Spring naar bijdragen

Donderdag 8 juli 2021


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yana:

Ja maar joh @niks die mod kent jou toch niet? Die ligt toch niet de hele dag hier alles te lezen zodat ze weten dat je een engel bent? Ze zien gewoon gescheld en dat willen ze hier niet hebben. Gewoon niet meer schelden, niks aan de hand.

Ik heb nog geen forum meegemaakt waar de moderator niet elke dag alles leest. Of je doet het goed (en dat is dan meestal uit passie en niet als deel van je baan) of helemaal niet.

Ik heb ook nog geen forum meegemaakt waar je geen idee hebt wie de moderator überhaupt is.

Maar het is geen ergernis meer voor mij. Het geschrijf is uiteindelijk slechts geschrijf hoewel ik wel de mens erachter waardeer. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei knakker:

Ik blijf ervoor pleiten dat de @moderatorzich beperkt tot het verwijderen van spam. De rest lossen we zelf wel op. Het nut van achteraf berichten verwijderen ontgaat mij: als het om kwetsende berichten gaat is het kwaad toch al geschiedt. En ik lees wel vaak terug om de loop van een gesprek of het ontstaan van ergernis nog eens rustig achteraf te bekijken. Maar wakker lig ik er niet van. Boven alles is duidelijk dat het ondankbaar werk is, dat modereren. Wat je ook doet: men zal altijd op je lopen zeiken. 

Vind ik ook prima. Als het maar duidelijk is en consequent. Niet zomaar een hele dagdraad eruit ratsen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

Ik lees dat de @moderator een hele dagdraad heeft verwijderd. 
En dat zonder enige toelichting. 
Laat ik het netjes zeggen: te gek voor woorden dit. 


 

Wie weet is de echte moddereter wel op vakantie. Zijn net mensen, heh. 
En ik denk dat het geen echte functie is, n hulpverlener doet het erbij. Wie weet had ie t wel erg druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen.. 

Ik zou vandaag een dagje vissen maar in plaats daarvan ga ik straks met husband naar de dokter. Er is iets niet goed niet. :(

Die beentjes doen het niet.. 

Jeetje Bor, sterkte. Laat je nog even weten hoe het bij de dokter is gegaan? Kun je al snel terecht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Elke werkdag breng ik tussen 9.00 u. en 9.30 u. een mok koffie naar boven waar m'n vrouw werkt. Vanmorgen dus ook en m'n mond viel open toen ze er niet was... O ja, vanmorgen om 8.15 u. heb ik haar voor het eerst sinds 14 maanden weer uitgezwaaid toen ze weer naar haar werk op haar 'echte' werkplek vertrok. Voorlopig nog voor 2 dagen in de week, maar wel weer fijn voor haar. Zelf heb ik er nauwelijks wat van gemerkt dat ze hier boven zat, behalve dan dat ze tussen de middag even hier een boterhammetje kwam eten. De hond heeft het beter in de smiezen dan ik, die is de hele ochtend een beetje onrustig en zit steeds naar de deur van de woonkamer te staren, te wachten op het vrouwtje... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend bij de dokter geweest
Voetwratje voor de tweede keer laten aanstippen
Meteen bloeduitslag doorgenomen
Cholesterol ; Uitstekend
suiker, nierfunctie ; Uitstekend
Vit D. gehalte ; Uitmuntend
En bloedruk was vorige keer ook al heel goed
ik ben een blij mens :)

@Bor,
Wat balen weer zeg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het 1x uiten. Het zit me echt dwars en ik kan zo niet verder.

@Borjij hebt mij echt tot in mijn ziel gekwetst. Ik snap niet waarom. Ik heb jou altijd mijn hulp aangeboden. 

Nog nooit heeft iemand tegen mij "jouw zogenaamde advies" gezegd. Ik krijg heel veel meer respect in real life dan ik ooit van jou heb gehad.

Bor, jij hebt mijn beschadigingen uit het verleden, waar ik mee gebroken had, weer omhoog gehaald.

Stank als dank. :(

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

War een prachtige zomer hebben we toch, alwéér een dag vol zonneschijn en boven de 20 graden, heerlijk. Ik ga zo maar eens wat boodschapjes doen, in een rustig tempo. Even naar buiten, wel zo goed voor me. Nog een paar dagen en dan gaan we een weekje op vakantie naar Zeeland. Zin in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei spirit:

Jammer @Tatum. Ik heb met sommige mensen van hier ook helemaal niets, maar dat hoeft ook niet. Je hoeft niet met iedereen door een deur te kunnen. Ik deel gewoon, wat ik wil delen hier. Dan ben ik het gewoon even kwijt. Soms helpt dat. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. Van alle reacties, helpend of niet, leer ik wel wat van. 

Spirit, dit is wijsheid. Dit doe ik ook meestal.

Het is zelden dat ik iemand toelaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei lady jane:

dus je had een mok extra Kohtje?
mag hond misschien ook een keer extra uit vandaag.

Nee hoor, ik heb, toen ik weer beneden was, drie zoetjes en wat melk in de koffie gedaan en dan is ie geschikt voor deze zoetekauw. Ik had voor mezelf nog niet ingeschonken.
En nog een keer nee hoor, de hond gaat niet extra uit. Ik negeer hem maar een beetje, hij moet er aan wennen.

PS, we zijn nu een x aantal uren verder, en hij heeft zich er (letterlijk) bij neergelegd. Hoewel ik er soms versteld van sta hoe geduldig die diertjes vaak zijn als het op wachten aankomt. Zonder gemiep, uren deur-staren... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Bor:

Beetje extra veel slagroom op je koffie doen en in al je zieligheid oplepelen doet best veel goed hoor! 

@Quinn Waar ben je? 

 

Je denkt aan slagroom en dan aan mij, cool. Ik worstel wat met gewetenskwesties en shit. Las net van je dag, sterkte, hoop dat het weer rechttrekt. 

En ik ben het ook voor het eerst (geloof ik) eens met @spirit wereld vol wonderen. In het beter niet openbaar gooien, tatum.

bewerkt door Quinn
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...