Quinn Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ach @Bor laat het dan gewoon gaan. Ik bedoel, als je geen interactie wilt met iemand, hoef je dat immers niet te herhalen? Je kunt ook kiezen voor niet meer op iemand reageren. Lastig wel, ik mag jullie beide. Als het helpt, voor een beter humeur of puur ter opluchting, mogen jullie allebei op mij inhakken Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Nee, Quinn, niet op jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Mijn verhaal vertellen geeft mij het inzicht dat mijn problemen al heel wat jaren achter me liggen. En met de breuk met mijn moeder ga ik er nooit meer een probleem bij krijgen. Ik heb nu tijd voor mezelf. In alle rust en in afwachting tot ik in de toekomst oma mag worden. Een fijn vooruitzicht. En als ik echt wil zou ik over 2 jaar met pensioen kunnen gaan. Het is dan erg vroeg (en voor veel minder geld) maar ik zou er voor kunnen kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 @Bor het is gemakkelijk praten, want het gaat niet over mij. Maar je weet zelf immers hoe het wel zit? Plus dat het wel duidelijk lijkt dat jullie het niet eens gaan worden. Ik zou dan zeggen, kies voor je eigen rust in deze en negeer het gedrag waar je geen zin in hebt. Dus dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zo, taxatie achter de rug. Als het zo door gaat met waardestijging durf ik er over een tijdje niet meer mee de weg op.. stel dat er een krasje op komt.. . rapilos, Maverick, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Godallemachtig nog aan toe. Ik heb hier al weken een 2e handsvaatwasser staan die ik niet aan de praat kreeg. Eerst vanwege een defecte kraan en toen deed ie het ineens helemaal niet meer. Hele ochtend mee bezig geweest, electra checken etc blijkt dat er een startknopje binnenin de klep zit Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Maar @Rosee ben je nou niet allemachtig blij dat ie het doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 4 uur geleden zei Cleo66: maar ik "moet" van mezelf erover lezen en informatie verzamelen. Ik wil weten hoe , wat , waar en waarom .Dat zou me dan rust geven op 1 of andere manier . 4 uur geleden zei Cleo66: Zou die "sensatie drang" @Cleo66, voor mij ben je hier te streng over jezelf. Zoals ik je lees heeft jouw behoefte aan willen, of moeten weten een reden: rust in je hoofd. Dat heeft M.i. niets met sensatie drang te maken. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zul je altijd zien @Rosee Ik heb me slecht geslapen… ik zweer dat een van mijn katten heeft geprobeerd me te smoren met een kussen vannacht, uit wraak dat hij van het bed moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 En nog goedemiddag. Mijn auto is gerepareerd, ik moet een bijbaantje gaan zoeken vrees ik. Op naar de garage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei knakker: Dat heeft volgens mij met de feminisering van de elektrische apparaten te maken. Men noemt dat knopje met een technische term ook wel de G-spot. Geen wonder dat ‘ie niet te vinden was Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Over auto’s gesproken, vandaag mijn 15 jarige oude Mercedes “afleverklaar” gemaakt. Morgen krijgt ie een nieuw baasje Hoewel ik als petrol-head elke keer weer een grote glimlach kreeg als ik in die ouwe “taxi” reed wordt ie voor de km’s die ik nog rijd veel te duur. We hebben lange tijd twee auto’s gehad maar we kunnen het tegenwoordig makkelijk af met eentje. Ik moet alleen vanaf morgen mijn vrouw lief aankijken of ik haar auto mag lenen 29 oktober 2021 bewerkt door Maverick Stomme spellingcontrole Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 @Quinn ja superblij nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Zo bijna 260 km weggereden vandaag, heb nog even naar @Kohtje gezwaaid toen ik over de W kade reed .. langs de IJ .. zwaai. Nu thuis , koken kippenpoten met frietjes en wortels. 29 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Hier roergebakken spruitjes met paprika en ui in grote ringen, zilveruitjes, sambal, knoflook en sojasaus. Met rijst. Goh Lieke, enerverende dag dus. Nu maar lekker even bijkomen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zo toon je ballen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik zie het voor me @Bor Dat gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Tjah, wat moet ik daar nou weer bij denken, Bor op n beetwortelschuit met vier mannen….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Knuffel @Cleo66 het is moeilijk om je zulke berichten niet aan te trekken. Vooral bij die dingen waar je zelf niets aan kunt veranderen, kost je dat bakken vol energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 9 uur geleden zei Lonster: Laat ik ook er doorheen kijken, naar later vanmiddag als ik lekker buiten in de zon loop, onder de dwarrelende blaadjes. Ai, als je nu bedoelde met later op de middag is de zon verdwenen vrees ik. Singing in the rain dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 7 uur geleden zei Cleo66: alleen word ik bijvoorbeeld niet geloofd en dat vind ik best pijnlijk Dit herken ik Cleo. Het komt niet zo vaak ter sprake, maar als ik zeg dat ik aan depressies lijdt, wordt ik vaak met ongeloof aangekeken. Jij? Depressief? Neeeeee joh, jij toch niet. Ik ben best goed in “keeping up appearances”. (buiten hier dan hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Vandaag op de dagbesteding de vraag aan een man met syndroom v down"Slaap jij ook in een pyjama? Reactie "Nee hoor ik trek alles uit behalve m'n onderbroek en m'n borstharen". En hij bleef serieus. 29 oktober 2021 bewerkt door bolletje karin123, nancy, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 3 uur geleden zei Reacher: Zul je altijd zien @Rosee Ik heb me slecht geslapen… ik zweer dat een van mijn katten heeft geprobeerd me te smoren met een kussen vannacht, uit wraak dat hij van het bed moest. Ja die dieren gaan met hun dikke poeperd boven op je neus liggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ggggr rrrrrr de rekening was nóg hoger dan ik dacht. Ik pak m’n bankpas en hij zegt… oh wacht dit moet er ook nog bij. In ietwat mineur ging ik naar een Karwei. Een fietser van re, ik stop. Achter mij meteen getoeter. Ik maak een gebaar van “ja wat wil je nou, ze heeft toch voorrang “. Even later een voetganger die over wil steken, ik stop. Nu meteen de middelvinger tijdens het toeteren. Vervolgens een rood stoplicht waar ik voor moet wachten, ik stop voor de kruising zodat mensen er langs kunnen (ik heb een hekel aan mensen die dan midden op een kruispunt gaan staan en de voel blokkeren) Ik dacht echt dat hij uit zou stappen, zo kwaad. Gelukkig werd het groen en moest hij 100 M verderop te. Af. Ik raak toch van slag van dergelijke agressie, ik wil dat niet maar toch. Afijn op de terugweg: een meneer wil oversteken, ik stop. Toen kreeg ik zo’n prachtige glimlach van die man! Tjonge dat deed me goed, het kwam echt op het goede moment. rapilos, Artemis, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Wij ouderen Jannigje horen hier eigenlijk niet meer bij.Wij passen niet meer in het geheel. 29 oktober 2021 bewerkt door bolletje Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden