Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Claudius:

Dagpact

Claudius

Yvonne

Maja

Goedemorgen. Hier een thuiswerkdag. Begin het wel wat eenzaam te vinden. Maar daar is nu weinig aan te doen. Boven alles staat het streven corona buiten de deur te houden. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vandaag me antabus ook weer onder toezicht innemen maar door een fout in de planning en dat het lastig was heb ik gezegd ik doe het zelf wel. 
 

maar als ik niet lekker ben vind ik het lastig omdat ik bijwerkingen ervan heb en ik neem nu ook twee keer per week een hele inplaats van om de dag een halve. 
 

misschien knap ik zo wel op,anders toch de (verslaving)arts maar even bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Maja:

Verstandig @Zbb. Zorg er op welke manier dan ook voor dat je de antabus inneemt. Het heeft je al eerder behoed te gaan drinken! 

Ja dit is echt zo een risico moment. 
 

me niet lekker voelen daardoor me antabus niet innemen en dan de dag erna gaan twijfelen,wat me dan fataal word meestal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou hem om 15:30 nemen omdat ik normaal vaste tijden heb met onder toezicht innemen. 
en dat ik dan kan wennen aan die vaste tijden,vanwege dat ik nu hele tabletten neem en vanwege de bijwerkingen waar ik last van heb. 
 

dus heb nog wel even de tijd om op te knappen. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg.... heel verhaal geschreven, blijk ik opeens uitgelogd te zijn bij het plaatsen en .... foetsie is mijn verhaal :devil::devil::devil::devil:

Mooi, in het kort dan maar, heel in het kort: 
@Zbb, ik hoop voor jou dat het zonder toezicht innemen echt eenmalig is. 
En verder zo maar een lekker lange wandeling maken, desnoods in de regen, en bij thuiskomst misschien een warme kom soep. 
Wedden dat je daar van opknapt? 

Er zit schot in @Claudius, mooi dat je aan de slag gaat... 

En ja @Maja, ik kan me indenken dat het thuiswerken je een beetje zwaar valt. 
Ik vond mijn werk heel fijn, echt. Maar ook het contact met de collega's vond ik heel belangrijk en daar genoot ik ook van. 
(Wel apart dat ik het sinds ik helemaal thuis ben echt niet mis trouwens, volgens mijn kinderen ben ik een halve kluizenaar, hahaha.)
Maar het is voor een goede zaak, laten we hopen dat het snel weer beter wordt.  

En goedemorgen @karin123... geen tijden???? het is al kwart voor 8 geweest, dat noem ik uitslapen :lol:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Adri02:

......... Muizen daarentegen, daar rekenen we genadeloos mee af.

Nou ja zeg @Adri02, bruut.
Je kunt ze ook met een diervriendelijke val vangen en verderop de vrijheid weer geven. Het zijn ook maar schepseltjes hoor. 
 

17 uur geleden zei karin123:

.....Iedereen hier woont in het Westen, Zuiden of Noorden volgens mij en ik alenig in het Oosten.

Ik woon dan wel redelijk noordelijk, maar op 10 km van de Duitse grens, dus echt ook in het oosten hoor @karin123 :) 

@bolletje, fijn dat de dokter langs wilde komen, en ik hoop dat je heel snel weer opknapt... 

Ik kan me heel goed indenken dat je niet blij bent met de uitslag @niks, maar goed dat er al zo snel wat aan gedaan kan worden.
En ja, 'mama heeft ook zo'n ding' ... dus het zal voor Mini niet zo'n schrik zijn  en wie weet hoe het nog kan meevallen met de andere kindjes.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...