Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Zbb:

Zou vandaag me antabus ook weer onder toezicht innemen maar door een fout in de planning en dat het lastig was heb ik gezegd ik doe het zelf wel. 

Lekker dan, dat is echt een professionele behandelaar waar je wat aan hebt :unsure:

En jij bent zelf ook niet goed wijs om te zeggen dat je het zelf wel inneemt. Deze keer zal het misschien nog wel goed gaan maar de ervaring heeft geleerd dat je dat niet volhoudt. Je hebt duidelijkheid nodig zodat je écht los kan komen van de twijfel wel/niet/wel/niet om dan uiteindelijk weer voor gaas te gaan. Door nu zo laconiek te zeggen dat je het zelf wel doet, is het slot alweer van de achterdeur af.

Zoek in godsnaam iemand die het onder toezicht innemen wél serieus neemt.

Oh, en goedemorgen! Hopelijk voel je je straks weer beter. Zet 'em op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Jane, is dat voorstel van jou wel zo handig? 

Ja, er is een hoop goedkoper net over de grens @karin123, ik maak er eigenlijk helemaal geen gebruik van. 
Wel ben ik heeeeel blij met de schoenenzaak in het Duitse waar ik rekken vol met mijn maat vind, in tegenstelling tot in Nederland waar 
veel schoenenzaken mijn maat helemaal niet verkopen...  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yvonne:

Nou @Jane, is dat voorstel van jou wel zo handig? 

Ja, er is een hoop goedkoper net over de grens @karin123, ik maak er eigenlijk helemaal geen gebruik van. 
Wel ben ik heeeeel blij met de schoenenzaak in het Duitse waar ik rekken vol met mijn maat vind, in tegenstelling tot in Nederland waar 
veel schoenenzaken mijn maat helemaal niet verkopen...  

nee Yvonne, ik denk het niet
komt uit schuldgevoel het niet zelf te kunnen lijkt me
maar weet niets beters

@Zbb nu is je kans je verantwoordelijkheid te nemen
bel iemand met wie je afspreekt please.  Met alleen twijfelen gaat het mis ooit.

ps, wat jopie schrijft idd, neem hem dan nu in

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@YvonneVolgens mij ben jij wel het meest trouwe forumlid hier. Elke ochtend zet jij hier een potje koffie/thee enz klaar met een opwekkend praatje. Sinds ik hier ben heb je dat volgens mij nog nooit overgeslagen. Super!

@ZbbIk heb totaal geen ervaring met het innemen van Antabus, maar wens je veel sterkte en dat je snel een goed ritme erin vindt.

Vandaag een dag met alleen maar leuke dingen. Straks koffie drinken, daarna shoppen. Stukje wandelen eind van de middag en lekker koken voor mezelf. Gisteren boodschappen gedaan, dus allemaal lekkere dingen in huis. Daarna een rustig avondje met Netflix denk ik. Morgen weer aan de bak, maar nu even niet. 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week zag ik nog een paar inktzwarte pieten. Dat was op een terras waar alleen volwassenen zaten gelukkig :lol: geen tere kinderzieltjes. Het was een soort van provocerend bedoeld geloof ik. Ik vond de verrassing wel leuk, ook omdat het hele terras spontaan sinterklaasliedjes begon te zingen. Het had iets nostalgisch.

Want het kan natuurlijk eigenlijk niet, dat mag wel veranderen. Maar stiekem even ervan genieten was leuk.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...