niks Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 goeiemooiemorgen in je uppie nou ja, met je guppie niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Goedemorgen Jane. Die speelt lekker in de box. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) 28 juni 2021 bewerkt door lady jane Maja en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Weer drukkend weer met onweer voorspeld. Nu nog heerlijk buiten. Alle deuren en ramen open. Fijne vakantiedag @niks! Nog naar het strand vandaag @lady jane? Zet m op met de kasten-boenen-klus @Cleo66, je doet goed werk! En voor iedereen een fijne, droge dag (op een onweersbui na)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 ik zit nog te dubben @Maja, het is hier nu prachtig, maar er wordt al vroeg regen voorspeld. Meestal valt het aan de kust mee, ondanks voorspellingen, maar wat is wijsheid he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Vlag Nederland maar weer opgeruimd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Hoe bevalt het je tot nu toe @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 een hele goede morgen allemaal, Wat is het hier nog rustig allemaal in een hoekje i.v.m. de oranje kater Enfin, hoef lekker niet te werken vandaag, dus even bedenken hoe ik me nuttig kan maken hier in huis Denk aan de buiten ramen zemen, daar is het nu lekker weer voor Alleen jammer, dat het dan vanmiddag misschien weer vies regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Morgen allemaal, Ik zit nu in de wachtkamer voor het eerste mediation gesprek met m'n ex. Ben nog niet vaak zo zenuwachtig geweest in mijn leven. lady jane, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Morgen. Sterkte straks @Best Dagpact: Quinn Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Sterkte @Best Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Sterkte @Best hopelijk een goed gesprek ... Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zo werkweekend gehad , nu lekker 3 dagen weer vrij. Geen afspraken bijna alleen morgen naar mijn sponsor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 46 minuten geleden zei Quinn: Dagpact: Quinn Jannigje Ik kom je gezelschap houden vandaag @Quinn Een nieuwe dag, weer aan de bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Dagpact: Quinn Jannigje Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Nee, wij hebben een hond die gek is op élk spel waar een bal aan te pas komt. Niet alleen voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Komt er slecht weer aan? Ik heb de laatste tijd geen enkel idee meer van weersverwachtingen. Onderga gewoon wat zich aan weer aandient en maak me niet druk om hoe het morgen zal gaan kunnen zijn.. Zo ken ik mezelf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Nee hoor geen voetbal kater hier , beetje moe vandaag en met huishouden bezig. vanavond AA meeting. Leuk @Pinkman heeft de website met je cursus te maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Geen voetbalkater maar wel de maandagblues. Ik ben niet vooruit te branden! Nog een uurtje en ik heb weer aan mijn contractuele verplichting voldaan Op dit soort dagen krijg ik de neiging om naar een andere baan uit te kijken. Onrust zoals ik dat wel vaker heb…. Hopelijk heb ik morgen weer wat meer motivatie! 28 juni 2021 bewerkt door Maverick Woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 1 uur geleden zei Bor: It is kald kletske waar. Bedoel je ijsklontjes in de Rivella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Opgeruimd staat netjes rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Nou hier nog een die niet voorruit te branden is. Wel mijn balkon helemaal schoon gemaakt. Wel een paar uur aan bezig geweest en daarna een uur op de bank geslapen. Mezelf gedwongen een tweede ommetje te maken van een half uur. Maar nu doe ik echt niets meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden