Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Weer op naar mijn werk voor een mooie werkdag om voor mijn mensjes te zorgen . 30 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Goeie morgen Lieke, Harald en Ikkanhet. Ik wil het vandaag eens echt rustig aan doen, kijken of dat lukt. 30 mei 2021 bewerkt door bolletje Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen Lieke harald Ikkanhet bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 17 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen Lieke, Harald en Ikkanhet. Ik wil het vandaag eens echt rustig aan doen, kijken of dat lukt. Wil je wel een les rustig aan doen geven hoor bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen, vandaag een dagje zeilen ... nancy, Reacher en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 5 minuten geleden zei Zbb: Goedemorgen, vandaag een dagje zeilen ... Pfoe dat lijkt me ook wel wat. Alleen geen boot, geen water en geen zuchtje wind vanochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik gok erop dat er vanmiddag iets meer wind komt,anders gaat de spinaker omhoog. dat is een soort van een enorm ballonzeil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ja dat weet ik nog net een aantal keer meegezeild met vrienden met zeebenen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Interessant artikel in NRC over de burnoutfabriek de tweede kamer. Conclusies zijn bekend voor wie al eens een burnout heeft gehad. Als je iemand maar genoeg verwachtingen oplegt (of die iemand doet het zelf, dat blijft een eeuwig debat) maar zonder de mogelijkheden om die te realiseren en doof blijft voor enig tegengeluid, dan krijg je zelfs een dood paard in burnout Myep been there done that. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Doe maar joh (ik weet niet wat je van plan bemt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen! Wow mini heeft tot 7 uur geslapen, en ik dus ook. De zon schijnt, wat wil een mens nog meer? Reacher, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen allemaal, vandaag weer een dagje ruimen. Wat verzamel je toch veel. Voor iedereen een fijne dag! En @Etty: ga ervoor, hoe spannend ook! Hier nog geen zin, maar komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Succes @Maja af en toe ook even van de zon genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 goedemorgen allemaal, @Ettyals jouw intentie lief is dan is het toch altijd goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hier grijze lucht, vandaag weer naar zee, altijd goed aan zee lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hier lekker douchen dan mijn hobby uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedemorgen. Koffie eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Wat is je hobby @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Hier lekker douchen dan mijn hobby uitvoeren. Laat me raden... languit op de bank netflixen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik heb computerwerk te doen vandaag, op de momenten dat ik een beetje vastloopt heb ik dan de neiging om hier te gaan lezen of anderszins de tijd weg te klikken. Dat komt sommige mensen vast bekend voor. Hup, douchen en aan de slag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Een nieuwe mijlpaal kaart. Het gaat nog niet hard, tot grote frustratie van de dame in kwestie zelf. Zbb, nancy, Maja en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei niks: Een nieuwe mijlpaal kaart. Het gaat nog niet hard, tot grote frustratie van de dame in kwestie zelf. wat lief, meteen zie ik mijn meisjes weer voor het eerst kruipen, , wat leuk dat je dit deelt @niks, gefeliciteerd met je wonder 30 mei 2021 bewerkt door Artemis niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Het gaat zo snel @Artemis, hoe oud zijn jou dochters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden