Roberto Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Dagpact: Roberto lady jane, karin123, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik ben maar even rechtop gaan zitten lezen in bed want doorslapen ging niet goed. Komt straks wel weer. Tja, Bor, klotserdeklots dat heb je wel op zo'n boot maar ik merk dat je er desondanks van blijft genieten. Heb je in zo'n haven ook wel eens dat anderen op hun boot met een groep mensen lawaaierig aan het doorfeesten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Dagpact: Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Roberto Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 28 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Roberto Claudius ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen , al weer een uurtje op , straks naar brijder en vanmiddag bijeenkomst mbt moeders voor moeders inventariseren hoe je andere moeders vaders kan helpen bij een uhp . Dit samen met een onderzoeks professor en andere moeders. Tevens ga ik daarna in voorbereide gesprek mbt as maandag dan ben ik te gast in een talk en deze professor is erbij ( ben door haar uitgenodigd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Spannend lijkt mij @Lieke7777heel veel succes vandaag Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Volgende keer met de kop in de wind gaan liggen Bor en het liefst aan hoger wal. als ik in de haven lig en de wind komt pal van achteren dan ga ik meestal maar op de bank liggen want dan slaan de golven onder de ‘kont’van de boot. ik slaap achterin en dan is het haast geen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Uhp is uithuisplaatsing en talk is een gesprek met andere gesprekspartners ieder vanuit zijn eigen ervaringen en expertise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen! 19 minuten geleden zei Zbb: Dagpact: Roberto Claudius ikkanhet zbb Maja Zet ‘m op vandaag @Lieke7777! Drukke dag voor jou met persoonlijke groei. Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen frummers, Het is al licht, dus nu eerst tijd voor een bakje. Dagpact: Roberto Claudius Ikkanhet zbb Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Geniet je van jouw vakantie @Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen Nancy, ik lees dat je weer ziek bent, wat ellendig voor jou. En wat is het toch een onhartelijk mens die directeur van jouw school, wat moet je je bedonderd voelen door haar. Ik hoop voor jou dat je heel snel weer opknapt hoor, maar luister naar jouw lijf en hart.... En verder lees ik dat onze @Reacher gisteren jarig was. Lekker dan... Hangen we gewoon vandaag de slingers voor jou op. Lieve Reacher, van harte gefeliciteerd. Ik wens jou een heel mooi en gelukkig en gezond nieuw levensjaar toe, samen met jouw lief en jouw kattenvriendjes.... Maja, nancy, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik zie trouwens zojuist dat bij de laatste update de verjaardagen gewist zijn van de kalender... jammer. En die raketjes vind ik ook vreselijk.... Kan dat niet worden teruggedraaid @moderator? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen. Mooi @Lieke7777 wat je allemaal gaat doen, best spannend ook lijkt me. Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik heb me op de afdeling een hele week van dienst gezet om s morgens koffie te maken, tafels dekken, afwasmachine, tafels weer af ruimen. Ik heb wel problemen om de bewoners hun namen te onthouden en iedereen wil wat persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 8 minuten geleden zei Yvonne: Ik zie trouwens zojuist dat bij de laatste update de verjaardagen gewist zijn van de kalender... jammer. En die raketjes vind ik ook vreselijk.... Kan dat niet worden teruggedraaid @moderator? O dus dat ligt niet aan mij. Dacht al dat ik het verkeerd deed omdat ik niets kon vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Hoe gaat het met je, Boekanier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 17 minuten geleden zei Boekanier: Het zijn geen raketjes, het zijn spuitprikken van Hugo! Lijkt me toch geen discussie over mogelijk: raket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 19 minuten geleden zei knakker: Mogge mensen. Al jaren droom ik over precies dezelfde mensen uit mijn verleden. Ik zal eens bellen met Freud op wat voor onverwerkte troep dit nu weer kan duiden. Maar ik ben bang dat hij dan gaat zeggen dat ik - in tegenstelling tot wat ik zelf denk - helemaal niet gelukkig ben, maar dat er nog veel narigheid van vroeger onderhuids broeit. Wel weer een mooi begin van de dag hier, met zon en alles. Dat begint alvast goed. Dat was ook de man die verkondigde dat je geen bril nodig had bij slechtzien: als je de boel niet scherp ziet is het een kwestie van niet wíllen zien om het heel simpel te stellen. Naar ventje vond en vind ik het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden