lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 goeiemooiemorgen frummers ik werd vervelend wakker omdat er mensen onder mijn raam keihard riepen ze moesten in het trappenhuis en vroegen een bewoner luidkeels om de code van zo'n sleutelkastje. Nou die weet ik nu dus ook. Gelukkig nog een uurtje kunnen dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 grappig, nu ik jullie lees; ik heb in mijn hele leven maar 3 nachtmerries gehad en die weet ik alle drie nog. verder wil ik eigenlijk altijd verder met mijn droom, als ik zo ruw word gestoord, maar dat lukt zelden. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Dromen, mijn oude buuf kwam weer terug naar mij wonen . Ze was zwanger, van een andere man .  Gisteren EMDR gehad , intensief hoor.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 rustig aan vandaag dan Lieke emdr werkt flink door♥ enne over zwangerschap dromen terwijl je net een 6(?) ling hebt, gek he☻ Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Ja @lady jane heeft behandelaar ook gezegd rustig doen . Vandaag hoef ik ook niets alleen even met mijn oudste naar de POH ivm overdracht van kinderarts naar huisarts ivm ADHD begeleiding en medicatie. Verder wel lekker rommelen , ga zo eerst de poezen kraam kamer even verschonen . En ze gelijk knuffelen. EMDR is vreemd , het is een stroom van gedachten plaatjes in je hoofd en als ze zegt stop dan vertellen wat je voor je hebt. En onder tussen die lichtbalk volgen met je ogen .  Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Goedemorgen en eindelijk een beetje zon. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 en marktdag dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Goedemorgen. Een perfecte dag om de druif te snoeien. Schaar ligt al klaar, nu ik nog. Dagpact: Maja ikkanhet Artemis Yvonne Roberto Quinn Jessje Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 En maandag ook booster gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Goedemorgen, herkenbaar @Yvonne. Gelukkig ben je nu weer geland op aarde. De laatste dagen vakantie. Ik hoop dat ik jongste zoon vandaag mee krijg voor een wandelingetje in de zon of dat hij er zelf op uit gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Artemis: ja dromen werken je dagelijks leven uit. Ik ben altijd heel geïnteresseerd in dromen, droom zelf ook veel en hield vanaf mijn pubertijd dromendagboek bij. Dromen zijn geen bedrog, ze laten iets over waar je mee bezig bent zien. Mijn dromen lijken vaak op een dia-carrousel die in de war is. Alle plaatjes kloppen, de mensen, de situaties en gebeurtenissen, mijn gevoel daarbij, et cetera ken ik. Alleen de onderlinge verbindingen kloppen niet. Toen ik veel bier dronk droomde ik vaak dat ik naar de wc moest, maar nergens een kon vinden. In hotels, restaurants bleek het toilet geen wc-pot te hebben, of was een berghok, of een douche ruimte, et cetera. Dan werd ik wakker en moest ook echt naar het toilet. Als ik een leuke of spannende droom had en naar het toilet moest hield ik zoveel mogelijk mijn ogen dicht om die droom vast te houden. Ik wilde altijd weten hoe die droom afliep. Bij het wakker worden vergat ik altijd het meeste. Er is bij mij wel een duidelijk verschil tussen dromen met alcohol en zonder. Met alcohol onthoud ik altijd de kern, dat zijn vaak terugkerende dingen. Nu ik nuchter slaap droom ik anders en zodra ik opsta ben ik alles vergeten.  6 januari 2022 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Dagpact: Maja ikkanhet Artemis Yvonne Roberto Quinn Jessje Toos Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Ik drink vandaag ook niet. Vrij zeldzaam voor mij: Ik heb een heel slecht humeur. Maar positief nieuws: Ik heb een zelftest gedaan die negatief was, wat blij nieuws is. #ikworderdraaierigvan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Dit ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei spirit: Wel een lekkere vent ontmoet, in mijn dromen. Hij was zanger. Roodachtig haar en mooie blauwe ogen . Zou wat met hem gaan zingen, maar anderen waren mij al voor. Ed Sheeran? Dit ben ik ook Rosee, Bob, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 3 minuten geleden zei spirit: . Mijn klaviertje zou vandaag bezorgd worden, maar ze kunnen nu niet aanbellen. Beneden bij de bel je telefoonnummer hangen?  En dit ben ik ook Artemis en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Â Dit was ik twee uur geleden. (Dan wel een tikkie ouder) Deur viel achter me dicht in het slot! IJsvogel en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 O, @Jannigje, wat heb je gedaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 En dit Nu Probleem verholpen met de hulp van een vriendin en verschillende buren. Â Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) Alle pogingen met een kleerhanger ed mislukten. Uiteindelijk was er een buurman met een lange trap, een andere buurman is daarop naar boven geklommen, kon de hor van het slaapkamerraam loskrijgen en is naar binnen geklommen. Inmiddels was ik behoorlijk koud geworden, ondanks een jas die een buurvrouw me leende. Als er zoiets gebeurt blijken mensen toch echt behulpzaam te zijn. Gelukkig! Nu aan de thee om op te warmen en te bekomen van de schrik. 6 januari 2022 bewerkt door Jannigje Aanvulling + verbetering Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 :-) gelukkig. Lekker opwarmen @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 @spirittrek & treesje weten het wel, toch? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Ja ik stop ook niet tegelijkertijd dan draai ik door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 traybake zoete aardappels, aubergine, paprika's en chip.worstjes, chili olie en za atar als kruiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden