Claudius Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goedemorgen dagpact claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 4 uur geleden zei Claudius: Goedemorgen dagpact claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 En daar sluit ik mu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 36 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, En daar sluit ik mij graag bij aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123, rapilos en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar. DAGPACT: Claudius zbb Yvonne 24 september 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 goeiemorgen frummers nog niet wakker kaarsje voor Jannigje brandt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goedemorgen. @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 35 minuten geleden zei spirit: DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Spirit Wat ben ik blij dat ik wakker ben. Ik ben, kroeg in, kroeg uit gezwalkt. Op de binnenweg gelopen, geen geld, de kroeg uitgesleurd met een prop in mijn mond, op rare accordeons gespeeld. Man, man man. Jannigje Daarom ben ik ook vaak al om 4 uur op. Alleen dat ik maar niet verder droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 @Jannigje-feestje! Sowieso, want ze heeft een aantal van haar angsten overwonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Morgen. Gisteravond de hele avond doorstaan met iemand die bloedserieus gelooft in chemtrails, chips in vaccins en 5G kriebels. Ik heb een dubbele portie ratio nodig nu. En koffie. Ben al dik een uur bezig in dit te posten, kut update. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Shit, gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 (bewerkt) Chemtrails, hahaha, daar dacht ik ook meteen aan toen ik die foto zag. Erfenisje van de indoctrinatie door mijn wappie-maten. 24 september 2021 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goedemorgen, ik droom ook onwijs gek nu nuchter … bizar maar prima. Slaap en word wel heerlijk wakker met het idee van yes ik drink niet meer (en ook gelijk gestopt met roken btw). Ben wel hyperactief, heb mijn hele huis omgegooid en bezig met zaken als de koelkast schoonmaken … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Moet je hier eens kijken, daar gaan alle gevaccineerden dood binnen 5 jaar. https://www.ninefornews.nl/ Jannigje Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 13 minuten geleden zei karin123: Moet je hier eens kijken, daar gaan alle gevaccineerden dood binnen 5 jaar. https://www.ninefornews.nl/ Jannigje Ja duh, dat staat toch ook in de bijsluiter onder bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Heb je nu een nieuwe strafpunt erbij Q? Soms moet je niet afkorten maar voluit schrijven: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik heb oorontsteking en zit thuis. Dus dat treft dan kan ik nog veel meer leuke grapjes maken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dank je wel, @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Goedemorgen allemaal, Meld me laat, want yoga tegenwoordig Half uur lopen, 1.15 min. Yoga, teruglopen, langs de markt voor nootjes En nu koffie Mens, wat was ik daar aan toe zeg ! Oh ja, onderweg ook nog cadeautje voor jarig kleinkind gekocht voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dagpact; Claudius zzb Yvonne Spirit Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 (bewerkt) Vandaag bijna weer 10 dagen alcoholvrij Man, man, het wordt nog eens wat met mij 24 september 2021 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Fijn Rapilos, ik een week. Afgelopen week de Deense film Druk gezien. Mooie film, ik vond het indrukwekkend hoe goed getoond wordt wat alcohol doet. Er zaten stukken in met een zorgeloosheid en lolligheid waardoor ik me zelfs een beetje beschonken voelde, alleen al door er naar te kijken. De lol vergaat, zo gaat het in het echte leven ook. Aftakeling, depressie, afsluiten voor anderen. Maar wel een leuk experiment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Film ook gezien @Lonster, Werd er zelfs een beetje misselijk van, zo duidelijk werd getoond wat drank met je kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Met een prop in je mond de kroeg uit gesleurd worden, dat zal wel een diepere betekenis hebben. Waar blijf je nou met je grappen Reacher? Oorontsteking is erg pijnlijk, weet ik van mezelf. Beterschap daarmee. Ik duim ook voor Jannigje. Ben moe, maar eigenlijk vooral in mijn hoofd. Laat ik even een uurtje doorzetten en mijn werk afmaken, en dan in de tuin wat gaan doen. Lekker beetje opruimen en snoeien en dan in het zonnetje zitten, als dat er nog is tegen die tijd. Vrijdagmiddag borreltijd is al weer een tijdje uit mijn systeem, het popte wel even op doordat ik schreef over relaxen in de tuin. Het gaat me weer goed af, het niet drinken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden