Spring naar bijdragen

Donderdag 25 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend gelopen in de stromende regen, en nu schijnt de zon ineens weer.
even langs de dierenwinkel en gevraagd of ze van het voorjaar weer nieuwe parkietjes kregen
Weet niet of ik het ooit gemeld heb, maar twee weken geleden is mijn laatste parkiet overleden (10 en 11 jaar oud geworden)
In het voorjaar dus maar nieuwe kopen, want dan kan ik ze ook weer wat vaker op het balkon zetten
Ook gekeken voor een nieuwe kooi
wil een wat grotere, zodat ze dan wat meer bewegingsruimte hebben
De grootste kooi kostte 65 euro, en dat vond ik eigenlijk nog wel mee vallen
zegt tie ; maar je hebt kans dat er in het voorjaar het dubbele bijkomt, omdat vanwege het krappe container aanbod, de prijs wordt opgejaagd
Maar om nou al een kooi te kopen terwijl ik nog niet eens vogels heb....
Enfin, komt tijd komt raad

 

@ikkanhet
Sterkte
Je kan het he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht gisteren ook al, wat is @ikkanhettoch stil. Gauw weer terug in het gareel. Ging net zo goed toch? Hopelijk net als ik vorige week weer een lesje geleerd. 

Project afgerond en nu bezig met wat bij dit weer past: rommellaadjes en kasten opruimen. Jeetje mina! Hoeveel balpennen, fineliners, scharen en schaartjes, gummetjes, rollen plakband en tape, potloden en (uitgedroogde) stiften en markers heb ik wel niet. Overal komt het vandaan. Prullenbak er naast, la op schoot en sorteren maar. Alles in aparte bakjes. Waar je al niet blij van wordt hè? Vanmiddag naar de sportschool zolang het nog kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onzin @Delarope die waarderen jou niet meer of minder dan de andere forumleden. 

Verder ben ik er niet op uit de hele wereld te verbeteren, een stukje zou leuk zijn, maar je kunt alleen jezelf veranderen.

En sufferd? Wellicht. Maar check je spelling voor het plaatsen, dat vermindert jouw sufferdgehalte.

@Oskar ja, nog een kleine week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Delarope joh, ik wil best proberen te onthouden dat je aan de drank zit en daardoor zo vals uit de hoek komt en ruzie zoekt. Zo gaat dat blijkbaar bij jou. Maar ik heb geen zin om dan nu energie in jou te steken, omdat ik daar zelf alleen maar kwaad en opgefokt van word. Misschien kan iemand anders je nu wel op een goede manier steunen, ik kan het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...