Claudius Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Zo weer fris en fruitig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen hier zo duf als een luiaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Maar ik moet en wil een paar dingen klaar hebben eind van de ochtend dus koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 2 uur geleden zei Claudius: goeiemorgen Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Enigste wat ik vandaag moest doen is douchen... En straks op koffievisite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goeiemorgen @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goede morgen ikkanhet en claudius natuurlijk ook en iedereen die nog volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Ach het zijn niet heel vervelende klussen die ik moet doen, eentje ervan is water laden heb twee drinkwater watertanken en die zijn allebij bijna leeg. Binnenkort sluiten ze het water weer af op de steigers vanwege de vorst. En dat is altijd wat armoedig want dan moet ik slepen met jerrycans. de andere klus is verder met Electra aansluiten in het stuurconsol van de boot,dat wil ik klaar hebben vanwege het mindere weer van de week en de echt vervelende klussen zijn achter de rug(even) dit is gewoon op me gemak wat stroomdraden trekken aansluiten. beetje lochies nadenken en op het gemakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Fijn @Zbbdus alles lekker op je gemakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Ja maar wil er wel aan het eind van de ochtend/begin middag wel klaar mee zijn. maar dat zou moeten lukken,ook op het gemak maar dan moet ik er wel over een half uurtje aanstalten toe maken om in beweging te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 goeiemooiemorgen frummers hier lekker de boel de boel laten en de sauna weer eens induiken, altijd goed☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Alweer!? jeetje volgens mij ben je verslaafd Geniet ervan @lady jane ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 er zijn gezonde en ongezonde verslavingen Zbb ik ken beide kies vandaag sauna dus Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goeie morgen kanjers, Hier flink last van m'n longen. Even nog aankijken want voor de rest nergens last van en ruik nog steeds goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen frummers, Hier wasdagje, de eerste hangt al buiten inmiddels. En verder lekker weekend... niks hoeft, alles mag.... dus lekker een beetje rommelen en lezen. Maar nu eerst een bakje natuurlijk. Dagpact Claudius zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen. Hier ook een dagje vol. Straks de kerstlichtjes van zolder halen voor buiten in de bomen. Licht in de duisternis. Vind het altijd wel wat hebben weer. Dagpact Claudius zbb Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Dag dag allemaal. Hier vandaag een beetje zateren. Tot lateren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen. Hier wachten op de uitslag van een coronatest. Even laten testen is niet "even" meer maar momenteel een meerdaagse onderneming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen. Lang geslapen, was enorm moe. Best een lastige week gehad thuis, maar om hier nou steeds met hetzelfde verhaal te komen. Ik denk echt dat ik te emotioneel ben voor het moederschap ofzo. Trek me alles altijd zo aan. Maar t lijkt nu weer wat rustiger te zijn hier. Vanmiddag komt mijn eigen moeder, dat gaat ook altijd lastig. Hoop dat t een beetje ontspannend verloopt allemaal. Nu het huis poetsen, boodschappen, als er nog tijd over is nog ff sporten en sauna. Ik ben ook verslaafd aan de sauna @lady jane. Eigenlijk is de sauna een heel veilige warme plek, als een soort baarmoeder en t voelt ook alsof je je van allemaal afvalstoffen (emoties?) ontdoet en er gereinigd uitkomt. Of zeg ik nu allemaal gekke dingen haha. Nou ja, actie in de tent nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Goedemorgen allemaal, Boodschappen allang binnen Drukke week geweest met verhuizing van vriend nog niet helemaal klaar alles maar hij is over in elk geval Tja, en dan straks naar de tuin, want kunnen tuinafval droppen, . We hebben twee grote bergen liggen, dus dat wordt een dagje kruien met z.n tweeen. Vanavond komt kleindochter eten. ook gezellig ! @lady jane en @Rosee, veel plezier in de sauna. @rosa45, hopen op een goede uitslag dan maar, wat een toestand tegenwoordig he @bolletje, voor de zekerheid ook maar even testen misschien ? Ben 3 weken geleden ook getest was negatief Nu nergens last meer van, dus maar hard aan het werk dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden