Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 1 uur geleden zei Waldorff: Helaas belt mijn behandelaar net ziek af. We gaan een nieuwe afspraak inplannen ai, niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 9 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen. Booster prik zit erin. Blij dat ik in een land woon waar dit allemaal zo goed is geregeld! @Waldorffvervelend dat je afspraak niet door gaat, hou het droog. @Artemis Waldorff en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ben ook die film op NPO 3 aan het terugkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Welke film is dat @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Hoi. Ik meld me ook maar weer eens. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Jessje Artemis Roberto Spirit Toos nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 6 minuten geleden zei Rosee: Welke film is dat @ikkanhet? Herman vermoord mensen. Is een alcoholist die niet de juiste hulp krijgt. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemiddag ik heb hem gisteren ook zitten kijken. Vond het wel een goeie film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Oh, dan ga ik dat straks kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Zoals verwacht naderd het einde van de dag en krijg ik het nu op dag 4 toch wel weer moeilijk. Ik heb nu al zeker 2 goeie smoezen klaar om te drinken. Ik weet dat als ik maar iets van dat laat vallen m'n man meteen naar de winkel rent want hij had het gister al moeilijk. Dus hou ik m'n mond en ga ik vanavond haken denk ik. Pfff klote zooi. En het is nog nieteens weekend. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Rotdag. Het is lastig omschakelen terug naar een familieleven met alles en iedereen wat daarbij hoort. Ben allang blij dat de schoonouders vanochtend weer vertrokken zijn. Nou de zwager met gezin nog. Man, wat kan ik weinig hebben. Blegh. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Jessje Artemis Roberto Spirit Toos Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Nou wees gerust ik heb al dagen achtereen kutdagen,het zit zeker in de lucht. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Post stomme decembermaand blues wellicht. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik ben anders best blij dat het weer "gewoon" januari is. Die feestdagen altijd. @Quinnals ik jou lees, schoonouders, zwager.... Ik moet er niet aan denken, wat dat betreft vind ik niet dat je weinig kan hebben hoor ( verder weet ik het natuurlijk niet ) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik doe hier even het licht aan tegen de duistere dagen Led spaarlamp met gerecycled touw. Artemis en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 1 uur geleden zei Jessje: Zoals verwacht naderd het einde van de dag en krijg ik het nu op dag 4 toch wel weer moeilijk. Ik heb nu al zeker 2 goeie smoezen klaar om te drinken. Ik weet dat als ik maar iets van dat laat vallen m'n man meteen naar de winkel rent want hij had het gister al moeilijk. Dus hou ik m'n mond en ga ik vanavond haken denk ik. Pfff klote zooi. En het is nog nieteens weekend. Hou vol Jessje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Ik likete de rotdagenpost, niet omdat ik het like maar omdat er geen hartje reactie gegeven kan worden, dus voor iedereen met een rotdag moi aussi 4 januari 2022 bewerkt door Artemis lettertje Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 2 uur geleden zei Jessje: Zoals verwacht nadert het einde van de dag en krijg ik het nu op dag 4 toch wel weer moeilijk. Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Wat eten we vandaag, de andere helft van de ovenschotel van gisteren, ik had voor 4 personen gemaakt en we zijn met zn tweeën, lekker gemakkelijk, schuif um zo in de oven en hoppa, weer een gezonde maaltijd, wat er in zit kan je gisteren lezen of ik zeg het nog een keer: broccoli, aardappelschijfjes en vleesloosgehaktzondervleesvandieren ik heb er zin in. In eten. Ik eet me te pletter, maar ik drink niet. Nog even en ik schuif weer aan bij kilokiller, even vrijdag afwachten na een weekje zonder suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik heb helemaal geen rotdag. En december vond ik een hele leuke maand. En van januari en februari ga ik ook wat maken. Dus nee, ik geef geen like. Rot voor ieder die het wel moeilijk heeft. Ik geniet van heel veel dingen die op mijn pad komen, een goed boek, het heerlijke druilerige weer ( ja, echt waar!), lekker fietsen in de regen , kaarsjes aan en vloerverwarming, pyjamaatje aan, eten gebaseerd op afvallen en het lukt ook nog, de kerstboom die nog tot eind februari blijft staan, de telefoontjes van kennissen en familie, het feit dat ik maandag weer mag/ kan werken, enz enz . Maar nogmaals, rot voor ieder die het wel moeilijk heeft . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 4 minuten geleden zei nancy: Ik geniet van heel veel dingen die op mijn pad komen Dat is fijn @nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 6 minuten geleden zei Jannigje: Dat is fijn @nancy. Ik zou het zo graag met je willen delen, Jannigje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 20 minuten geleden zei nancy: Ik zou het zo graag met je willen delen, Jannigje Ja, als dat zou kunnen! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 1 uur geleden zei Artemis: Hoe gaat het nu? Nog steeds veel trek, maar ben boven nog niet klaar, ik ga om half 9 naar beneden gilles kijken en dan lezen en naar bed. Om 9uur is de winkel dicht. Wat een gedoe die strijd met mezelf, maar ik kan het en drink vandaag niet! karin123 en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden