lady jane Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 deze lag ineens onder de kerstboom met "Reacher" erop en bedankt namens de Kerstman dat je de honneurs voor hem hebt waargenomen. Hij heeft je al geboekt voor volgend jaar, want je hebt talent stond erbij. Artemis, Reacher, Tatum en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 3 uur geleden zei Reacher: Hondenspeelgoed voor @ikkanhet Wat lieffff, dank je wel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 12 minuten geleden zei Angelheart: Goed nieuws: Mijn drankcarrière is voorgoed voorbij. Heb de afgelopen jaren nog lopen kwakkelen met 1x in de maand of 1x per 2 maanden. Dat is nu ook verleden tijd. Ik heb de afgelopen 10 dagen hulp gezocht. Heb de intake al gehad en ik start maandag met een sessie. Ook heb ik mijn gehele vriendenkring ingelicht. Ik kan dus (gelukkig !) Niet meer terug. Mooi, nieuw ingeslagen pad @Angelheart, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 12 uur geleden zei Reacher: Een paardje voor @Artemis Dankjewel @Reacher wat ONTZETTEND LIEF !!!!!!!!!!!!!!! (jarig in december dus ik houd van uitroeptekens) Ik zit hier echt met een brok van warmte alle cadeautjes te bekijken, wat heb jij een groot hart! En dit is exact het paard waar ik heul blij mee ben warme Kerstknuffel van mij lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 en ik heb afgelopen nacht met mijn prachtige onderbroek, katten pyama en heel veel knuffels gaan slapen in mijn veilige torentje. lady jane, Tatum, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 9 minuten geleden zei Reacher: en ik heb afgelopen nacht met mijn prachtige onderbroek, katten pyama en heel veel knuffels gaan slapen in mijn veilige torentje. ik kom even bij je als dat mag, je herkent me toch niet zo en ik zal niets zeggen, OK? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 6 minuten geleden zei Artemis: ik kom even bij je als dat mag, je herkent me toch niet zo en ik zal niets zeggen, OK? Yess!!! Pyama party! Welke pyjama’s trekken jullie aan? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 (bewerkt) Onesie , ik noem het een ONESIE ik houd van dat woord Kom maar @Reacher welke is voor jou 26 december 2021 bewerkt door Artemis wil niet verbeteren ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Dank je wel @Reachervoor dat prachtige schilderij Je hebt zo'n groot hart dat moet bijna uit je lichaam springen. Ik hang het schilderij in mijn elfenhuis. Wat heb je een werk gehad om al die cadeaus uit te zoeken en zo goed gelukt! Poezenmandjes voor jou, er komen er nog veeeeeeeeel meer voor al je katten en poezen want je kunt nu nog veeeeeeeel meer poezen nemen in dat grote kasteel van @Artax En poezen kleertjes omdat het nog weleens koud kan zijn in kastelen. Reacher en Artax reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Lieve @Reacher, ik had gisteravond al een cadeautje voor je klaar liggen maar toen durfde ik het niet te geven, nu geef ik het je toch... Ik heb voor jou liefde ingepakt, eindeloze liefde zonder begin of einde. Moederliefde, vaderliefde, eigenliefde, gods liefde... Het is verpakt in stilte, sla je armen om je heen, doe je ogen dicht en dan is het er, voor altijd, voor jou . karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Mijn Kerstcadeau aan iedereen op het pact hier Vandaag gaan we een ritje maken, allemaal naar het kasteel van @Reacher en daar wacht een groot diner karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 20 minuten geleden zei Artemis: Onesie , ik noem het een ONESIE ik houd van dat woord Kom maar @Reacher welke is voor jou Deze Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Bedankt voor al die cadeautjes terug Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 @Yana… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Wat je uitzendt krijg je terug Vrede op aarde en we beginnen bij onszelf, vrede in jezelf is vrede op aarde. Ik heb zoveel geleerd van mijn Engelse Kerst, Daar leerde ik wat Kerst is, wat vrede is en dat gaf ik door aan mijn kinderen. We doen elkaar geen pijn, als we ruzie hebben maken we het over. Je mag ruzie maken, maar je moet het ook weer uitpraten en goed maken. Nu ze volwassen zijn zie ik dat terug. In hen, in mijn kleinkinderen, dat is het mooiste Kerstcadeau, dat ze het goed hebben met elkaar liefs en warmte voor iedereen karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Eerlijk gezegd hebben jullie de cadeautjes aan @Oskarte danken. Ik werd erg down van de dagdraad gisteren. Het teloor zien gaan van iets, van iemand. Oskar schreef dat een tijdje terug dat hij zo blij werd van cadeautjes geven. Dat werkt zo ook voor mij net zoals voor heel veel anderen denk ik. Dus dat heb ik toen ook maar gedaan, eigenlijk voor mezelf dus, om mezelf te troosten En lief hoe dat werkt. Dan blijkt het forum er toch nog te zijn Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 dankje @Oskar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 2 minuten geleden zei Reacher: En lief hoe dat werkt. Dan blijkt het forum er toch nog te zijn Dank je @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ik doe vanavond mee met de pyjama party. Ik hoef me dan niet voor te stellen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 1 uur geleden zei Reacher: Eerlijk gezegd hebben jullie de cadeautjes aan @Oskarte danken. Ik werd erg down van de dagdraad gisteren. Het teloor zien gaan van iets, van iemand. Oskar schreef dat een tijdje terug dat hij zo blij werd van cadeautjes geven. Dat werkt zo ook voor mij net zoals voor heel veel anderen denk ik. Dus dat heb ik toen ook maar gedaan, eigenlijk voor mezelf dus, om mezelf te troosten En lief hoe dat werkt. Dan blijkt het forum er toch nog te zijn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Zittend op mijn prachtige bankje, waarvoor héél véél dank, luister ik naar deze mini-concertjes. De vogeltjes hebben me toevertrouwd dat ze deze keer speciaal voor jou zingen @Reacher niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ik kom natuurlijk zo. lady jane, niks, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ik krijg geen foto’s geplaatst, maar mag vast de eland-onesie van mijn dochter lenen… Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 ik ga er vandoor. Ga een paar dagen naar 1 van de Waddeneilanden tot zondag is de planning. Mocht het weer tegen vallen dan ga ik eerder naar huis. Zo morgenochtend mijn spullen en dan weg. Heb er zin in effe uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 (bewerkt) Mijn verjaardag en de Kerst weer voorbij deze keer zonder drank ben er trots op. Als een schildpad kruip ik over het pad wat ik ben ingeslagen. En als ik me onveilig voel trek me terug onder mijn schild, maar er blijft beweging in. 26 december 2021 bewerkt door Nun Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden