Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Donderdag 25 november 2021

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Claudiusen @niks. Hier ook werk. Zaterdag start weekend. Heerlijk! Ben er aan toe. Zou zo in winterslaap willen voor een week of zo. Dat lijkt mij wel wat. Onesie aan, muts over de oren, dekentje mee en knorren maar. Mmmmm…..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Heerlijk geslapen met warm lijfje naast me. Zij zo naar school, ik door naar moederdag en vanavond werken. 

Lange dag, zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Maja:

Succes @Zbb! Je timmert weer goed aan de weg.

Goedemorgen 

ja er moeten dingen anders

ben wel gegroeid,de tussenpozen tussen de terugvallen zijn langer dan ‘vroeger’ maar ik blijf hangen. 
heb het idee dat ik niet verder kom dan een paar maanden droog,heb zelfs het idee dat het soms minder goed gaat zelfs. 

ik blijf zoeken naar wat ik nodig heb om het wel vol te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Zbb:

Goedemorgen 

ja er moeten dingen anders

ben wel gegroeid,de tussenpozen tussen de terugvallen zijn langer dan ‘vroeger’ maar ik blijf hangen. 
heb het idee dat ik niet verder kom dan een paar maanden droog,heb zelfs het idee dat het soms minder goed gaat zelfs. 

ik blijf zoeken naar wat ik nodig heb om het wel vol te houden. 

Tis vaak 2 vooruit en weer 1 terug Zbb 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tandarts: ik zag er vroeger ook altijd enorm tegenop hoewel ik nooit gaatjes had. Ik vind het wel grappig om te merken dat mijn zoons er totaal geen moeite mee hebben. Andere tijden, andere opvoeding. Ze krijgen nu ook een klein kadootje bij de tandarts en gaan bijna juichen als ze weer mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...