ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Super goed nieuws @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 2 uur geleden zei spirit: Naar Spanje geweest met het vliegtuig begin jaren zeventig. Toem was alles nog niet zo toeristisch. Nu ga je naar een ver land en kom je in een resort. Je komt daarbij niet verder dan het restaurant en het zwembad. Snel je handdoek neerleggen pp je ligbed sochtend, anders is hij bezet. Dat is wel een heel beperkte kijk op de mogelijkheden die er zijn qua reizen. Je kunt ook op een kameel door de woestijn trekken of met een rugzakje door het oerwoud trekken en onderweg de apen en alligators van je af slaan natuurlijk. Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 9 uur geleden zei Reacher: @bolletjewolletje! Hoe is het? Blij dat het werk op de dagbesteding weer is begonnen? Hé truffeltje knuffeltje, dank voor je belangstelling. Ja dat is gelukkig weer begonnen. God weet voor hoelang maar voor nu is de Bolle erg blij en weer hard aan het werken. Had ik jou al ooit verteld dat ik 15 jaar bij de dierenamb. gewerkt heb. Zat meestal op de bus maar soms ook achter het naaimachien. daar maakte is hangmatten voor de katten, en dat vonden ze toch lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Kijk net 112 is toch erg als iemand op jouw grond drugsafval dumpt jij aansprakelijk bent ervoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei nancy: Ik wil ervaren en ruiken en proeven en doen. En dan vér over onze landsgrenzen heen. Mijn beleving, mijn wereld, mijn leven.... ik ook. En dan niet zozeer de geijkte dingen (ik zit niet op instagram ) maar gewoon meemaken hoe het elders gaat. Op Cuba geld opnemen bij een bank dat was al een heel avontuur en ja ruiken en proeven, veeeel proeven Thuisblijven heb ik nou al bijna anderhalf jaar gedaan, das voor mij niet echt vakantie, dan ga ik toch weer klussen en alles. 2 juli 2021 bewerkt door bumperjim nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Goed bericht @lady jane hoop de volgende ook. Vakantie... ik houd er best van om andere culturen en landen op te snuiven en dat heb ik ook vaak gedaan. Maar niet thuis zijn, vind ik erg lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) Ik heb er weinig moeite mee. De laatste vakantie was Engeland, gewoon met de auto naartoe geprutteld, old school lekker op de ferry en dan eerst een dagje stukbrengen in Dover. Ik herinner me nog een Airbnb aan de rand van Londen, een beetje kantjeboord schoongemaakt, een vage pakistaanse supermarkt in de straat en dan met de Stier lekker boodschapjes doen en dan proberen er een maaltijd van te maken. Ik vind het maar al te leuk. Meestal slapen we zo goedkoop mogelijk en gaat het geld op aan eten. Of aan het Harry Potter museum, in het bovenstaande geval. De kids praten er af en toe nog over. 2 juli 2021 bewerkt door bumperjim Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 @Claudiusis vanmiddag opgehaald door de ziekenauto. Ligt in het ziekenhuis. Lonster en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) @bumperjimjij haalt zelfs bij mij de herinneringen naar boven met je verhaal. Ex-vriend en ik reden graag samen door Frankrijk en zelfs naar Spanje toe. Naar een klein gehuurd huisje. Vriend was dol op bouwen, dus hij wilde altijd een klein huisje dat zelf gemaakt was. Met zonnepanelen etc. Ook wij vonden dan een supermarkt die zulke verse vis verkocht, dat ik tegen hem zei: laat uit eten gaan maar zitten. En dan gingen we de hele avond samen koken en eten. Fantastisch. Ook gingen we dan naar een optreden van de band waar we beiden fan van waren: Whitesnake. Ik heb ze in de jaren dat ik met hem ging heel wat keertjes gezien. Ook hebben we in Montpellier Beth Hart life gezien. Geweldig! Ik vond het heerlijk om zo onderweg te zijn. 2 juli 2021 bewerkt door Tatum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 19 minuten geleden zei ikkanhet: @Claudiusis vanmiddag opgehaald door de