Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Musashi:

Goh, zo vroeg hier lezen en herinneringen borrelen op.

ik sluit het af en klasseer het onder gisteren want vandaag…ga ik trouwen!! :D:heart:

YEAHHHHH dan ga ik snel naar zaterdag. 

Wilde alleen nog zeggen dat ik geen old spice droeg, maar mijn vriend wel.  Het riep veel op gisteren en nu ook met mijn bij lezen. Jaren 70 

Ik droeg en draag nog steeds Patchoeli , uiteraard. Past zo bij mij!

En dat ga ik vandaag op doen voor @Musashi feestdag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Claudiusveel plezier met je nieuwe fiets.

Ik had heel vroeger Kouros, Pacco, Paco Rabanne en azzaro. Heb ze op een gegeven moment allemaal weggedaan, vond het niet meer lekker. De lekkerste geur vind ik nu gewoon zeep.

Op een gegeven moment was het zo dat als er iemand voorbij liep met heel veel parfum op ik ging kokhalzen en proefde het in mijn mond. Vraag ik aan mijn man om mij te kussen en hij zei, klopt je smaakt naar parfum. Toen was ik er echt klaar mee.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die trucjes, die herken ik ook. Ik zei trouwens vaak dat ik een feest had gehad als ik weer eens een kater had, terwijl ik gewoon alleen thuis had zitten drinken. Alsof het dan niet een echt probleem was, want op een feest mag het immers. En idd niet te dicht bij mensen in de buurt. Zeggen: 'ik heb wel zin in een wijntje' terwijl ik er al 3 op had. Etc. Wat vermoeiend eigenlijk... Wb luchtjes, toen ik heel jong was altijd Loulou van cacherel. Later Chanel 19 en toen Obsession van Calvin Klein net als jij @Cleo66:) Vond dat op een gegeven moment te sterk en veel verschillende luchtjes geprobeerd, vind Rush van Gucci erg lekker maar nu geen vast luchtje meer. Zo, dit was mijn parfum verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Artemis:

k droeg en draag nog steeds Patchoeli , uiteraard. Past zo bij mij!

Ja natuurlijk:D, dat had ik kunnen raden. Dan denk ik ook meteen aan wierrook.

Ik heb een tijdje Sun gedragen. Verder ken ik geen merken van nu. Ik vind het meestal te opdringerig, al die luchten. Toen ik 's ochtends nog met de trein naar mijn werk moest kon ik daar ook echt misselijk van worden, parfums en aftershaven. Nee gewoon een fris geurtje van zeep, dat vind ik ook voldoende. Voor overdag dan hè.

Haha, ja herkenbaar. Zeggen dat je wel een wijntje lust, terwijl je zelf al lang was begonnen en 'normaal' probeerde te doen.

Ok. Genoeg nostalgie, terug naar vandaag.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Boekanier:

Grappig, ik kon gisteravond niet meer op de namen komen van mijn vroegere aftershave. Nu noem jij ze in een zin beide op: Kouros en Azarro. Nu niks meer want altijd een stoppelbaardje.

Toeval bestaat niet:D Mijn man ook niet meer, allemaal weggegooid. Hij heeft ook een stoppelbaard en soms wat langer en dan gaat de tondeuse er weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei spirit:

Heb dlinke blaaaonsrwking 

Daao heb eceb iets andeeee te down. 

Waaesxghijlokk al war langwe iets onsww sw lesen zireen. Hulp van zus rot maananabdag wn maarweere veedee mer janken. 

Spirit, cranberry helpt tegen blaasontsteking. Te krijgen in pillen bij een drogist of sap. 

Doe wat aan jezelf, meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bor:

Je bent inmiddels gestopt met roken toch Yvonne? Dat schijnt je smaak en reuk ook te veranderen, misschien komt het daardoor.

Dat schijnt inderdaad te veranderen Bor, maar toen ik dat spul weer wilde gebruiken rookte ik nog volop.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...