdagen ook amper gedronken) houdt het me dus onbewust nog bezig. Wandelen met vriendinnen straks. Jongste zoon naar zijn vader dit weekend, ik naar vriend vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Goedemorgen, ik werd vannacht wakker gemaakt door mijn vriendin omdat ik de slappe lach had in mijn slaap. Toen ik wakker werd lachte ik nog steeds maar weet niet meer waarom. Dat is toch wel jammer dat je zo'n lol kan hebben maar niet meer weet waar het over ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 O, jongens, ik voel me een klager, maar ik vind de kou, de regen, corona even heel lastig. Ik werk nu bijna twee jaar thuis, heb het goed, maar voel me nu dan eindelijk ook even opgesloten. Denk zeker dat het weer daar een groot aandeel in heeft. Ik hoop op zon. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 goedenavond Ja laat de zomer maar komen @Lika voel me vandaag ook wat opgesloten in me bootje met die regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 Lieve mensen , ik ben vergeten me aan te melden, maar wil toch iedereen een fijne nacht wensen. CarpeDiem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden