Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 3 minuten geleden zei Lika: oefenen met mijn best NIET doen. Als je nu maar niet je best gaat doen om je best niet te doen. You do you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: En er was een trampoline. Ikke. Hahahah... dat is dus de reden dat de katten hier niet in de slaapkamer mogen 's nachts. De hond slaapt heerlijk op bed, wil gewoon Rust net als wij. Maar katten op bed... pfffff. niet te harden. En ja, dat geeft scheve ogen, maar het is niet anders, hebben ze aan zichzelf te danken... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 9 minuten geleden zei Quinn: Hi. Ik sleur mezelf uit bed en naar de douche en vind mezelf dan gewoon helemaal geweldig. Punt uit. De rest is vandaag pure winst. Het begin is al goed: je vindt jezelf geweldig... dat is meer dan je normaal van jezelf vindt Houden zo Quinn. Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Je hebt helemaal gelijk @Yvonne Maar mijn Socrates zet het op een jodelen als hij me niet kan vinden in huis. Hij is een beetje in de war sinds de verhuizing Buiten kan niet want dan gaat hij naar zijn ex-nemesis in zijn oude buurt. Dus dan kom ik hier maar even klagen. Ik hou hem gewoon wakker vandaag. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Ik hou hem gewoon wakker vandaag. dan ben jij vannacht weer aan de beurt ik ga grasmaaien, buren waren erg laat en erg dronken, ik denk dat ze een rise and shine van mij wel kunnen waarderen met zo'n electrobuffel rapilos en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Het voordeel als je er zo lang op moet wachten, is dat ik erg kan genieten van het lekkere weer. Morgen in het buitenbad zwemmen, yeeeey. Lika ben jij nog wel eens aan het zwemmen? Eerder deed dat je erg goed dacht ik te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goeiemorgen allemaal rapilos, Artemis en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen morgen allemaal kom ook net uit de douche . Wel aangekleed dus laat de dag maar beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @ikkanhet een beter plaatje kan niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Artemis: allemaal dank voor reacties op mijn bericht. Ik ben niet zo goed in een groep. Wat zullen ze wel niet van mij denken mooie oefenplek hier wat ik allemaal niet denk over anderen, wil niemand weten maar wat ik voor sommigen voel, verrijkt me. en de rest neem ik maar op de koop toe. ik stel me dan voor dat ik in een grote ruimte een receptie bezoek, dan raak ik met dees en gene aan de praat (of niet) en gaat dat goed dan blijf ik, als ik de sfeer of mensen niet tref dan ben ik zo weg. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Het laatste wat ik wil is iemand overtuigen of zeggen wat te doen. Maar ik wil het graag delen om de berichten die ik lees over schaamte... Ik ben sinds 2015/2016 een probleem drinker. Het besef dat ik alcoholist ben kwam eigenlijk pas een paar maanden geleden. Letterlijk op de bodem lag ik. 2 x van de trap, naar de eerste hulp en daarna naar de kliniek. Ik wist niet meer hoe ik eruit moest komen maar de mensen die ik nog had zeiden: het is 2 voor 12 Son. Of je werkt eraan of we gaan weg. Ik was heel boos op die mensen (mijn gezin, fam en vrienden) van hun moest ik immers stoppen. In de kliniek kwam ik redelijk tot bedaren. Ik besloot te delen op fb dat ik opgenomen was in een kliniek. Ik vond dat doodeng en schaamde me kapot. De reacties waren hartverwarmend. Toen ik uit de kliniek kwam was de woede er nog steeds. Want HUN namen mij m’n vriend af, van HUN mocht ik niet meer drinken. Inmiddels gestart met de antabus. Dat wilde m’n man graag dan durfde hij tenminste naar zijn werk... Weer aangemeld bij Brijder (de derde keer) en een nieuwe behandelaar. Al gauw merkte ik; die gaat me ook niet echt geven wat ik nodig heb. Met angst en beven de AA gecontact in mijn woonplaats. Altijd gezegd; die godsdienst gekkies daar ga ik niet heen hoor!! Een lieve vrouw belde mij en nodigde mij uit. Het was raar, onwennig, vreemd EN hartverwarmend. De behulpzaamheid, de herkenning, geen oordeel... ik heb gehuild. Ik haal eruit wat ik ervan nodig heb. Ik deel op mijn eigen gemaakte draadje de dagelijkse weerspiegeling, waar altijd wel iets in staat waar ik over kan nadenken en het wel of niet mee eens bent. Ik schaam me niet meer, vertel het zelfs op m’n werk. Ik ben wie ik ben met al m’n shit in m’n rugzak. Ik werk keihard aan mijn herstel, ik lieg niet meer. En sinds een paar weken is ook alle woede weg. Ik ben mijn gezin, fam en vrienden dankbaar. Dat ze me erdoorheen hebben geholpen, me hebben opgetild en al m’n grillen hebben laten gaan. Ik sta nog aan het begin maar elke dag kies ik ‘s ochtends bewust: vandaag de eerste niet. Dag 83 vandaag. Artemis, Maja, lady jane en 9 anderen reageerden hierop 10 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen eindelijk zomer! lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 en ook een hele goeiemorgen dochter appt hoe het gaat ik doe mijn ding weer gewoon in afwachting van verder onderzoek mijn brein maakt overuren denkt dat ik hartpatient ben reageert allergisch op dochter angst? doemdenken? opstandigheid? van alles wat waarschijnlijk waardeer haar zorgzaamheid, maar wil niet tè en het helpt ook nog wel, me verbonden voelen ook hier, een warm bad idd waarom dan niet anderen inlichten is dat mijn eigen hokjesdenken? konfronterend hoor meer vragen dan antwoorden wordt vervolgd Quinn, nancy, haddock en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Wat prachtig geschreven @VIII Je gaat goed Allergisch reageren op dochter Jane ? Zou het kunnen zijn, dat je niet wilt dat ze zich zoveel zorgen om je maakt ? Ik herken je reactie namelijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Mogguu @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja dat had ik ook geschreven Raps haha en zij vindt dat ze daar wel recht op heeft groot gelijk. maar konfronterend he, dat wel het is zo dubbel allemaal he. Ik houd van haar en zij van mij, andersom heb ik me ook erge zorgen om haar gemaakt. En het vertrouwen niet verloren, dus ja andersom mag ook. natuurlijk brood smeren en naar het strand dochter heeft een volleybaltournooi buiten sjaloers hier. soms is ouder worden ook konfronterend. en ook heel mooi, ook al zo dubbel. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen @spirit fijn dat je er gewoon blijft. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemiddag. In 2 weken tijd 60 eenheden minder gedronken. Een succesje, maar drink desondanks nog steeds te veel. Werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Bor er is aardig wat weggemodereerd, zag ik, dus het is opbeurender dan het had kunnen zijn. @Sandro je bent nog niet waar je zijn wilt, maar je bent wel onderweg. Ik zou zeggen, goed onderweg. Omelet met tomaat en dat soort spul aan het eten. Ook goed onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 3 uur geleden zei Lika: Veel communicatie gedoe met man. Brrrr... heel onplezierig. Hij gaat lekker zijn gangetje en ik gun het hem, maar voel me soms wat zielig. Ja das 1 van onze mannenspecialiteiten onder invloed vd testosteron, lekker het gangetje gaan. Stel maar iets voor om samen te doen (dat werkt althans bij mij), dan gaan jullie gezellig samen een gangetje Stier kwam gisteren met Normandië aanzetten, had al van alles uitgezocht en zei toen heel terloops "das omdat ik gisteren boos was". Ik had nl eergisteravond gezegd ik wil het graag over de zomervakantie hebben voordat er nergens plaats meer is, waarop ze heel geirriteerd reageerde (want moe). Kwam er dus gisteren ineens een goedmaker, ik dacht inwendig waaaaaat?? die zit aan zichzelf te werken doet ze vast vaker maar nu merk ik het een keer. nancy, Artemis en Bob reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 7 minuten geleden zei Sandro: Goedemiddag. In 2 weken tijd 60 eenheden minder gedronken. Een succesje, maar drink desondanks nog steeds te veel. Werk aan de winkel. Oh ik dacht dat minderen niet bestond, je bewijst het tegendeel succes met nog meer minderen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Bor: Had alles al gezien. Nee, dan beurde het niet op waarschijnlijk. Hoe is de appelmoes? Zelfgemaakte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik ben pro appelmoes, sowieso. Ik las dat het goed gaat met het zoutloos en dat je waarden veel beter zijn. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden