Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Mijn 'verslaving' is zwemmen. De laatste weken kun je tot op het laatste moment reserveren, en dat doe ik dan ook, drie-vier keer per week. Gisteren kreeg ik een mailtje van het zwembad, over dat het sinds de nieuwe maatregelen zo rustig is. Dat was mij ook al opgevallen. Er werd benadrukt dat het heel veilig is en gezond om te blijven zwemmen. Nou ik vind het prima dat het rustig is, maar voor de oudjes die niet meer durven of willen door de corona-check vind ik het wel erg naar.

Ja leuk om over de tuin van rapilos te lezen. Het lijkt me gezellig, zo'n bezigheid die je samen met je vriend kan doen. Lekker in de buitenlucht en je houdt er gezond eten aan over. Wat wil een mens nog meer. :)

Vanavond naar James Bond. Lijkt me best leuk, extra groot scherm en de bios vlak in de buurt. Maar ook wel een lange zit, 163 minuten. :wacko: Voordeel is wel dat we naar buiten komen tegen sluitingstijd van de cafés, kom ik ook niet in verleiding. 

Rosee succes met je moeder <_<

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij van die filmhuisfilms zit ik vaak ongemakkelijk. Maar bij deze bios heb je xl ruimte, inclusief een grote leuning met uitsparing voor je drankje. 

Vanmiddag komt er een pakje. Ik vind dat, in tegenstelling tot Rapilos, vaak wel fijn. Dan móet je thuis blijven en dat geeft ook wel wat rust, om wat te gaan opruimen en schoonmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de kleren die je eerder had, een maatje groter, allemaal weggedaan Lika? 

Fijn, een nieuwe winterjas. Ik zou een pakje krijgen tussen 14 en 18 uur. Ik kwam 13:40 uur thuis en toen zag ik de DHL auto al de straat indraaien. Later zag ik dat de planning gespecificeerd was: bezorging tussen  14:45 - 15:45 uur. :mellow: Hij heeft de aflevering pas een half uur later ingevoerd. Dat heb ik wel vaker gezien. Heb je alles al lang en breed uitgepakt en gepast, krijg je nog eens een mailtje dat het bezorgd is. :huh:

Vanavond drinkende vriendin te eten. Ik koop een klein flesje voor haar, twee glaasjes. De rest gooi ik weg, of doe ik bij de stoofpeertjes die ik van de week ga maken. Alhoewel, ik denk niet dat ik dat kan, een open flesje wijn bewaren. Of ik moet de dop eraf laten, dat het zuur wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Reacher:

Ik heb sinds een paar dagen zo’n ‘week voor kerstmis gevoel hier op het forum’. Ik val van de ene ontroering in het andere prachtmoment. Ik vraag me af of dat wel gezond is, zo’n grote digitale plek in je hart. Beetje eng ook wel. 

Wat vind je eng aan een digitale plek in je hart, Reacher? Of eigenlijk moet ik eerst vragen wat een digitale plek in je hart is.

Een 'week voor kerstmis gevoel' (:)).. zat me te bedenken wat ik me daar zelf bij voorstel. Sja... beetje wattig gevoel geloof ik. Prettig wattig wel. Soort van door-een-roze-bril-kijken gevoel. En dan eigenlijk ook, als we thuis zijn, de tv op 'het glazen huis'.. wat dit jaar weer terugkomt, las ik. Maar zover is het hier nog niet. Nog van allerlei 'moeten'dingetjes te doen. Dat 'week voor kerstmis gevoel' ontstaat hier doorgaans pas een week voor kerstmis. Jammer wel, zou het wel het hele jaar door willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lonster:

.. Ik zou een pakje krijgen tussen 14 en 18 uur. Ik kwam 13:40 uur thuis en toen zag ik de DHL auto al de straat indraaien. Later zag ik dat de planning gespecificeerd was: bezorging tussen  14:45 - 15:45 uur. :mellow: Hij heeft de aflevering pas een half uur later ingevoerd. Dat heb ik wel vaker gezien. Heb je alles al lang en breed uitgepakt en gepast, krijg je nog eens een mailtje dat het bezorgd is. :huh:

DHL heeft het hier nu al een paar keer geflikt om aan te bellen, pakketje neer te leggen en dan meteen weg te rijden. Tegen dat ik dan beneden ben zie ik dat gele wagentje al aan het eind van de straat rijden. Ligt dat pakketje gewoon op straat. De voordeur grenst direct aan de straat. En er loopt hier de hele dag van alles en nog wat langs.
Voor hetzelfde geld ben ik een half uur met de hond weg, of zelfs de hele dag niet thuis. Heb al eens een klacht ingediend, maar daar doen ze 'niets op uit'..
Voordeel is wel dat het een rem zet op m'n internetaankopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vrolijk ezeltje @Oskar. Doet een beetje oosters aan zo met dat dekje. En gefeliciteerd.

Ik heb ook een nieuwe winterjas besteld, maar moet nog even wachten, want niet op voorraad. Met een capuchon met zo'n lekkere (nep) bontkraag. 

Lichtjes in de tuin en een administratief probleem opgelost. Nu lekker op de bank. Vanavond bij NPO3  Buiten is het feest van Karin Bloemen. Boek gelezen dus nu afwachten hoe de film valt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom twijfel ik ook wel of ik naar de meeting zal komen, uiteindelijk. Het lijkt me erg leuk om wat mensen achter dit geschrijf te ontmoeten. Aan de andere kant maakt dat het niet makkelijker om wat digitale afstand te bewaren. 

Ok. Restje wijn weggooien. Zal je zien dat ze geen wijn wil. Nou dan stop ik het in haar tas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...