lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Nou zijn stem bijvoorbeeld is geweldig ik heb vroeger heerlijk gedanst op Paradise bij the dashboard light Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Het gaat om het principe @knakker vooral als iemand daarna zo schijnheilig loopt te roepen niet op uiterlijk te oordelen. Okay, ik moet hiermee ophouden, ga dwars door de meds heen emoties voelen, niet goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @knakker praying for the end of time... maar wel samen, dat heeft wel wat romantisch, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 ik geloof dat dat een andere betekenis had Quinn haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ik geloof dat dat een andere betekenis had Quinn Nou ja, ze wilden uiteindelijk allebei graag van elkaar af, toch? Dus, beetje gestoord romantisch. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Misschien wil mijn krolse kat wel even mee mauwen miauwen en mrauwen op paradise by the dashboard ligt. Ze heeft er ook wel zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) Heb een bult op mijn voorhoofd gelukkig niet blauw . Heb mij gestoten aan het juk van de plafond tillift op het werk dat ding gaf niet mee . Gelukkig niet een stuk lager heb ik in het verleden mij meer moeten verantwoorden zeg maar liegen over blauwe ogen . Nu kon ik dan wel waarheid spreken maar ziet er dan niet uit. 4 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 @nancy blij dat ik je even las. @Artemismooie film was dat. Breaking the waves.... oooooo wat ben ik moe. Ik lig zooooo lekker! Gek is dat. Soms kun echt heerlijk liggen. Zo fijn. slaap lekker. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 5 uur geleden zei nancy: Hoi! Ik ben nog enkele uurtjes in het ziekenhuis. Katheterisatie was goed. Verder met medicijnen voor nu. Men denkt nu aan vaatspasmen in de kleine vaten, maar dat is lastig vast te stellen. Uitgebreid overleg met eigen cardioloog volgt nog, hier willen ze verder niks zeggen. Arm doet verrekte zeer en ik kan amper tikken. Blij dat dit in ieder geval achter de rug is. Wordt vervolgd, ik stop met tikken nu, ben bekaf, ik ga even rusten. Bedankt voor al jullie steun! Bedankt voor je berichtje hoe is het nu verder ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik denk niet dat alles tegen je gebruikt wordt @spirit je geeft vrij to the point je mening over het uiterlijk van een artiest / zanger . Vond het ook vrij ongezouten over komen je mag dat wel zo vinden maar op die manier op iemand zijn uiterlijk afgeven is niet netjes ook al zal deze persoon in questie dit nooit lezen . Je raakt snaren bij de ander die daar op reageren niet op jouw als persoon in de aanval maar wel op de woordkeuze die je gebruikte . Daarna raakt jou dit wel persoonlijk had je gedacht iets anders te bereiken hier mee .? Forum pauze niet nodig toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 2 uur geleden zei Kohtje: Tangerine Dream, Kraftwerk, Klaus Schulze, Jean Michel Jarre, Vangelis, Gary Numan, Rick Wakeman en Yes uiteraard. Zomaar wat namen die, als ik het goed heb, nog steeds in LP-vorm op zolder staan en grotendeels ook in CD-vorm.. O ja, en Philip Glass !! Buiten Yes n goede keus, sprak de aanmatigende. Yes is voor mij Queen gehalte, maar spelen konden ze wel. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) 13 uur geleden zei niks: Je noemt zelf iemand een vetklep! Beetje onder de gordel, weggehaald. deimmerhoopvolle 5 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik had froeguah in mn stadje twee dikke stamkroegen. Nadat ik Meatloaf in de ene n keer hoorde werd de andere zeker meer favourit! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 En Emerson, Lake and Palmer. Met verve gebracht? Doe mij Beck, Bogert & Appice maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 2 uur geleden zei knakker: Dat klinkt als een mooie dag @Nun Dat was het zeker....lekker in beweging de hele middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 7 uur geleden zei haddock: Buiten Yes n goede keus, sprak de aanmatigende. Yes is voor mij Queen gehalte, maar spelen konden ze wel. Yes, ach ja als je niet schuwt van een beetje bombasticiteit. Spelen konden ze das zeker. Het is natuurlijk een beetje nerd muziek en zo gauw het te begrijpelijk wordt dan trekken de puristen hun handjes er snel vanaf (zeg tegen een Yes freak dat je Owner of a lonely heart wel goed vindt) Queen was ik lang fan van maar wat me tegenviel was Queen live met name Bohemian rhapsody, dat konden ze helemaal niet live, daar moest dan in het midden een geluidsband draaien. Wat een flopper. Doe het dan goed of helemaal niet. Ja de Duitsers waren goed met de vroege synthesizer. Ik miste Yello in het rijtje (Zwitsers maar OK) daar werk ik altijd lekker bij. Das dan weer meestal niet bombastisch maar lekker up-tempo. En neemt zichzelf niet te serieus. (ja ik kijk naar jou Jean-Michel Jarre ) 5 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei Artemis: Ik keek gisteren netflix, The Kominsky Method, daar ging het over body shamen ik snap niets van opmerkingen die gemaakt worden over iemands uiterlijk, waarschijnlijk omdat ik het uiterlijk nooit zie, wel de ogen aangezien ik het woord bodyshamen erin gooide en een "verward"pictogrammetje als reactie op mijn post kreeg even een uitleg. Ik keek de netflix serie The Kominsky method. Een van de hoofdrolspelers, de dochter van Kominsky, is een heel beroemde zeer dikke jonge vrouw. Ze speelt heel goed en is mede daardoor een soort boegbeeld voor mensen met overgewicht. In één van de laatste afleveringen wordt haar gewicht een onderwerp omdat haar a.s. schoonmoeder haar daar op veroordeelt. daarna volgt het onderwerp "Uiterlijk" Bodyshamen, pesten om uiterlijk. mensen worden afgerekend op uiterlijk.. Ook mensen met overgewicht hebben daar een reden voor. Eten is een erkende verslaving. Zie dit forum. dan mijn manier van naar mensen kijken: Ik zie uiterlijk niet in de zin, ik kijk naar de ogen. Dan verdwijnt voor mij gewicht, huidskleur, mooi, lelijk, het zijn maar oordelen die wij mensen hebben. Dieren zitten daar niet mee, dieren hebben instinct. Ik vind bodyshamen zeker wel een onderwerp, het betekent dus pesten met uiterlijk. Dagelijkse kost in 2021 . Mooie leerlingen krijgen hogere cijfers dan lelijke leerlingen. Dat is bewezen. Onderzoek met verschillende foto's op zelfde werkstukken. Gezien de discussie na mijn post wilde ik dit er over zeggen. Selfie tijdperk op internet, facebook en instagram staan en vol me, kijk eens hoe mooi ik ben.......... rare tijd. En muziek is persoonlijk, gelukkig maar , wat de een niet mooi vindt is voor een ander wel mooi. Daar kun je niet over discuteren. Over smaak valt niet te twisten BTW ik heb heel mooie kinderen en ook nog eens heeeeel heeeel mooie kleinkinderen 5 juni 2021 bewerkt door Artemis puntje op i Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 23 uur geleden zei knakker: Maar ik geloof dat ik hier zo ongeveer de enige ben die van klassieke muziek houdt. Anders was ik allang een Bachdraadje begonnen Nee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Dan gooi je er toch wat klassieks in? Allee ik post er 1. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik vind veel klassieke muziek erg mooi, zowel het instrumentengedeelte alsook vaak het menselijke stemmengedeelte ik heb er alleen totaal geen verstand van. Ik heb jarenlang in m'n atelier geluisterd naar radio 4 en veel (achtergrond)informatie opgepikt op allerlei gebied. Helaas bleef het niet echt hangen, maar genieten kan ik wel. Net zoals ik bepaald geen fijnproever ben met eten, zo ben ik ook geen fijn'luisteraar'.. maar ik kan er erg van genieten. En dáár gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik ken er ook vrijwel niks van. Ik vind het mooi om te zien hoe je met zn 60'en of zo samen muziek maakt. Heb het wel eens gedaan (niet klassiek), is echt vreselijk leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden