Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei bolletje:

En daarvoor in therapie gaan om het een plaats te geven Ikkanhet?

Ben in het verleden ook al naar de Riagg, ggd enzo geweest maar kon daar niet zoveel mee.
Ook een hele tijd iemand van maatschappelijk werk thuis gehad.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei ikkanhet:

Lig je in bed en maar malen het hele verleden spookt dan door mijn hoofd en angst voor de toekomst dus waarom ik me graag verdoof wordt steeds duidelijker.

Spijtig genoeg verdoofd het maar tijdelijk. En dan komt alles terug als een boomerang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol drinken versterkt het gevoel een slachtoffer te zijn. 

Afgelopen donderdag had ik een gesprek met een manager op mijn werk dat alle energie weg uit me wegtrok. Eerder zou ik thuis een fles wijn hebben opgedronken, me flink zielig hebben gevonden en tegen vriendinnen hebben geklaagd hoe oneerlijk het er aan toe gaat op mijn werk.

Nu baal ik even goed, maar heb een leuk alcohol loos weekend gehad, en gisteren medestanders gezocht op het werk. In plaats van mokkend maar wat door te ploeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Lig je in bed en maar malen het hele verleden spookt dan door mijn hoofd en angst voor de toekomst dus waarom ik me graag verdoof wordt steeds duidelijker.

Volgens mij heeft iemand hier jou weleens de bodycheck aangeraden, dat is heerlijk om te oefenen op dat soort momenten en kan écht helpen om uit die eindeloze gedachtenspiraal te komen. Bovendien ontspant je lichaam ervan dus de kans dat je weer in slaap valt is groot.

Als je nooit zoiets gedaan hebt is het misschien een goed idee om je door iemand te laten begeleiden. Kies iets uit bij YouTube wat jou aanstaat, koptelefoontje op en dan lekker meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...