ziekenauto. Ligt in het ziekenhuis. Ojee. Weet jij wat er aan de hand is? Mag je dat van hem vertellen overigens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 11 minuten geleden zei nancy: Ojee. Weet jij wat er aan de hand is? Mag je dat van hem vertellen overigens?? Ja hoor ik vraag altijd toestemming aan de desbetreffende persoon. At niet meer en kon niet meer op zijn benen staan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 @Claudiuswas 20 minuten geleden online. Misschien kan hij het straks zelf vertellen? Beterschap Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Beterschap, Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 13 minuten geleden zei Tatum: @Claudiuswas 20 minuten geleden online. Misschien kan hij het straks zelf vertellen? Beterschap Claudius. Heb het vertelt in overleg met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 13 minuten geleden zei Tatum: @Claudiuswas 20 minuten geleden online. Misschien kan hij het straks zelf vertellen? Beterschap Claudius. Komt zo over of ik wat vertel wat niet mag. Bemoederend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 weet iemand iets over harald? mag per pb eventueel zijn draadje is weg en ik miste hem al een poosje, maar vergat steeds op zijn wie is wie te kijken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Komt zo over of ik wat vertel wat niet mag. Bemoederend. Waarom? Het is toch fijn als Claudius kan vertellen hoe het gaat met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 6 minuten geleden zei lady jane: weet iemand iets over harald? mag per pb eventueel zijn draadje is weg en ik miste hem al een poosje, maar vergat steeds op zijn wie is wie te kijken Ja miste hem ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 11 minuten geleden zei Tatum: Waarom? Het is toch fijn als Claudius kan vertellen hoe het gaat met hem? Gaat mij erom hoe je het schrijft, was online etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Gaat mij erom hoe je het schrijft, was online etc. Was hij ook. Na jouw bericht. Is te zien op gebruikers online. Of had ik dit niet mogen melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Ik breek in over op vakantie gaan. Ja heerlijk even uit mijn eigen omgeving weg . Heerlijk met mijn caravan buiten leven in Zuid Frankrijk. Weg uit je dagelijkse routine/ ritme sleur en chaos van het normale leven. Heerlijk niet naar mijn werk . Heerlijk in een andere ( franse ) supermarkt booschappen doen. Het zwembad of rivier induiken wanneer je er zin in hebt . Buiten je eten klaarmaken en opeten. Het geluid van de zingende krekels om je heen. Dat is voor mij vakantie . Heb het prima naar mijn zin thuis , maar even 2.5 weg heerlijk . Nog 15 dagen aftellen . nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Hoe is het hier? Even een virtuele hug voor iedereen die dr eentje kan gebruiken Aan de gemberthee Belgie Italie aan t kijken. lady jane, Tatum, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Ik hoop dat de Belgen winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) Over vakantie. Ik kon nooit wachten om te gaan. Nu is dat anders. In de avond schijnt de zon zo mooi naar binnen. Mooier dan hier kan bijna niet. Behalve op de Wadden…. Soms heb ik behoefte aan een (nieuwe) stad. Liefst in een ander land. Twee dagen of langer en dan alles zien, lopen, ruiken en proeven. Heerlijk! Alleen soms. Ik was in Napels. Wat was dat gaaf. Zoiets. Maar in januari/februari ben ik altijd bang dat de winter nooit meer gaat. Dit jaar gaan wij naar een Canarisch eiland. De zon, ik laad op en kan met gemak weer verder. Zo geweldig prachtig ook. en dan boek ik altijd heeeeeeel erg vroeg. Dan heb ik des te langer voorpret. 2 juli 2021 bewerkt door Lika Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 @Rosee! Fijn dat je het naar je zin hebt @bolletje! Ik wil ook hangmatjes leren maken! Sterkte @Claudius en @harald ! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden