Spring naar bijdragen

Nieuwe draad 16 augustus 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!
Vandaag weer werken. Lange lijst met klussen staat klaar. Nog twee weken werken en zorgen dat mijn huis leeg is ivm de verkoop. Daarna drie weken vakantie. Ik heb al een grote stapel boeken klaarliggen.

Nu gauw aan de slag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn @Maja, ik zat al even te kijken en te puzzelen of ik wel op die andere 16 augustusdraad moest doorgaan. 
Nee dus, voelt niet goed, mede gezien de andere berichten  die ik hier en daar vond.
Goedemorgen, het is weer maandag. 
Heb jij weer een gebroken nacht achter de rug??? 
Eerst maar een bakje
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, ik kom er ook even bij zitten 

gisteren ook naar het strand geweest

vandaag weer naar het strand, blijft elke dag mooi 

mee eens @Quinn en @Yvonne ik ga de blokkeerknop proberen, nog nooit gedaan trouwens, niet mijn stijl, maar ik zag een mooie Dark Mirror aflevering op netflix, het mooie van internet is dat je kan blokkeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Of misschien niet zo'n goeie morgen nadat ik gisteravond de beloftes aan mezelf heb verbroken... FUCK!!!

Terug naar af dus, ruzie met mezelf, wanhopig op zoek naar balans.  Wel heel bewust van hoe moeilijk dit is, niet dat ik het licht opnam maar ik dacht echt dat dealen met de buitenwereld het lastigst zou zijn.  NIET!!!!  Wauw, er zit in mijn kop een zeer geraffineerde versie van mezelf :wacko:  De grootste uitdaging is dus het stiekeme drinken.  En nu het gevecht om niet in de slachtoffer rol te gaan hangen en NOG een biertje te nemen, "het is toch al te laat". 

Ben nog tot zondag avond havenmeester met een drukke week voor de boeg.  Nu dat ik weet dat ik prima zonder alcohol achter de bar kan, geeft dat iig wat rust.  Eerst maar weer vriendjes met mezelf worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dandelion het is struikelen, geen onomkeerbare val in een bodemloos ravijn. Er is grond onder je voeten en als ik je goed begrijp, voel je die ook al weer. Dus, knieën afvegen en weer door. Het gaat erom dat je niet opgeeft. 

@Delarope als ik je goed lees, wil je graag stoppen met drinken en heb je dit forum opgezocht om met mensen met gelijkaardige problemen te praten. Dat is een goed begin om de handel aan te pakken. Hoe gaat het stoppen vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de inhoud van jouw eerste berichten, niet alleen die op de dagdraad die je geopend had, kreeg ik de indruk dat jij hier kwam om te rellen. 
Niets meer en niets minder. 
Als dat niet het geval is dan neem ik mijn opmerking over 'trollen' terug. 
Maar dan blijft staan dat ik jouw opmerkingen over 'vrouwen die een mening hebben', over hoeren en ga zo maar door, niet door de beugel vind kunnen. 
Stel je gewoon voor, vertel wat jij hier zoekt, vertel op welke manier jij hulp of steun zou willen hebben. 
Tekeer gaan, mensen uitschelden en je als de beledigde onschuld opstellen helpt niet. 
En daar laat ik het bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...