Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 juni 2021


Aanbevolen berichten

Heb een bult  op mijn  voorhoofd  gelukkig  niet  blauw .

Heb  mij gestoten  aan het juk van de plafond  tillift :blink: op het werk dat ding  gaf niet  mee .

Gelukkig  niet een stuk lager  heb  ik  in  het  verleden  mij meer  moeten verantwoorden  zeg maar liegen  over blauwe ogen  .

Nu kon ik dan wel waarheid  spreken  maar ziet er dan  niet uit. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei nancy:

Hoi! Ik ben nog enkele uurtjes in het ziekenhuis. Katheterisatie was goed. Verder met medicijnen voor nu. Men denkt nu aan vaatspasmen in de kleine vaten, maar dat is lastig vast te stellen. Uitgebreid overleg met eigen cardioloog volgt nog, hier willen ze verder niks zeggen. Arm doet verrekte zeer en ik kan amper tikken. Blij dat dit in ieder geval achter de rug is. Wordt vervolgd, ik stop met tikken nu, ben bekaf, ik ga even rusten. Bedankt voor al jullie steun! :heart:

Bedankt  voor  je  berichtje  hoe  is  het  nu verder ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet  dat alles tegen je gebruikt  wordt @spirit  je geeft  vrij to the point  je mening  over het uiterlijk  van een artiest / zanger  .

Vond het ook vrij  ongezouten  over komen  je mag dat  wel zo vinden  maar op die manier  op iemand zijn uiterlijk  afgeven  is niet  netjes ook al zal deze persoon  in questie dit nooit  lezen .

Je raakt  snaren bij  de ander die daar op reageren  niet op jouw als persoon in de aanval maar wel op de woordkeuze  die je gebruikte  . 

Daarna raakt  jou  dit  wel persoonlijk   had je gedacht  iets  anders  te  bereiken  hier mee .?

Forum  pauze niet  nodig  toch  ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Tangerine Dream, Kraftwerk, Klaus Schulze, Jean Michel Jarre, Vangelis, Gary Numan, Rick Wakeman en Yes uiteraard.
Zomaar wat namen die, als ik het goed heb, nog steeds in LP-vorm op zolder staan en grotendeels ook in CD-vorm..
O ja, en Philip Glass !!

Buiten Yes n goede keus, sprak de aanmatigende. Yes is voor mij Queen gehalte, maar spelen konden ze wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei haddock:

Buiten Yes n goede keus, sprak de aanmatigende. Yes is voor mij Queen gehalte, maar spelen konden ze wel.

Yes, ach ja als je niet schuwt van een beetje bombasticiteit. Spelen konden ze das zeker. Het is natuurlijk een beetje nerd muziek en zo gauw het te begrijpelijk wordt dan trekken de puristen hun handjes er snel vanaf (zeg tegen een Yes freak dat je Owner of a lonely heart wel goed vindt) :) 

Queen was ik lang fan van maar wat me tegenviel was Queen live met name Bohemian rhapsody, dat konden ze helemaal niet live, daar moest dan in het midden een geluidsband draaien. Wat een flopper. Doe het dan goed of helemaal niet.

Ja de Duitsers waren goed met de vroege synthesizer. Ik miste Yello in het rijtje (Zwitsers maar OK) daar werk ik altijd lekker bij. Das dan weer meestal niet bombastisch maar lekker up-tempo. En neemt zichzelf niet te serieus. (ja ik kijk naar jou Jean-Michel Jarre :D )

 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Artemis:

Ik keek gisteren netflix, The Kominsky Method, daar ging het over body shamen 

ik snap niets van opmerkingen die gemaakt worden over iemands uiterlijk, waarschijnlijk omdat ik het uiterlijk nooit zie, wel de ogen 

aangezien ik het woord bodyshamen erin gooide en een "verward"pictogrammetje als reactie op mijn post kreeg even een uitleg. 

Ik keek de netflix serie The Kominsky method. Een van de hoofdrolspelers, de dochter van Kominsky, is een heel beroemde zeer dikke jonge vrouw. Ze speelt heel goed en is mede daardoor een soort boegbeeld voor mensen met overgewicht. In één van de laatste afleveringen wordt haar gewicht een onderwerp omdat haar a.s. schoonmoeder haar daar op veroordeelt. 

daarna volgt het onderwerp "Uiterlijk" Bodyshamen, pesten om uiterlijk. mensen worden afgerekend op uiterlijk.. Ook mensen met overgewicht hebben daar een reden voor.  Eten is een erkende verslaving. Zie dit forum. 

dan mijn manier van naar mensen kijken:

Ik zie uiterlijk niet in de zin, ik kijk naar de ogen. Dan verdwijnt voor mij gewicht, huidskleur, mooi, lelijk, het zijn maar oordelen die wij mensen hebben. Dieren zitten daar niet mee, dieren hebben instinct. Ik vind bodyshamen zeker wel een onderwerp, het betekent dus pesten met uiterlijk. Dagelijkse kost in 2021 . Mooie leerlingen krijgen hogere cijfers dan lelijke leerlingen. Dat is bewezen. Onderzoek met verschillende foto's op zelfde werkstukken. Gezien de discussie na mijn post wilde ik dit er over zeggen. Selfie tijdperk op internet, facebook en instagram staan en vol me, kijk eens hoe mooi ik ben.......... rare tijd. 

En muziek is persoonlijk, gelukkig maar , wat de een niet mooi vindt is voor een ander wel mooi. Daar kun je niet over discuteren. Over smaak valt niet te twisten

BTW ik heb heel mooie kinderen en ook nog eens heeeeel heeeel mooie kleinkinderen :heart: 

bewerkt door Artemis
puntje op i
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind veel klassieke muziek erg mooi, zowel het instrumentengedeelte alsook vaak het menselijke stemmengedeelte ik heb er alleen totaal geen verstand van. Ik heb jarenlang in m'n atelier geluisterd naar radio 4 en veel (achtergrond)informatie opgepikt op allerlei gebied. Helaas bleef het niet echt hangen, maar genieten kan ik wel. Net zoals ik bepaald geen fijnproever ben met eten, zo ben ik ook geen fijn'luisteraar'.. maar ik kan er erg van genieten. En dáár gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...