Spring naar bijdragen

Donderdag 11 November 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei knakker:

...... Maar ik wil toch eigenlijk ook wel gewoon weten of de persoon die zich uitgeeft voor @bumperjim hem ook daadwerkelijk is, of weer de zoveelste grappenmaker. 

4 minuten geleden zei Yana:

.......Als een grapjas zegt dat 'ie bumperjim is dan is twijfel toch op z'n plaats? Of als iemand zegt dat ik kan vliegen ofzo.

Ja, ik voel het ook zo. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jee, die bestekzegeltjes...  ik doe wekelijks bij AH boodschappen voor m'n moeder. Vraagt ze me een paar weken geleden of ik ook bestekzegels mee wil nemen.
Grote ogen mijnerzijds...:face-icon-small-shocked:. Kasten en een kelderbox vol met overtollig spul waaronder bestek en serviesgoed van wel drie generaties her. Maar nee... ze wilde die gebaksvorkjes (geloof ik) want de zilveren die ze nu in gebruik heeft moet ze elke keer poetsen voor gebruik (zilver)..
Het zegeltjes sparen zit haar in het bloed. Daar zijn o.a. die kasten en kelderbox het bewijs van. Maar ach, over twee weken wordt ze 91, ik denk niet dat ik haar daar nog in kan veranderen.. dus ik neem wekelijks zegeltjes mee. :wub::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook weer eens van me laten horen! Afgelopen maandag 8 maanden alcoholvrij en gisteren mijn muntje opgehaald! Wat gaat het snel en wat is mijn leven 100% omgedraaid (ten goede). De behandelingen bij Brijder alweer een tijdje afgesloten en ook gebruik ik helemaal geen benzo’s meer. Slapen gaat eindelijk goed en door een goede dagroutine en afstelling van de antidepressiva heb ik nog nooit zo’n prima najaar gehad. Sinds mijn opname ben ik nu 25 kilo afgevallen dus ook een gezond gewicht komt weer in zicht.
Alleen nog stoppen met roken maar dat komt ook wel… KMW

 
 

image.thumb.jpeg.7c9dcc4efb18fb579535a706692b446a.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...