Senna33 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Welkom terug @Smaragd ik had je gisteren al gelezen, bij deze @spirithou je haaks vrouw, maar ik hoop toch dat je blijft. Wij steken de barbecue aan, fijne avond allen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik hou van @Senna33, zij is altijd haarzelf. Kwaad, lief, boos maakt niet uit. Hou van dat mens, kan er niks aandoen sorry. Zo haarzelf ondanks waarom ze hier komt, nu log ik echt weer uit Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Jezelf blijven en rekening houden met anderen, dat is volgens mij de gouden combinatie. @niks is jouw mini ook zo van de geitjes? Prulletje greep er vorig weekend eentje vol bij de oren. Oeps. Geit vond het bèèèèst gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 36 minuten geleden zei bumperjim: Straks begint ook het 1001 lastige vragen stellen, dan ga je ze programmeren voor t hele leven lang. Toch vaak met de mond vol tanden...vraag van vandaag: waarom zijn krokodillen plat? Euh... experimentje in de keuken: traybake met koolrabi, aardappelen en radijzen...en in het midden een mega tomahawk...ben curieus! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 De tijd dat ze serieus terug gaan praten, heerlijk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 31 minuten geleden zei Musashi: waarom zijn krokodillen plat? Ik denk... omdat ze zich dan ook in ondiep water onder de oppervlakte kunnen verschuilen. Musashi en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Lasagne e bospeen. En wedstrijd live Qatar tegen USA. Bedankt voor al het meeleven dat doet me goed, want deel verder best moeilijk zolang ik niet weet wat me mankeert. Reacher, nancy en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ja dat denk ik ook Bob. Er zal vast voor elk dier een reden zijn voor zijn lange of juist korte staart, ogen die aan de zijkant van de kop zitten, lange vingers of juist korte, schutkleur of juist signaalkleur, lekker ruikend of stinkend etc. Nou het was me het weertje weer vandaag. Pasta waar de groente al in zit, mosselen, blauwaderkaas, peterselie en lente-ui. Kleine portie, vanmiddag al een stukje pizza gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Spaghetti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Maja, sterkte. Rot dat je zo baalt van jezelf, maar wel volkomen logisch voor mij. En @lady jane, ja dat alleen voelen met zoiets spannends, dat is akelig. Jij ook sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 8 minuten geleden zei Bob: Ik denk... omdat ze zich dan ook in ondiep water onder de oppervlakte kunnen verschuilen. Dank je! Ik kom het in het vervolg gewoon eerst hier vragen alleen wel jammer dat geduld ook niet hun beste kant is op die leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 8 uur geleden zei nancy: Ik ging na ruim 5 jaar voor de bijl . Ik kijk nog wel eens naar mijn voormalige plekje op het jaarpact met pijn in mijn hart Volkomen herkenbaar!! Ik had het precies hetzelfde. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 5 minuten geleden zei Lonster: Ja dat denk ik ook Bob. Er zal vast voor elk dier een reden zijn voor zijn lange of juist korte staart, ogen die aan de zijkant van de kop zitten, lange vingers of juist korte, schutkleur of juist signaalkleur, lekker ruikend of stinkend etc. Oh no! Dan kan ik wellicht wel nog veel van dit soort vragen verwachten... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Nou dan verzin je zelf toch wat. Meestal heeft het met eten, het aantrekken van een partner of onzichtbaar zijn voor de vijand te maken. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 47 minuten geleden zei Musashi: Toch vaak met de mond vol tanden...vraag van vandaag: waarom zijn krokodillen plat? Euh... Ik zei geregeld ik weet het niet precies, wat denk je zelf? Geeft heel leuke gesprekken. Musashi en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 3 minuten geleden zei Jannigje: Volkomen herkenbaar!! Ik had het precies hetzelfde Zijn jullie weleens van het jaarpact gevallen? @nancy en @Jannigje? Wat gebeurde er? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 9 minuten geleden zei Lonster: Nou dan verzin je zelf toch wat. Meestal heeft het met eten, het aantrekken van een partner of onzichtbaar zijn voor de vijand te maken. Precies! Waarom is de buffel zo groot? Kunnen de leeuwen m beter vinden. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Buffels willen altijd alle aandacht, dat weet iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Reacher: Zijn jullie weleens van het jaarpact gevallen? @nancy en @Jannigje? Wat gebeurde er? Ja, de eerste keer na acht maanden, de tweede keer na ruim 5 jaar. Nu zet ik mezelf er niet meer op, want het doet toch teveel pijn. Tja, wat gebeurde er, de gedachte dat het op vakantie wel weer zou kunnen, eentje dan. En dan na de vakantie weer stoppen, maar dat gebeurde niet. Ook kwam er allerlei persoonlijke ellende voorbij. Al gauw zat ik alweer op dezelfde hoeveelheid als voorheen. 28 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 4 minuten geleden zei nancy: Ja, de eerste keer na acht maanden, de tweede keer na ruim 5 jaar. Nu zet ik mezelf er niet meer op, want het doet toch teveel pijn. Tja, wat gebeurde er, de gedachte dat het op vakantie wel weer zou kunnen, eentje dan. En dan na de vakantie weer stoppen, maar dat gebeurde niet. Al gauw zat ik alweer op dezelfde hoeveelheid als voorheen. Ja die ene, dat is ‘m altijd hè. Maar nu alweer een tijdje goed bezig. nancy en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Macaroni. Met nepkaas. Eens kijken of hij het merkt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 23 minuten geleden zei Reacher: Macaroni. Met nepkaas. Eens kijken of hij het merkt Reacher tis dat ik al een vriendinnetje heb Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hoho, dr staan dr meer in de rij! bumperjim, Reacher, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) en wat eet jij vanavond @jopie? 28 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Dank jullie wel, het enige wat me hier raakt is jullie steun en grapjes. Daar ben ik best trots op. Gaat het @niks? nancy, Maverick, IJsvogel en 5 anderen reageerden hierop 5 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden