Spring naar bijdragen

ARRENSLEE-PACT 2021


bolletje

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Angelheart:

Goed nieuws: Mijn drankcarrière is voorgoed voorbij. Heb de afgelopen jaren nog lopen kwakkelen met 1x in de maand of 1x per 2 maanden. Dat is nu ook verleden tijd. Ik heb de afgelopen 10 dagen hulp gezocht. Heb de intake al gehad en ik start maandag met een sessie. Ook heb ik mijn gehele vriendenkring ingelicht. Ik kan dus (gelukkig !) Niet meer terug.

Mooi, nieuw ingeslagen pad @Angelheart, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Reacher:

Een paardje voor @Artemis

image.jpeg.60b6ead18089472763ab35c6e4fc4d76.jpeg

 

Dankjewel @Reacher wat ONTZETTEND LIEF !!!!!!!!!!!!!!! (jarig in december dus ik houd van uitroeptekens) 

Ik zit hier echt met een brok van warmte alle cadeautjes te bekijken, wat heb jij een groot hart! 

En dit is exact het paard waar ik heul blij mee ben 

warme Kerstknuffel van mij 

de-valentijnskaart-van-het-de-holdingshart-van-de-kat-12650465.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @Reachervoor dat prachtige schilderij:heart: Je hebt zo'n groot hart dat moet bijna uit je lichaam springen. Ik hang het schilderij in mijn elfenhuis. Wat heb je een werk gehad om al die cadeaus uit te zoeken en zo goed gelukt!

Poezenmandjes voor jou, er komen er nog veeeeeeeeel meer voor al je katten en poezen want je kunt nu nog veeeeeeeel meer poezen nemen in dat grote kasteel van @Artax 

poezenmanden.jpg

 

 

 

 

 

 

 

En  poezen kleertjes omdat het nog weleens koud kan zijn in kastelen.

gewoon grappig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Reacher, ik had gisteravond al een cadeautje voor je klaar liggen maar toen durfde ik het niet te geven, nu geef ik het je toch...

Ik heb voor jou liefde ingepakt, eindeloze liefde zonder begin of einde. Moederliefde, vaderliefde, eigenliefde, gods liefde... Het is verpakt in stilte, sla je armen om je heen, doe je ogen dicht en dan is het er, voor altijd, voor jou :heart:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je uitzendt krijg je terug 

Vrede op aarde en we beginnen bij onszelf, vrede in jezelf is vrede op aarde. 

Ik heb zoveel geleerd van mijn Engelse Kerst, Daar leerde ik wat Kerst is, wat vrede is en dat gaf ik door aan mijn kinderen. We doen elkaar geen pijn, als we ruzie hebben maken we het over. Je mag ruzie maken, maar je moet het ook weer uitpraten en goed maken. Nu ze volwassen zijn zie ik dat terug. In hen, in mijn kleinkinderen, dat is het mooiste Kerstcadeau, dat ze het goed hebben met elkaar 

liefs en warmte voor iedereen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd hebben jullie de cadeautjes aan @Oskarte danken. Ik werd erg down van de dagdraad gisteren. Het teloor zien gaan van iets, van iemand.

Oskar schreef dat een tijdje terug dat hij zo blij werd van cadeautjes geven. Dat werkt zo ook voor mij net zoals voor heel veel anderen denk ik. Dus dat heb ik toen ook maar gedaan, eigenlijk voor mezelf dus, om mezelf te troosten  

En lief hoe dat werkt. Dan blijkt het forum er toch nog te zijn :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Eerlijk gezegd hebben jullie de cadeautjes aan @Oskarte danken. Ik werd erg down van de dagdraad gisteren. Het teloor zien gaan van iets, van iemand.

Oskar schreef dat een tijdje terug dat hij zo blij werd van cadeautjes geven. Dat werkt zo ook voor mij net zoals voor heel veel anderen denk ik. Dus dat heb ik toen ook maar gedaan, eigenlijk voor mezelf dus, om mezelf te troosten  

En lief hoe dat werkt. Dan blijkt het forum er toch nog te zijn :heart:

Bakkerij Holland, Sint Jacobslaan 277, Nijmegen (2021)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verjaardag en de Kerst weer voorbij deze keer zonder drank ben er trots op. Als een schildpad kruip ik over het pad wat ik ben ingeslagen. En als ik me onveilig voel trek me terug onder mijn schild, maar er blijft beweging in.

bewerkt door Nun
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...