Claudius Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 (bewerkt) Wakker geworden met een bijna volledig slaperig rechterbeen. Ik vraag mij nu af of ik wel wil slapen. Voldoende slapen. Dagpact Claudius 2 augustus 2021 bewerkt door Claudius Toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Misschien even wat bewegen met jouw been tot het 'slaapgevoel' over is? En inmiddels is het half zeven.... het is aan jou of je nog verder wilt slapen of op gaat staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goedemorgen trouwens Claudius en goedemorgen frummers. Bakje om de maandag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Is Bo weer helemaal opgeknapt @Bor, wat rot dat je niet even met hem bij een da vlakbij mocht komen. Ik hoop dat het weer bij jullie inmiddels ook wat beter is geworden... Hier valt het eigenlijk heel erg mee. Af en toe bewolkt, af en toe zon. En heel af en toe een buitje van een minuut of tien... Dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 9 minuten geleden zei Yvonne: Is Bo weer helemaal opgeknapt @Bor, Dat wil ik ook wel weten. Yvonne . Soms twijfel ik echt of het onderbewustzijn sterker is als het bewuste. Ik slaap steeds te weinig in dit soort klinieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goeie morgen mensen, @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goeiemorgen Bolletje, vandaag weer aan de slag? Het onderbewustzijn schijnt vele malen sterker te zijn dan het bewustzijn Claudius... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Morgen. DagpactClaudiusYvonneQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, ik kreeg net berichtjes dat mijn kleine man een redelijk goede nacht heeft gehad en qua temperatuur en eten weer beter gaat dus het hoogtepunt was afgelopen weekend bij mij en daar ben ik blij mee. Nu weer verder met het werk, maak er een mooie dag van iedereen. Yana en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 3 uur geleden zei Yvonne: wat rot dat je niet even met hem bij een da vlakbij mocht komen Of: wat fijn toch dat je een paar dorpen verderop terecht kunt met je hond en dat hij dan direct onderzocht wordt door een goed opgeleide dierenarts, dat je geld hebt en in een land woont waar je zomaar een taxi kunt bellen. Wat wil een mens nog meer? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Wat een heerlijke, rustige maandagmorgen, de stilte dreunt gewoon in mijn oren... ik had zes logees waaronder drie kinderen, hartstikke leuk hoor maar wat ik ben ik blij dat ze weer vertrokken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Op sommige plekken in Zuid-Europa loopt de temperatuur op tot boven de 40 graden, godzijdank is het hier een beetje frisjes En nog meer goed nieuws: m'n lief geeft eten aan een paar zwerfkatten en nu hebben we twee nestjes met in totaal 9 kittens karin123 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Hier ook frisjes @Yana brrrr Leuk kittens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Ik begrijp je helemaal @jopie, zeker geen loos geleuter maar vreugde en dankbaarheid als je dat zo kunt ervaren. Maar ik word wel ongeduldig van geklaag en verongelijktheid als niet iederéén meteen klaarstaat om de hoofdpersoon van deze wereld in de watten te leggen. Ik ben niet zo lief geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 54 minuten geleden zei Bor: Alleen hoe hou je een herdershond die zo door het dolle en gek wordt van de vele bijensteken rustig in een taxi? Of sterker hoe krijg je hem überhaupt in een auto en hoe koel je hem dan intussen? Praktisch gezien was dat gewoon onmogelijk. Ik kijk niet verder dan mijn neus lang is, dat blijkt maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 1 uur geleden zei jopie: "wat je ergert zegt iets over jezelf" Dat zeg jij vaker, maar ik krijg er bij mezelf zelden de vinger achter... 1 uur geleden zei jopie: Ik heb t zelf ook hoor, regelmatig, maar bijna altijd is dat op een moment dat ik het zelf even toch als lastig ervaar en (daar komt ie....) vind dat ik dat niet mag vinden...... ... zelfs niet als je het voor me spelt. Ik herken het écht niet bij mezelf, misschien ontbreekt er een bewustzijnsschakeltje bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 zaterdag schreef je ook al 2e dag droog spirit of betekent het dat je daarna ook toch weer dronk? gisteren forumpauze? ik kan je niet meer volgen helaas. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Natuurlijk wil ik weten hoe het met je gaat @spirit, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Tuurlijk wil ik ook weten hoe het met je gaat @spirit. Ik ben thuis en werk wat. Het huis is weer fijn, waar ik het voor de vakantie even zwaar had hier. Tis maar net hoe je kijkt. Even opnieuw aankomen deed goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Goedemiddag allemaal, Gewerkt vanochtend Net lekker gegeten (brood met avocado) Ga even lekker plat, want vanmiddag weer koken voor iemand neem sperzieboontjes voor haar mee uit de tuin Kunnen we er samen van genieten Nou @spirit Welkom "terug "dan maar Deze keer gaat het lukken he ! Begrijp dat het weekeinde niet helemaal goed ging ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2021 Het leven gaat gewoon door. Weer naar het werk, mini naar crèche. Zo is het leven, maar heb er toch moeite mee. Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden