Spring naar bijdragen

Zondag 30 Mei


Aanbevolen berichten

ik stap trouwens steeds meer over op signal, vind whatsapp te onveilig worden, het is dat het nog moet omdat je anders echt op een andere planeet woont, maar steeds meer mensen stappen over op signal en duckduck 

cybercriminelen en whatsapp :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

Vreselijk dit. Had een oom die ook regelmatig met zijn 3 kinderen met een flinke slok op achter het stuur kroop. Had hij ook nog zo'n kleine bestelauto van de zaak, waar de kinderen dan gewoon los achterin zaten. Zat geen achterbank in. Gelukkig is mijn tante gescheiden toen van deze man. Ze is nu alweer jaren gelukkig met een andere man. 

Ja zo kwam er hier vroeger ook een over de vloer, met 2 kids van zijn vriendin. Zodra die binnen was griste hij in zijn binnenzak en was het van zo nu eerst een bavarie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Uhmmmm, dus jij reed in een auto zonder dat je een rijbewijs had én dat deed je met drank op ? 

ooit een keer toen mijn ex midden op een hele lange straat de auto neerzette en me daar alleen liet staan inderdaad. Toen hadden we nog geen mobiele telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar keer stomdronken auto gereden, godzijdank is er nooit wat gebeurd. Trouwens, ik was zo stoned als een gebakje toen ik rijexamen deed :blush:, glansrijk geslaagd zowel voor theorie als praktijk, kreeg nog complimenten dat ik zo relaxed reed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yana:

Ik heb een paar keer stomdronken auto gereden, godzijdank is er nooit wat gebeurd. Trouwens, ik was zo stoned als een gebakje toen ik rijexamen deed :blush:, glansrijk geslaagd zowel voor theorie als praktijk, kreeg nog complimenten dat ik zo relaxed reed :)

Wow dan mag je echt wel van geluk spreken dat er nooit iets gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei knakker:

Zo dadelijk komt hier een kennis van mijn vrouw op de koffie. Iemand waarbij ik meestal na vijftien minuten niet meer goed weet wat te zeggen. Ik zal mijn Lijstje Met Spontane Vragen er maar weer eens bijpakken.

Haha, dat doet mijn lief ook weleens. Ik hou gewoon mijn mond als ik niks te zeggen heb, dat maakt het voor hem alleen maar moeilijker om een gesprek op gang te houden natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...