nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik kom wel bij je, Jannigje, ze zijn mij ook vergeten..... Hier, een zakdoek. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik had toch een aantal tenten neergezet? Dat jullie niet meer in bed pasten had er meer mee te maken dat jullie weer eens tot diep in de nacht de hort op waren. Ik kan toch niet zomaar die 100 runderen wakker maken en buiten zetten? Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 En nog steeds geen pannenkoeken… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Hier dan, doe ik het zelf wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 jammie, nou krijg ik daar echt trek in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 wel mooi, zo te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Is die thee nog warm @Artax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik heb verse koffie gemaakt om warm te worden. Wie wil? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ja graag, Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) 7 uur geleden zei nancy: Ik kom wel bij je, Jannigje, ze zijn mij ook vergeten..... Hier, een zakdoek. Dank je wel @nancy, we kunnen niet op tegen runderen. Weet je wat @Reacher, we nemen de ark van Noach mee, dan kunnen alle dieren daarin. Kunnen wij ook in het bed @nancy 27 november 2021 bewerkt door Jannigje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Er passen er van elk diersoort toch maar twee in die ark? Of heb je ook grotere tegenwoordig? Anders hebben we hier ook al code rood en moeten we gaan selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 O ja, daar zeg je zowat. 50 arken is misschien wat overdreven . Hoewel, Een arkenfile, wel een bezienswaardigheid. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Kampvuurhout hoor ik roepen. nancy, Tatum en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Wow! Nu nog een rund aan het spit, dan hebben we één zorg minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Laten we hiermee beginnen Tatum en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 1 uur geleden zei Claudius: Zullen we Claudius uitroepen tot brandmeester? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Heel fijn hoor @Claudius, ik ben de hele dag al kouwelijk, ik nestel me lekker bij het vuur. Kookwekkertje erbij, elk kwartier draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Nog maar een visje doen? niks en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Vuurtje met Artax: Waarom weten anderen het altijd zo goed, in hun commentaar achteraf. Al dat betweterige, wat het je helpt enzovoort dat soort vragen. Ben er zo klaar mee. Dat soort wijsneuzerigheid zit ik niet op te wachten. Ik zit al dagen te wachten totdat die klier weg is, maar het gebeurt maar niet. Vandaar na dagen wachten mijn reactie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Thnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik ben nog wat knakworstjes aan het opwarmen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Wat voor de 1 werkt, is niet voor iedereen zo. Was gisteren ook zo klaar ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Klopt. Maar het is wel heel bijzonder dat iemand met verschillende accounts hier maar bezig kan blijven gaan. Maar goed, klaar ermee. Ik denk erover om te stoppen met het forum. Dit kost me zoveel negatieve energie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Pfffff laten we vooral nu even de rust bewaren en slapen gaan of zo. Nu geen overhaaste beslissingen nemen please. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden