Lieke7777 Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Goedemorgen , vroeg wakker niets voor mij op een vrije dag 26 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen Lieke, inderdaad lekker bijtijds! Spannend vandaag, veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen! @Lieke7777 heel veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Txs wordt moeilijk emotioneel confronterende gesprek . Gelukkig ga ik dit samen met mijn behandelaar doen van Brijder. 26 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Je kunt het @Lieke7777 ik hoop dat je straks opgelucht bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen! Ik denk aan je @Lieke7777en hoop dat de uitkomst van het gesprek is zoals je hoopt dat deze zal zijn. Zet ‘ m op en voeg deze hobbel toe aan de vele hobbels die je al hebt overwonnen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Had graag wat langer willen slapen, maar mini dacht daar anders over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen, dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Vooral vroeg @knakker, buik vol en dan weer rustig slapen gaan en mama wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Verder baal ik als een stekker . Na eindeloze discussies met kind en een blokbeugel met buitenboard pet je waren we zo ver dat er vandaag slotjes geplaatst worden . Vorige week met enige spoed aandringen de wortelkanaal behandeling voor elkaar gekregen bij een kliniek was vereiste voor dat de slotjes konden . Was dat kind snot verkouden gisteren ben bang dat ik hem niet kan laten gaan zo. Wel een negatieve zelf test gedaan gisteren en flink neusspray gebruikt gisteren . 26 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 6 minuten geleden zei knakker: Niet over alles tegelijk kopzorg proberen te maken Lieke. Focus op gesprek eerst. Dit komt daarna. Wel gedoe, snap ik. Komt goed tis alleen dat het op hetzelfde tijdstip valt planning was dat ik hem daar afzet en door naar gesprek ga. Ga het zien eerst maar douchen en hem wakker maken en zien hoe het is met verkouden en anders verplaatsen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen. dagpact: zbb Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Veel succes en sterkte met het gesprek vandaag @Lieke7777. Hou vooral voor ogen wat jij uit het gesprek wil halen en neem ook de tijd voor jezelf om te reflecteren erna. Wandeling met een vriendin ofzo? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Hier hebben ze de hygiënische handgel voor de grap gemengd met lijm volgens mij. Beneden zitten ze vast met de slappe lach op de camera’s te kijken hoe wij aan alles vast blijven plakken. En iedere ochtend vergeet ik het weer want ik ben oud en vergeetachtig. In 1904 hadden we dit soort dingen niet. Ik weet het nog goed Alleen maar groene zeep! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 dagpact: zbb Pedro Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen frummers, @Lieke7777, heel veel succes en sterkte voor straks. En wat betreft jouw zoon: vervelend maar het ís gewoon even niet anders, verkouden? de boel verzetten, geen man (kind in dit geval) overboord.... Ik duim voor je. Eerst maar even een bakje. Reacher, Lieke7777 en Vocatus reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 DAGPACT: zbb Pedro Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 15 minuten geleden zei Reacher: Hier hebben ze de hygiënische handgel voor de grap gemengd met lijm volgens mij. Beneden zitten ze vast met de slappe lach op de camera’s te kijken hoe wij aan alles vast blijven plakken. Getver, wat een smerig spul dus. Ik zou maar een nieuw potje van die rommel kopen... en dan een ander merk dat niet zo plakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Heel veel sterkte en toy toy toy @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen! 3 uur geslapen vannacht, dat wordt een lang dagje... Succes met je gesprek @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Morgen mensen. Niet op je werk blijven plakken @Reacher voor @Lieke7777 extra succes en kalmte voor vandaag. Ik ga een nieuwe pen scoren voor de nieuwe fase in het werk DAGPACT:zbbPedroReacherYvonneQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Hoop op een goeie afloop Lieke. Goeie morgen mensen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Tijdens de zwaarste stormen word je het meest op de proef gesteld. En als deze voorbij zijn, weet je hoe sterk je was. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 @Lieke7777zet ‘m op Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden