Claudius Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) dagpact Claudius 18 november 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudiusen @Delarope 18 november 2021 bewerkt door ikkanhet Claudius, Loetje en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Mooi @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen! Maar snel weer naar de draad van vandaag. Zet hem op @Toos vandaag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 kan het natuurlijk niet laten Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goeiemorgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Zojuist zei Delarope: En bedankt @ikkanhet, ik trekke hem aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen frummers, Bakje om deze donderdag te beginnen maar. dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen @Yvonne lekker koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Jij ook een goedemorgen @niks. Moet je werken vandaag of heb je al weekend? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) Nee weekend Even beetje kalm aan doen. Het gaat prima, alleen beetje moe. 18 november 2021 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Mooi, inderdaad dan even kalm aan.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen allen. @niks volgens mij werken wij op precies dezelfde dagen . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Vandaag ga ik wat kasten leegmaken en opruimen. En oja, ook het kinderspeelgoed uitzoeken en wegdoen waar niet meer mee gespeeld wordt. Het is altijd zo'n gezellig rommeltje hier, maar een keer flink opruimen is nu wel nodig! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Moet ook eens aan mijn kasten beginnen ben een hele stapel nieuwe broeken kwijt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Oh, die kasten moet ik ook nog doen . Wat moet ik eigenlijk véél doen. Ik krijg dan de neiging om dan maar te gaan zitten en een boek te pakken. Eerst maar eens koffie en dan nadenken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Heb er normaal geen haast mee dan grijp ik meestal iets ertussenuit. Maar nu past me niet alles meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Denk dat er heel veel naar mijn dochter zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen. Wel werken vandaag, maar itt de afgelopen dagen veel rustiger aan…. No stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Morgen. Of avond eigenlijk. Dag afgerond. Heftig. Heb het voorstel om te gaan zuipen afgewezen en ben zowaar naar de AA geweest. Net terug, met een schitterende plastic penning. Succes vandaag mensen. Nun, karin123, Maverick en 6 anderen reageerden hierop 8 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 goeiemorgen frummers wat een kadoweer gisteren ineens hopelijk vandaag ook. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 petje af Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden