Spring naar bijdragen

Woensdag 15 december 2021

niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @niksen @bolletje! De persconferentie gisteren versterkte mijn wat sombere stemming. Ga nu proberen de donkere wolken weg te duwen. Ik schiet er niks mee op. Vandaag vrije dag. In ochtend geen klussen, behalve dat de kerstboom wacht op slingers en ballen. 
@Quinngefeliciteerd! Weer een horde genomen. Dank voor jouw bijdragen. Ik haal er doorzettingsvermogen uit. Veel plezier morgen @bolletjeen geniet van je vrije dag.

Voor allemaal een toppie dag!

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De donkere dagen voor kerstmis. Ik heb er niet zoveel last van. Al had ik ook liever de blauwe luchten van vorige week. Onze kerstboom staat, nee mini, nee poes niet aanzitten! Kaarsen staan hoger, op tafel alleen kaarsen en waxinelichtjes met batterij. Al met al lijkt het wel gezellig. Mini haar kerstjurk is besteld. Ik ben nogal van als het maar makkelijk zit en ze lekker kan bewegen. Maar voor kerst maken we een uitzondering. Staat leuk in het fotoboek. Benieuwd hoe lang ze hem aan heeft. :rolleyes: 

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

misschien mag je niet echt de tijd nemen om uit te zieken Cleo?
flinke stappen in herstel op de 2e(?) dag? Wat verwacht je van jezelf?

Ik woon bijna in de sauna, haal er even alles uit wat haalbaar is
na de 24e geen leuke aanbiedingen meer en zo kom ik die donkere dagen
heerlijk lui en meditatief door. En ik voel me zalig bevoordeeld dat dit kan, ondanks alles
wat gaande is in de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

Als ik dan hoor dat de meesten vrolijk doorhuppelen dan voel ik me ern aansteller . Hoe kan dit nu ? Zucht .

Je mag je voelen zoals je je voelt, maar ik vind je geen aansteller, iedereen is anders, reageert anders. Zo'n reactie interpreteer ik als:

"je afweersysteem is heel hard aan het werk, dus dit is nodig" Misschien was jij wel op de IC beland als je Covid zonder inenting had gekregen. Je weet het niet, maar het zou kunnen. Ik was week flink ziek na 1e inenting. Zodra de booster hier komt ga ik die wel halen. Gemene aandoening die Covid variatie nummer zoveel 

bewerkt door Artemis
1 letter weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...