Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

Zojuist zei jopie:

de trol bestaat bij de gratie van de reacties, jim. 

Maar los daarvan, ook ikzelf moet erop letten dit los te laten, lekker daar te laten waar het ligt... ik hoef er niets mee. 

Ja je had ff op de grote rode knop van de doom machine gedrukt. "Undo" control-z !! ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei jopie:

ik heb een smeulend vuur hier. We moesten ongeveer een ton zaagsel uit de muren wegkruien. Dat is het isolatemateriaal hier (nou ja, was). Dat ligt dus nu op het vuur, of eigenlijk, om het vuur, en is dus een soort vulkaan, met takken en hout in het midden, en zaagsel eromheen. Dat smeult door s nachts en smorgens open ik het weer. Zaagsel brandt niet echt. 

Mijn plan is om zometeen vis en aardappels in folie in dat smeulende zaagsel te leggen. Geen idee of dat iets gaat worden, maar ik vind het gewoon leuk!

Ik heb nog nooit zulke lekkere zalm op als bij de Laksbutiken in Zweden. Dammit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei jopie:

wat lief om dat zo open te vragen. Ja, ik heb het goed hier. Ben op mijn plek hier. Niet specifiek voor altijd, dat bedoel ik niet, maar in deze vorm en op deze plek (en weer in mijn bus) helemaal senang. 

en daar ben ik ook blij mee, want het ging écht niet goed, ik was écht niet op mijn plek....en niet ene paar weken, maar al maanden... maar goed, de echte lezers hebben dat ook wel meegekregen. 

Goed dat je de juiste zwieper aan het stuur van je leven hebt gegeven :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei jopie:

ik heb een smeulend vuur hier. We moesten ongeveer een ton zaagsel uit de muren wegkruien. Dat is het isolatemateriaal hier (nou ja, was). Dat ligt dus nu op het vuur, of eigenlijk, om het vuur, en is dus een soort vulkaan, met takken en hout in het midden, en zaagsel eromheen. Dat smeult door s nachts en smorgens open ik het weer. Zaagsel brandt niet echt. 

Mijn plan is om zometeen vis en aardappels in folie in dat smeulende zaagsel te leggen. Geen idee of dat iets gaat worden, maar ik vind het gewoon leuk!

Erg vervuilend, Joopstra! Enjoy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lady jane:

Nou het filmpje is gemaakt en de uitslag net bij de H.A. gebracht.
Er is wel iets gevonden want moet een verwijzing krijgen voor een electief polikl.consult.
Eng dit. 2 meds aangekruist, pijnstiller en Betablokker. Bah!

Kan me indenken dat je behoorlijk geschrokken bent @lady jane... 
We gaan heel hard met jou mee hopen dat het allemaal erg meevalt uiteindelijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Maja :heart: komt weer goed hè :rose:

@lady jane :heart: en weer terug van het strand? 

Nou ik ben weer bij, kon zo de helft overslaan, ik vind @Reacher ook lief :rose: en @Quinn ook :rose:

en nog een paar meer, maar ik ben hier pas dik 2 maanden dus ik ken er maar weinig en leer steeds meer kennen :ph34r:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was koud op het strand Artemis, jij woont er blijkbaar op fietsafstand van?
Er was weinig wind voorspeld, maar pal uit zee een koude westenwind dus.
Samen met maatjes die de volleypalen kwamen brengen en in het zand begroeven
lekker op het terras gezeten en bijgekletst. Toen zij weg waren nog 2 uur plat, dan was
het best lekker warm in de luwte van mijn tas;). Komende 3 dagen wéér!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klinkt fijn, zee is altijd mooi, weer of geen weer.

ja ik woon op fiets afstand, heb vanmorgen gewerkt en dan door naar zee, via via via

Heb lekker op mn knt gezeten, kijken naar de golven, het was gewoon warm met een jas aan. 

ik ga elke dag, al is het maar eventjes. blikje fris mee en genieten, naar de golven kijken 

binnenkort zwemmen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben er al in geweest in maart haha
maar te koud voor zwemmen toen.
Vroeger deed ik onregelmatige diensten bij NS.
Tot 13u de ochtenddienst en 2 minuten over zat ik in de trein
naar zee. Fiets huren moest toen nog, tegenwoordig de vouwfiets mee.
Dit is echt mijn seizoen, wat heeft de winter lang geduurd voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan over ruim 6 weken naar Zeeland, mits het ziekenhuis geen roet in het eten gooit. Zee genoeg daar, maar het parkeren, zelfs met fietsen, schijnt belachelijk duur te zijn daar. Maar ik hoop op mooi weer en ben zeer benieuwd naar deze provincie waar ik maar twee keer in mijn leven ben geweest. Op vakantie naar het buitenland gaan durf ik nu niet zo goed. Geen zin om nog eens in het buitenland in het ziekenhuis terecht te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...