Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

James Bond is James Bond. Een man van middelbare leeftijd met een lichte huidskleur. Ik ben absoluut voor een mooie vrouwelijke film spion held, met welke huidskleur dan ook. Maar verzin dan gewoon een nieuwe, hoe moeilijk kan het zijn?

Ik ben moe en chagrijnig. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

James Bond is met pensioen, hij is opgevolgd door een pittige donkere vrouw. Net zoiets, over beeldvorming gesproken.

Prachtig toch? Zo zou de Sint ook eens een donker kleurtje mogen hebben. 

En God als gekleurde vrouw afbeelden in de oneven jaren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pulluptomybumper:

Ik kan me nu niet meer in alle argeloosheid in zo'n positie voorstellen

Volgens mij ligt daar nu juist de clou, wat mij betreft. Een beetje inlevingsvermogen in mensen die zich gestoord of beledigd voelen door zwarte piet. Hun standpunt ook bekijken. Is dat nou echt zo moeilijk, om daar bij stil te staan? 

De extreme kampen in de pietendiscussie zijn inderdaad nogal straf. Waarom moet dat trouwens, wijzen naar de extremen? Bij corona schieten mensen daar ook gelijk in. Wijzen naar de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lonster:

James Bond is met pensioen, hij is opgevolgd door een pittige donkere vrouw. Net zoiets, over beeldvorming gesproken.

Prachtig toch? Zo zou de Sint ook eens een donker kleurtje mogen hebben. 

“Wij” hebben een donkere Sint met zwart rasta haar, met baard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cleo66:

@bolletje hoe gaat het ? :rose:

Ik voel me moaaaa dus niet zo prettig maar vind het wel een opluchting dat er een test is gedaan. Er zitten 4 down-mensen waaronder 2 vrouwen, op de dagbesteding. Down-mensen zijn ook erg kwetsbaar. Een downmevrouw en ik zijn samen creatieve dingen aan het doen aan één tafel. Moet er niet aan denken dat ik haar  aan zou steken, helemaal omdat het zo fijn is met haar. Ze is zo rustig en ik hoef haar maar 1x iets uit te leggen en ze gaat aan de gang. Geweldig.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Oskar:

... En kogelbiefstuk, zo vers van het land hier. Dat vind ik wel zo ontzettend lekker. In gedachten ruik ik heel in de verte dan nog steeds de geur van Pauillac. 

Pauillac is een gemeente in het Franse departement Gironde in de regio Nouvelle-Aquitaine en telt 4851 inwoners (2016). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Lesparre-Médoc.

Wat riekt daar dan zo, dat je het zo heel in de verte nog ruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, de wijn. Lastig biefstuk eten dan. Kun je dat dan voorlopig beter niet achterwege laten?
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad, dat ik eten en drank 'bij elkaar vond horen. Ik drink helemaal niets bij het eten. Soms voor het plaatje bij anderen een colaatje of zo.. maar liever niet. Dus die associaties heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...