Spring naar bijdragen

Maandag 14 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei lady jane:

 

@ikkanhet, toch geen terugval na afgelopen hyperdagen forum/voetbal???

 

Ah, ja... dat was één van die dingen die ik in m'n hoofd had om hier even neer te zetten...

@ikkanhet, PINK MY DAY!!  esveepee.  Het is in jouw geval in elk geval een geruststellender teken dan het (voor)teken dat stilte afgeeft.

D'r was nog meer, maar echt, ik ben het even helemaal kwijt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atv. Net met holenbeer het terrein vd hondenclub gemaaid. Ik probeer het bestuur vd club kmw bij te brengen. Er zijn nl een paar leden weggegaan die het niet met het bestuur konden vinden, die een eigen clubje zijn begonnen op ONS terrein, wat deels een open en voor iedereen toegankelijk terrein is. Op zondag en wij zijn er zaterdags. Nu wil de rest vh bestuur daar iets van zeggen of een kwade brief sturen dat het terrein "van ons" is (we huren het). Ik ben daar tegen om 3 redenen 1 ze weten het al, 2 ze trekken zich er niks van aan en 3 het levert ze een hoop lol op dat dat voor ons zo irritant is blijkbaar. Het enige wat ik wil is geen gezeik, geen schade en geen troep op het terrein en dat is er ook niet. Bovendien gaat vanwege een ander projekt de gemeente na de zomer ons terrein op hun kosten (yes!) omheinen en dan kunnen we er zo een slotje op doen, klaar. Dus waarom nu in het wespennest gaan zitten pulken, zolang je geen pressiemiddel hebt heeft het geen zin. Kmw. Maar dat is niet voor iedereen zo logisch...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet echt even gaan bedenken wat ik zal gaan doen vandaag.
In elk geval wat later vanmiddag samen met vriend de tuin sproeien
Want jeetje, wat droogt het nu allemaal snel uit zeg.

Straks even ochtendgym
Geen zin, toch maar doen

En nu is @ikkanhet even stil, gaat iedereen haar weer missen :lol:
Alles goed @ikkanhet ?
Geen nieuws, is goed nieuws toch, hoop ik !?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spirit:

Dagpact

Claudius
Maja
Reacher
Yvonne
VIII
Quinn

Spitit

Was om 7 uur al wakker en geen zin meer om te slapen. 

Last van m'n darmen. Ik denk dat het door de kip komt van gisteren :wacko:

Je spuugde er vast niet in vroeger spirit, maar om je dan spitit te noemen nu.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om zo'n warm welkom te ervaren mensen! Ik zit echt in een tijd waarvoor ik de woorden die ik ervoor wil gebruiken niet mag gebruiken hier. Een tijd waarin ik normaal zou gaan afzonderen en verstoppen met en in de drank. Gelukkig heb ik de afgelopen tijd veel nagedacht en inzichten gekregen. Nu echt aan het werk en volhouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de caravan  staat weer  in de stalling heb ook daar op gemak even achteruit parkeren geoefend .

 

Tevens even  de inventaris  van de caravan doorgenomen of ik nog wat erbij wil aanschafffen houd van alle plastic of nepal achtige kampeerservies .

Ik kwam  dus  ook onze lange camping   longdrinks tegen  waar ik altijd  vodca  uit dronk gemixt  met cola .

Werd eigenlijk  beetje  onpasselijk  ervan bij die gedachte  / associatie met dit idee . 

Ga denk ik wat andere leuke  drink bekers aanschaffen  waar ik lekker  deze  zomer  andere fris  kan uit drinken  heb wel pas bocamp thee  mokken gekocht  om daar dus lekker thee uit te drinken  waren wel prijzig  , 7.50 per stuk :blink:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou  @Bor normaals beterschap ermee   .

@spirit een verzwaring deken , deze gebruiken we heel soms idd in de zorg  bij  nachtelijk  onrustige bewoners  om veiligheid  geborgenheid  te ervaren . 

@lady jane fijne dag weer aan het strand 

@niks hopelijk  lekker  gewerkt  zal wel warm zijn geweest  bij ons  mogen  nog geen  enkele luchtstromen  aangezet  worden  zoals  climat  beheersing en/of  ventilatoren.   Loopt lekker op  dan  bij ons in het pand de temperatuur. 

@Descartes33  op vakantie  naar het strand gegaan ? 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777ik vind het echt een top idee van je om die glazen/ bekers weg te doen! Geen associatie, lekker shoppen en misschien bij action nog voor leuke prijzen ook. Fijn ook dat je meeting weer live was :) 

@Bestwelkom:rose: en succes!!

@spiritik heb er toevallig ook eentje besteld, die komt vandaag binnen. Ik begreep wel dat je er echt even aan moet wennen dus misschien nog even de kans geven? 
Die van mij is 9 kilo maar net zo warm als een dekbed (stond in de beschrijving). Ik ga het ervaren :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Zo de caravan  staat weer  in de stalling heb ook daar op gemak even achteruit parkeren geoefend .

 

Tevens even  de inventaris  van de caravan doorgenomen of ik nog wat erbij wil aanschafffen houd van alle plastic of nepal achtige kampeerservies .

Ik kwam  dus  ook onze lange camping   longdrinks tegen  waar ik altijd  vodca  uit dronk gemixt  met cola .

Werd eigenlijk  beetje  onpasselijk  ervan bij die gedachte  / associatie met dit idee . 

Ga denk ik wat andere leuke  drink bekers aanschaffen  waar ik lekker  deze  zomer  andere fris  kan uit drinken  heb wel pas bocamp thee  mokken gekocht  om daar dus lekker thee uit te drinken  waren wel prijzig  , 7.50 per stuk :blink:

Leuk toch je verwennen met twee dure theemokken.

en de prijs? Ach ik denk dat de vodka en de ander alcohol versnaperingen een stuk duurder zijn. Zo koop ook maar een paar leuke drink bekers.  Kunnen de oude eventueel naar de kringloop/weggeefwinkel. Heeft ieman anders er nog wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Yvonne:

Dankjewel :rose:

Aan de slag dan @Quinn, forum 'uit' en bikkelen.... 
Ik heb de laatste tijd ook veel last van niesbuien, verstopte neus en af en toe oorpijn.... ik hou het op een vorm van allergie, sterkte, beterschap. 

Nou... ik heb het forum uitgedaan, dat wel. En toen de auto getankt. Kleren van stoelen geraapt en in de kast of wasmachine gestopt. Boodschappen gehaald. Een deur geverfd. IJs gegeten. Op dochter gemopperd. 

Dus. Ken je die van die kerel die een dag stevig door zou werken?

Ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ikkanhet:

Goeiemiddag allemaal,

@nancy  @lady jane, @Kohtje, @Lieke7777en @rapilos het gaat heel goed hier. En heb ook niet gedronken. Kijk lekker voetballen. 

 

Een beetje 'rust in je donder' gekregen, Ikkanhet? Beetje gestabiliseerd? (wat betreft niet-drinken)
 

@Bor, rouwen is ook een (misschien langdurig) proces van stabiliseren. De één doet het zus, de ander zo. Jij doet het op jouw manier. En als daar gepikeerdheid bij komt kijken dan is dat helemaal ok. Ondertussen gaat het 'gewone' leven ook door en ook daar moet een nieuwe weg in gevonden worden. Bij de een gaat dat soepeler dan bij de ander. Ik denk niet dat de omgeving van een overledenen meteen vergeet dat er iemand is overleden maar in een persoonlijke bubbel zo goed en zo kwaad als het gaat probeert de nieuwe dag vorm te geven. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...