Spring naar bijdragen

Donderdag 18 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Wat verkopen ze hier in NL veel lekkere, handige dingen in de supermarkt zeg. Zakken gesneden wokgroenten en vegetarische vanallesjes... dat hebben we op het Franse platteland allemaal niet.

Ik ga dus zo'n zak groentes wokken, rijst erbij en vegetarisch balletjes... Yana kan de was doen.

Mijn lief wil niks eten wat vlees is of naar vlees smaakt of als vlees klinkt, dus de vegetarische kipstuckjes en speckjes en gehackt enz. enz. dat valt allemaal af. Waarom noemen ze al die lekkere dingen niet gewoon 'lekkere stuckjes' :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei lady jane:

oh jakkes
het komt dichterbij he
nicht ook, vader vriendin
het gaat maar door

Ik vind het langzamerhand gewoon. Onze school is gesloten. Minstens de helft van de kinderen en ouders zijn besmet. En meerdere collega's van mij, zelfs voor de tweede keer. Niemand geeft hier meer een krimp, het is niet anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Oskar:

:) Dat vind ik eigenlijk wel lief van je @Yana. Dankjewel. Wie weet wat mij anders zou zijn overkomen ook.

Verrassend dat jij nog bidt trouwens, ik dacht dat jij het hele geloof met de vuilnisman had meegegeven. 

Je zou vast in 7 sloten gelopen zijn :)

Ik heb het goede behouden en bid iedere dag, maar niet tot een toornig God maar gewoon... ik open mijn hart voor wat mooi is, ik probeer stil te rusten in het oorspronkelijke zijn en in die schoonheid neem ik soms de mensen mee die mij lief zijn.

Nu klink ik waarschijnlijk weer als een malloot maar ik weet niet hoe ik het anders onder woorden moet brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Hallo weer mensen.

Wel prettig dat je over een week al kunt beginnen @Zbb. Dat wachten als de nood hoog is is killing.

Jazeker,ik volgde wel al therapie hoor maar dit is een aanvulling daar bovenop weer zeg maar. 
 

alleen ondanks alles lukt het me gewoon nog steeds niet geheel abstinent te blijven. 
 

ben zeker wel gegroeid in al die tijd maar ik ben nog lang niet waar ik wezen moet. 
 

En van mij ook uiteraard welkom weer

fijn dat je er weer bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhhmmm....je manier van schrijven. Maar ik twijfelde eerlijk gezegd ook niet over BJ, om dezelfde reden. 

Maar misschien mis ik ook wel dat wantrouwige wat wellicht terecht zou zijn. Ik heb dat niet, dus misschien ben ik wel erg naïef. Eerlijk gezegd denk ik van niet, het is eerder dat ik me er niet druk om maak. Het voelt goed, dus het zal ook wel goed zijn. :D. Zo niet, ook goed. Maar dat zou mij verbazen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oskar:

Pink Floyd: mijn grote jeugdliefde. En nog steeds goed. Ik draai het zelden meer, maar net weer even na jouw opmerking. Ik vond die film The Wall ook beangstigend goed. 
 

The child is grown, the dream is gone.

Jaaaa :heart:

Ik draai het echt dagelijks

en de film The wall heb ik toevallig van de week weer op een geheugen stick gezet om weer eens te kijken. 
 

wat mij betreft de beste band ooit

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...