Claudius Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen, extra dag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen @Claudiusen @niks. Hier ook werk. Zaterdag start weekend. Heerlijk! Ben er aan toe. Zou zo in winterslaap willen voor een week of zo. Dat lijkt mij wel wat. Onesie aan, muts over de oren, dekentje mee en knorren maar. Mmmmm….. Rosee en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goeiemorgen allemaal, Bob, karin123, Zbb en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Straks een nieuwe therapie karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Succes @Zbb! Je timmert weer goed aan de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Bakje om de dag te beginnen... 25 november 2021 bewerkt door Yvonne Afbeelding aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Tandarts straks, ik heb nog geen vertrek datum gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 17 minuten geleden zei Maja: Succes @Zbb! Je timmert weer goed aan de weg. Goedemorgen ja er moeten dingen anders ben wel gegroeid,de tussenpozen tussen de terugvallen zijn langer dan ‘vroeger’ maar ik blijf hangen. heb het idee dat ik niet verder kom dan een paar maanden droog,heb zelfs het idee dat het soms minder goed gaat zelfs. ik blijf zoeken naar wat ik nodig heb om het wel vol te houden. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ow niet fijn claudius ik heb een hekel aan de tandarts ik ga overigens wel altijd netjes,maar ben altijd zo blij als ik weer naar buiten loop karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Hopelijk gaat die nieuwe therapie jou daarbij helpen zbb. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen. Winterslaap, @Maja. Goed idee. Wat is het weer somber en koud buiten. En de lente duurt nog zo lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik had een angstfobie voor de tandarts ben vijf ziekenhuizen af moeten gaan tot er een mijn tanden wou trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ai tandarts BRRRRR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 goeiemorgen frummers Vanmiddag naar Riders of Justice ben gek op Mad Mikkelsen en skandinavische films/boeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen allemaal. Tandarts verschrikkelijk maar het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 3 minuten geleden zei lady jane: Mad Mikkelsen Mads. Even gegoogeld, ik dacht al. Dat kan toch niet kloppen die voornaam. Geweldige acteur. Lekker, naar de film vanmiddag. Veel plezier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Al je tanden laten trekken omdat je een fobie hebt? Ik snap wel dat ziekenhuizen zulke ingrepen niet willen uitvoeren. Maar misschien is die conclusie te snel getrokken, dat weet ik niet. De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 13 minuten geleden zei Lonster: Al je tanden laten trekken omdat je een fobie hebt? Ik snap wel dat ziekenhuizen zulke ingrepen niet willen uitvoeren. Maar misschien is die conclusie te snel getrokken, dat weet ik niet. De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. hebben ze bij mij uiteindelijk in Sittard gedaan onder algehele narcose. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 24 minuten geleden zei Lonster: De laatste keer dat ik bij de tandarts was kreeg ik drie prikken ter verdoving. Heerlijk vond ik dat. Maar het heeft wel erg lang nagewerkt, soort doof gevoel gehouden twee weken. Ik krijg altijd verdoving als er geboord moet worden. Dat hebben we jaren geleden afgesproken omdat ik hem steeds tegenhield met mijn hand en hij zei dat wordt niet wat zo Heb ook een keer gezegd dat ik naar een angsttandarts wilde en hij zei, zit niet zo te zeuren en ga liggen in die stoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Mads Mikkelsen vind ik ook een goed acteur, heb veel films van hem gezien. Druk en Riders of justice ook. Houd van Scandinavische films en ook films gemaakt in IJsland. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 @Oskarhet wordt echt tijd voor de oogarts Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik ben helemaal van het padje af en ging zo goed had afgelopen zondag de regenton gehaald en dacht kan er op mijn trouwdag wel een nemen. Nu er weer uit zien te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden