niks Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Moghu Niksie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen @bolletje hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Lekker een dagje vrij en morgen gaan we een kerstmarkt bezoeken met de dagbesteding en daarna krijgen we een brunch aangeboden, leuk hé. Voor mij zijn zulke dingen altijd een groot feest. En jij? Nog iets leuks vandaag? Trouwens jij doet het goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen @niksen @bolletje! De persconferentie gisteren versterkte mijn wat sombere stemming. Ga nu proberen de donkere wolken weg te duwen. Ik schiet er niks mee op. Vandaag vrije dag. In ochtend geen klussen, behalve dat de kerstboom wacht op slingers en ballen. @Quinngefeliciteerd! Weer een horde genomen. Dank voor jouw bijdragen. Ik haal er doorzettingsvermogen uit. Veel plezier morgen @bolletjeen geniet van je vrije dag. Voor allemaal een toppie dag! 15 december 2021 bewerkt door Maja rapilos, niks en bolletje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 De goede moed er maar in houden ja. Slecht geslapen en ook wat somber. Veel werk. Gewoon maar weer aan de slag, genoeg te doen. En straks naar buiten en zwemmen. Niet buiten zwemmen, zoals Jopie, brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen frummers, Wat is het toch nat buiten al dagen, jakkie. En donker natuurlijk. Dan binnen de lichtjes maar aan. En een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 @Quinn gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 goedemorgen allemaal DAGPACT: Yvonne Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Wat een ellende @Pulluptomybumper, maar fijn dat er toch weer perspectief is voor jou hond. Maar Sudoku boekjes omdat hij zich verveelt? Denk je nou echt dat hij daar het geduld voor op kan brengen? ? @Quinn, negen maanden.... top man. {()} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 De donkere dagen voor kerstmis. Ik heb er niet zoveel last van. Al had ik ook liever de blauwe luchten van vorige week. Onze kerstboom staat, nee mini, nee poes niet aanzitten! Kaarsen staan hoger, op tafel alleen kaarsen en waxinelichtjes met batterij. Al met al lijkt het wel gezellig. Mini haar kerstjurk is besteld. Ik ben nogal van als het maar makkelijk zit en ze lekker kan bewegen. Maar voor kerst maken we een uitzondering. Staat leuk in het fotoboek. Benieuwd hoe lang ze hem aan heeft. karin123, Lieke7777, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen! Hond en ik liggen nog in bed. We gaan zo lopen. Fijn. Gisteren zo idioot veel werk gedaan, maar met plezier, dat ik vandaag veel minder moet doen. Ook fijn. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 goeiemorgen frummers misschien mag je niet echt de tijd nemen om uit te zieken Cleo? flinke stappen in herstel op de 2e(?) dag? Wat verwacht je van jezelf? Ik woon bijna in de sauna, haal er even alles uit wat haalbaar is na de 24e geen leuke aanbiedingen meer en zo kom ik die donkere dagen heerlijk lui en meditatief door. En ik voel me zalig bevoordeeld dat dit kan, ondanks alles wat gaande is in de wereld. Etty en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 @Quinn gefeliciteerd topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 @Cleo66beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Veel beterschap voor en met je lieve viervoeter @Pulluptomybumper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Goedemorgen. @Cleo66beterschap, hoop dat het snel beter wordt. @Pulluptomybumperbeterschap voor je hond. @Artemiswe hebben dezelfde taart aan @Quinngegeven, ik op zijn eigen draad, ga ik even veranderen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Dat doe je goed @Pulluptomybumper, I jouw humor. En wat een heerlijk vooruitzicht dat het met je hond weer helemaal goed kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Koffie in de deur (om met Jopie te spreken), moet je zien hoe mooi de kleuren van ons uitzicht veranderen van vanmorgen tot nu. Bob, rapilos, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei Cleo66: Als ik dan hoor dat de meesten vrolijk doorhuppelen dan voel ik me ern aansteller . Hoe kan dit nu ? Zucht . Je mag je voelen zoals je je voelt, maar ik vind je geen aansteller, iedereen is anders, reageert anders. Zo'n reactie interpreteer ik als: "je afweersysteem is heel hard aan het werk, dus dit is nodig" Misschien was jij wel op de IC beland als je Covid zonder inenting had gekregen. Je weet het niet, maar het zou kunnen. Ik was week flink ziek na 1e inenting. Zodra de booster hier komt ga ik die wel halen. Gemene aandoening die Covid variatie nummer zoveel 15 december 2021 bewerkt door Artemis 1 letter weggehaald Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 4 uur geleden zei Pulluptomybumper: Turbulente tijden hier in huize bj. Hond ligt al wekenlang in de lappenmand, loopt slecht, pijn, niet duidelijk wat er is. Beterschap voor jullie hond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden