Spring naar bijdragen

Donderdag 5 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei rapilos:

Vandaag zou het ontstoppingsbedrijf komen tussen 8 en 12 uur
Helemaal op ingesteld, belt er net een mevrouw dat ze een afspraak wil maken voor morgen 
huh...er heeft gisteren al een meneer gebeld dat ze zouden komen vanochtend !
oh, nou dat is hier niet doorgekomen
Tjonge jonge, nu komen ze vanmiddag tussen 12 en 5 
Bah, hele dag naar de gallemiezen
Tenminste...zo voelt het he

Ik zou het gewoon niet meer accepteren die flauwekul. Ik zou een ander bedrijf bellen als zij te laks zijn om een fatsoenlijke planning te maken. Ik had het laatst op mn werk ook. Letter E van mn toetsenbord was los. Nou er zou op dinsdagochtend een reparateur langskomen. Ik zeg ik zit van 10 tot 11 te teamsen met een klant, dan is het daarvoor of daarna. Nee dat kon niet want de reparateur die komt wanneer hij komt en die kan niet wachten. Ik zeg ik ga echt geen klant afzeggen op het laatste moment, jammer dan. Wat een k service dat moet ik met mijn klanten niet proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei spirit:

DAGPACT:
Claudius
Yana

Yvonne
Quinn

Spirit

IJsvogel

Dag 8 alweer, het gaat goed,  behalve het slapen.  Ben moe en emotioneel,  maar het kan want ik ben vrij,  laat het maar een beetje los.  Vanochtend 2e kies getrokken, ook dat is zelfzorg  over een paar dagen met vakantie naar Griekenland. Vast laatste x dat zoon mee wil, erg veel zin in. Misschien naïef in deze gekke tijden we gaan het zien. Veel aan het nadenken,  nieuwe inzichten over oude pijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stapje voor stapje, het is fijn om te merken en voelen hoeveel een nuchter leven me opbrengt. 
Aankomende zaterdag is het 5 maanden geleden dat ik mijn laatste glas dronk, het lijkt wel 5 jaar. Ik kan eerlijk waar niets verzinnen om weer te beginnen met drinken. Dus ik doe het ook maar niet. 
Na het stoppen met drinken ging ik meer snoepen en eten maar ook daar ben ik twee weken geleden mee gestopt, ook dat patroon moet weer doorbroken worden. Het is bij mij helaas nooit met mate, het verslaafde brein ;) Maar nu weer gezonde patronen, bewegen. Voelt goed. 
In september start ik met een opleiding, 1ste module. Dat had nooit gekund als ik nog had gedronken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijn bericht @VIII,
Je doet het harstikke goed :)
Compliment ! :rose:

Tja, @spirit,
Mensen staan er gewoon niet bij stil he, dat je niet wilt drinken
Hopen dat het nog eens dezelfde kant uit gaat als met roken
Je kan je nu toch niet meer voorstellen, dat iemand je een pakje sigaretten cadeau doet :wacko:
Maar...goed gehandeld hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontstop bedrijf is gelukkig inmiddels geweest
Ondanks dat ik de afsluiter al heel goed schoongemaakt had (zat niet eens zo heel veel in), kwam er uit de leiding toch nog twee plukken haar.
Nou hoop maar dat het euvel hiermee is opgelost

Verder net een stuk gefietst.
we waren gisteren verkeerd gelopen (vandaar die super lange wandeling)
nu met de fiets de weg genomen die we eigenlijk hadden moeten nemen
Pfff, wat hebben wij gisteren een mega eind omgelopen zeg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Zbb:

Nooit meer bolletje 

jet is een wonder dat ik me niet dood heb gedronken 

eerst op me hoofd gevallen de volgende dag op me rug die nu dus ontzettend pijn doet,gisteren in het water gevallen. 
 

 

@Zbbsla deze berichtjes op die je nu geschreven heb vandaag. Als je dan moeilijke momenten heb en bang ben weer te gaan bingen lees ze dan eerst want deze binge heeft echt indruk gemaakt op je. Dus word je weer herinnerd aan deze dagen. Het kan je helpen. Hang desnoods boven je bed de datum.

Sterkte kerel en geloof in jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haak heel even in op het bericht ‘nooit meer’ 

Als ik dat voor mezelf zou zeggen; zou ik over een maand weer net zo diep in m’n verslaving zitten als een half jaar geleden. Waarom zo groot maken? NOOIT MEER... het klinkt als oneindig, ik word er onrustig van. 
Waarom niet; dit uur niet, dit dagdeel niet, deze 24 uur niet, deze week niet? 
Is het niet makkelijker om het op delen in stukjes? Werkt voor mij veel overzichtelijker 

bewerkt door VIII
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei VIII:

Ik haak heel even in op het bericht ‘nooit meer’ 

Als ik dat voor mezelf zou zeggen; zou ik over een maand weer net zo diep in m’n verslaving zitten als een half jaar geleden. Waarom zo groot maken? NOOIT MEER... het klinkt als oneindig, ik word er onrustig van. 
Waarom niet; dit uur niet, dit dagdeel niet, deze 24 uur niet, deze week niet? 
Is het niet makkelijker om het op delen in stukjes? Werkt voor mij veel overzichtelijker 

Niemand is hetzelfde VIII.Maar gemiddeld vinden nieuw gestopten het woord nooit beangstigend/te groot.
Daarom wordt er hier vaak dag per dag, of uur per uur soms zelfs met een kookwekker, aangeraden.
Voor mij was het dat niet, nooit geeft me rust. Onderhandelen en sjoemelen het hoeft niet meer.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Claudius changed the title to Donderdag 5 augustus 2021

Ik zou vandaag gebeld worden door een arts, hoe laat? Geen idee. 
Afijn ze belde toen ik op de fiets zat in de stromende regen, ongeveer een uur geleden. ( Ik was verder gaan fietsen dan ik van plan was, geen jas bij me.)
Nou ja,  nat regenen is niet zo erg. Maar ik was net weer opgestapt toen een auto met aanhanger me tegemoet kwam op een smal stuk weg langs een mooi riviertje. En daar was dat natte randje!!” 
Ik heb een ontzettende smak gemaakt en schoof op mijn blote onderarmen languit over het asfalt.

Het goede nieuws: ik heb niets gebroken en mijn bril is nog heel.
Het minder goede nieuws: mijn li elleboog ligt open, schaafwonden op armen en een been en een gekneusde vinger.
 En  behoorlijk veel pijn in mijn li arm. Die doet erg zeer en is nu al erg stijf. Ik ben misselijk van de schrik geloof ik, en mijn hoofd bonkt. 

Zo zit je op de fiets “singing in the rain “ te zingen, en zo lig je gestrekt op het afvalt.
Ik ben nog wel van slag.

Gelukkig zag de meneer die me gepasseerd was me vallen, hij heeft me overeind geholpen.

@Zbb hou vol!!! Moeilijk, maar probeer het!!”

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee @spirit, ik heb een gewone fiets, die op mij viel en daardoor niet beschadigd is.

@Cleo66 ik kijk het nog even aan, ik heb mijzelf voor zover dat kon flink ingesmeerd met arnica, ik hoopt dat ik daardoor niet helemaal bont en blauw wordt. 
Ik heb mijn armen ter bescherming omhoog gedaan @rapilos, daardoor zijn die gehavend maar mijn hoofd niet.

Ik heb er nog geen verband op gedaan, hoop dat de wonden eerst drogen, maar straks moet het wel.

Vannacht zal wel vervelend worden denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles goed gegaan bij de AA @spirit ? Wat goed dat je de drank geweigerd  hebt .

@Zbb   alles onder controle? Valt niet mee dit voor je.  En nee dit wil je gewoon niet meer dit verschrikkelijke  binge gevoel .

Hopelijk morgen dan een 0 blazen,  en geen verplichte  opname  of misschien had je dit veiliger  gevoeld? Lastig  .

Sterkte ook voor jou ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet op alles reageren,maar het gaat niet goed. 
 

ik vrees dat ze me onder druk gaan zetten op een opname. 
 

zelf kom ik er ook niet meer uit,dus ja wat moet ik. 
 

ik dacht twee biertjes en die gingen goed,tot de dag erna en de rest is geschiedenis.  
 

zit nu al twee weken in eenzwarw bingen hoofd gestoten ,ug geblesseerd Bijn verdronken. 
 

als je denkt erger kan het niet nou echt wel.

ophehaaald door politie en ambulance 

 

ala je denkt dat het niet erger kan heloof me het  kan NIH veel erger. 
 

ik ben te dronken om te typen maaar

Jullie snap n wel wat ik bedoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gespoeld hoor @Bob, onze Spinningtrainer is een ex-fietser en die heeft genoeg verteld over al zijn valpartijen en het gruis uit de wonden halen erna. Dus meteen maar thuis onder de kraan en tanden op elkaar tijdens het schoonmaken.

Lekker @Reacher, veel chocolade! Ik vind dat ik me nu wel even te buiten mag gaan!
En dat slapen vannacht ? Daar zie ik wel tegenop. En ik moet natuurlijk de wonden verbinden, en dat moet er dan morgen weer af. :( 

Mooie auto @Lieke7777.

bewerkt door Jannigje
Teveel spaties
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...