Rosee Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen. Werken vandaag weer. Laatste week voor de vakantie. Ben niet vooruit te branden. @niks waarom zou je weer eens een glas willen proberen? En waarom niet? Simpele vragen, maar misschien helpt het. Het kan ook zomaar zijn dat alcohol jou nu niets meer doet, omdat je het nu niet meer 'nodig' hebt om jezelf te verdoven zoals eerst. En dat je dus best met mate kan drinken, ook omdat je zolang niks hebt gedronken. Maar misschien ook niet. Het is de vraag of het het waard is om het uit te proberen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Af en toe iets nemen is een voorrecht na alcohol misbruik. Zolang je niet aan je probleem gewerkt hebt , de onderliggende kern zal je mijn inziens voorlopig tot nooit meer gematigd kunnen drinken. Het vereist zelf inzicht , discipline. Maar zo denk ik er over. bumperjim, Descartes33 en niks reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Goedemorgen ben ook benieuwd of je gisteren hulp gevraagd hebt bij je craving @Claudius. Leuk @niks fietsen met mini ik heb nooit meer durven fietsen na de hernia in 2010 met kinderen op de fiets . O ze weten hier heel goed dat ik soms craving heb. En dat ik helemaal niet klaar ben om s' nachts thuis te slapen. Ze doen hier ook bij twijfel testen als je terug binnen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Foutje, verkeerde draad 21 juli 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Ja, praktisch ieder huisje heeft zijn kruisje (van heel groot verstopt in de kelder tot kleintjes die pontificaal op het dak worden geëtaleerd). Tot zover kan ik jou volgen, maar verder begrijp ik eigenlijk helemaal niets van jouw antwoord Claudius Met die kruisen aan de muur bedoel ik dat iedereen wel zijn eigen problemen heeft. En dat ik twee grote problemen heb. En dat het totaal geen nut heeft om alleen mijn alchohol probleem proberen op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 2 uur geleden zei niks: De onderhandelingen in mijn hoofd zijn aan de gang. Je kunt straks toch wel een keer een wijntje drinken? Waarom zou je, het is nu toch ook goed? Kan ik het bij 1 of 2 houden? Kwestie van uitproberen, of het spek op de kat binden? Juist die onderhandelingen in je hoofd maken het dan voor mij zo vermoeiend. Die ruimte wil ik mij zelf niet meer geven. Temeer omdat ik weet dat bij mij de rem niet meer werkt. 1 glas loopt steevast uit op 1 of 2 flessen wijn en de gedachte of de supermarkt nog open is. Stel je voor dat je geen voorraad hebt. @niks: ik ben benieuwd waar je op uitkomt. Wikken en wegen … niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 DAGPACT: zbb Yvonne Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 27 minuten geleden zei Claudius: O ze weten hier heel goed dat ik soms craving heb. En dat ik helemaal niet klaar ben om s' nachts thuis te slapen. Ze doen hier ook bij twijfel testen als je terug binnen komt. Snap ik maar wordt je nu intensief behandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Snap ik maar wordt je nu intensief behandeld? Ja en nee, ik heb hier het gevoel dat ze zeker niet veel minder doen als in de echte verslavingskliniek. Daar zijn er wel opdrachten. Maar die zijn steeds herhalend en vooral waar we zelf oplossingen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 AA had voor mij geen meerwaarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Heb ik wat gemist, in de tijd dat ik niet dronk? Nee, maar had vrij vlot na ik gestopt was, een goede reden om gestopt te blijven. Ik denk dat ik zelf het antwoord wel weet. Wat als ik op woensdagavond 2 wijntjes drink. Daarna stop, maar de volgende dag, ach 1 voor het eten kan ook enz. Daar ben ik zo bang voor en ik wil never nooit mini eronder laten lijden. Dus dan moet ik wachten tot ze een jaar of 18 is. Wel gek dat het nu naar boven komt. Aan de andere kant, ik ben heel stellig geweest vanaf dat ik zwanger was. Er was geen keuze, nu straks misschien wel. Ik was natuurlijk nog maar kort gestopt, misschien komt nu het stukje acceptatie naar boven, of is dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Een paar maand daar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Drie maand ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Niks, het kan simpeler iets zijn misschien. Einde vd borstvoedings maanden in zicht? Ik ben blijven rekken tot uiteindelijk 13 maanden. Zag er zo tegenop die momenten saampjes te missen. Hormonen? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Ja, misschien ook wel. Probeer het ook te rekken. Maar erg makkelijk gaat het niet meer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Ik werkte aan huis en kon mn uren aanpassen, luxeperiode toen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Zeker @Pinkman. We gaan zo kijken naar een fiets. Beter dat ik veilig kan fietsen straks. Bedankt, ben wel weer wat beter overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 @Cleo66ik denk dat je misschien moet accepteren dat je niet krijgt van je nicht wat je zoekt. Jij weet wat je voelt, wat het met je doet. De rest is minder belangrijk. Laten gaan dus? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Ik baal zo enorm.....de schilders gaan door ondanks de bouwvakvakantie. Weer gaan de tussenschotten er tussen uit. Om morgen de railing schoon te laten spuiten. Ik wil alleen maar met rust gelaten worden. Bah. Ik zat gisteren nog zo lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje. 21 juli 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Ik baal zo enorm.....de schilders gaan door ondanks de bouwvakvakantie. Weer gaan de tussenschotten er tussen uit. Om morgen de railing schoon te laten spuiten. Ik wil alleen maar met rust gelaten worden. Bah. Ja maar Tatum er zal toch wel één mooie tussen zitten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) @bumperjim Een schilder? Daar let ik nooit op. Bovendien is dit te dichtbij en niet mijn keuze. Ze zijn vriendelijk, maar zo voelt het te opdringerig in mijn eigen ruimte. 21 juli 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Positief denken: over een uurtje gaan ze weer weg. Tot die tijd rotzooi en drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Maar @Boroveral waar je komt kun je toch even wat halen? Als we langs de bewoonde wereld varen kijk ik op mijn telefoon en als er 1 dichtbij is leggen we aan en sprint ik even naar de super…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 @spirit met rotzooi bedoelde ik meer: de tussenschotten tussen balkons overal, behalve waar ze horen. Ik kan daar slecht tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 11 minuten geleden zei spirit: M'n nieuwe fatima staat er ook weer netjes bij. Fijn zo'n lekker opschietdagje. Wat bedoel je met je nieuwe fatima?? Ik mag toch hopen dat je niet je stofzuiger bedoelt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden