Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ach het zijn niet heel vervelende klussen die ik moet doen, eentje ervan is water laden heb twee drinkwater  watertanken en die zijn allebij bijna leeg.  Binnenkort sluiten ze het water weer af op de steigers vanwege de vorst. En dat is altijd wat armoedig want dan moet ik slepen met jerrycans. 
 

de andere klus is verder met Electra aansluiten in het stuurconsol van de boot,dat wil ik klaar hebben vanwege het mindere weer van de week en de echt vervelende klussen zijn achter de rug(even) dit is gewoon op me gemak wat stroomdraden trekken aansluiten. 
beetje lochies nadenken en op het gemakje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Lang geslapen, was enorm moe. Best een lastige week gehad thuis, maar om hier nou steeds met hetzelfde verhaal te komen. Ik denk echt dat ik te emotioneel ben voor het moederschap ofzo. Trek me alles altijd zo aan. Maar t lijkt nu weer wat rustiger te zijn hier. Vanmiddag komt mijn eigen moeder, dat gaat ook altijd lastig. Hoop dat t een beetje ontspannend verloopt allemaal. Nu het huis poetsen, boodschappen, als er nog tijd over is nog ff sporten en sauna. Ik ben ook verslaafd aan de sauna @lady jane. Eigenlijk is de sauna een heel veilige warme plek, als een soort baarmoeder en t voelt ook alsof je je van allemaal afvalstoffen (emoties?) ontdoet en er gereinigd uitkomt. Of zeg ik nu allemaal gekke dingen haha. Nou ja, actie in de tent nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Boodschappen allang binnen
Drukke week geweest met verhuizing van vriend
nog niet helemaal klaar alles maar hij is over in elk geval

Tja, en dan straks naar de tuin, want kunnen tuinafval droppen, .
We hebben twee grote bergen liggen, dus dat wordt een dagje kruien met z.n tweeen.
Vanavond komt kleindochter eten.
ook gezellig !

@lady jane en @Rosee, veel plezier in de sauna.

@rosa45, hopen op een goede uitslag dan maar, wat een toestand tegenwoordig he :o

@bolletje, voor de zekerheid ook maar even testen misschien ?

Ben 3 weken geleden ook getest
was negatief
Nu nergens last meer van, dus maar hard aan het werk dan :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...