Spring naar bijdragen

Donderdag 18 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei spirit:

@Quinn, goed gedaan man.

Bij de AA halen ze het wel uit je hoofd  om te gasn zuipen. 

Gisteren ook weer prima meeting gehsd. 

Medicijnen gaan weer via huissrts dus vanmiddag naar de spotheek. Slik nu nog maar 1 oxa, dus dst vind ik bedt netjes.wel vind ik het ided prettig ze altijd in huis te hebben mocht ik weer eens helemaal doordraaien. 

6 decembet een gesptek met de psyvhiater van het GGZ. 

Mijn vriend wil graag mee. 

Straks even naar buiten  zodat het ziekenhuiskleurtje snel verdwijnt. 

Krijg je in het ziekenhuis een kleurtje dan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei spirit:

@Quinn, goed gedaan man.

Bij de AA halen ze het wel uit je hoofd  om te gasn zuipen. 

Gisteren ook weer prima meeting gehsd. 

Medicijnen gaan weer via huissrts dus vanmiddag naar de spotheek. Slik nu nog maar 1 oxa, dus dst vind ik bedt netjes.wel vind ik het ided prettig ze altijd in huis te hebben mocht ik weer eens helemaal doordraaien. 

6 decembet een gesptek met de psyvhiater van het GGZ. 

Mijn vriend wil graag mee. 

Straks even naar buiten  zodat het ziekenhuiskleurtje snel verdwijnt. 

Nou, de AA heeft jou er anders niet van weerhouden om weer in een binch terecht te komen, Spirit. Dus dit klopt niet helemaal of zelfs helemaal  NIET. 

Goed dat je even naar buiten gaat, een wandelingetje maken is beter dan binnen zitten. Neem je woef ook mee? Hoe gaat het nu met je hond?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei spirit:

@Quinn, goed gedaan man.

Bij de AA halen ze het wel uit je hoofd  om te gasn zuipen.

 

41 minuten geleden zei nancy:

Nou, de AA heeft jou er anders niet van weerhouden om weer ....

Niets, maar dan ook NIETS kan ons ervan weerhouden om te drinken. Maar we kunnen wel onszélf overtuigen om niet meer te drinken. Eventueel met hulp. Van AA, of wie of wat dan ook. Het alom bekende: zélf maar niet noodgedwongen alléén.
Handvatten zijn er genoeg, je moet ze wel oppakken en er sturing mee aan je leven geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kohtje:

 

Niets, maar dan ook NIETS kan ons ervan weerhouden om te drinken. Maar we kunnen wel onszélf overtuigen om niet meer te drinken. Eventueel met hulp. Van AA, of wie of wat dan ook. Het alom bekende: zélf maar niet noodgedwongen alléén.
Handvatten zijn er genoeg, je moet ze wel oppakken en er sturing mee aan je leven geven.

Dát bedoel ik dus. Maar dan met minder woorden :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei nancy:

Dát bedoel ik dus. Maar dan met minder woorden :lol:.

Dat haalde ik er niet uit, nancy. Ik heb vaak meer woorden nodig, zowel om iets te begrijpen als om iets uit te leggen. :mellow:
Té veel woorden snap ik echter vaak ook weer niet.
Het komt ook nog regelmatig voor dat ik iets met precies de juiste hoeveelheid woorden tóch niet begrijp.
En, om het plaatje compleet te maken, een enkele keer snap ik iets zonder dat er een woord gevallen is.. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er liep nog niet zo lang geleden een muisje door mijn kamer. Nu denk ik steeds dat er iets beweegt in mijn ooghoek. En dat er weer zo'n muisje langs trippelt, dwars door mijn kamer heen, op zijn gemakje.

Ik houd er niet zo van, ze mogen naar jouw asielplek Reacher. Al hoeven ze van een wandelingetje hier natuurlijk niet te herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lonster:

Er liep nog niet zo lang geleden een muisje door mijn kamer. Nu denk ik steeds dat er iets beweegt in mijn ooghoek. En dat er weer zo'n muisje langs trippelt, dwars door mijn kamer heen, op zijn gemakje.

Ik houd er niet zo van, ze mogen naar jouw asielplek Reacher. Al hoeven ze van een wandelingetje hier natuurlijk niet te herstellen.

Kom maar op @Lonster :) Ik heb een zwak voor knaagdieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...