Spring naar bijdragen

Woensdag 26 Mei


Aanbevolen berichten

Heb de orthodontist  praktijk  laten beslissen  daar hij negatief is getest mag hij komen alleen  laat ik hem daarna niet meer naar school gaan  ivm de leerlingen  en afstand  .

Hij is iig stukken minder  verkouden  dan gisteren  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieke en Harald succes met de belangrijke gesprekken.

DAGPACT:
zbb
Pedro
Reacher
Yvonne
Quinn
VIII
Lonster

 

Maar vast op het dagpact, vanmiddag ga ik pas laat boodschappen doen en dat is toch altijd tricky met die drukke werkdagen. Doordeweeks lukt het heel behoorlijk. Het weekend drink ik af en toe mee met iemand. Eerder had ik de regel dat ik alleen buitenshuis dronk, af en toe. Maar omdat we nergens heen mogen sluipt het thuisdrinken in het weekend er een beetje in. Een vriendin en ik verzuchten vaak "Konden we maar weer roken & drinken!" Maar dat is balorigheid, tijdens een kop thee. Gelukkig heb ik niet zoveel drinkers meer om me heen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha mensen  gesprek  zit erop wat vond in het moeilijk  en pittig.

Gelukkig  was mijn  behandelaar  mijn  rots in de branding  .

Het is best positief  verlopen  als je bedenkt  dat je in gesprek  gaat met familie  die je 1.8 jaar niet gesproken  hebt  . 

Die niets met  verslaving  te maken wilden  hebben  .

De deur dicht  gezet hebben en gezegd  kom  maar terug  als alles op orde  hebt . 

Heb daar boosheid  verdriet  om gehad mij  in de steek  gelaten gevoeld  .

Kortom  er is een kleine  deur open  gezet er is gezegd eerst zien dan geloven  en weer vertrouwen  opbouwen  fysiek contact  komt  er niet  maar kinderen  kunnen wel gewoon  contact hebben zonder  dat  beide  partijen hier  last of niet  weten hoe te handelen.

Wel is er een afspraak in juni op kantoor  Brijder  waar we met behandelaar  ( ze is ook systeem  therapeut  ) een eerste om de tafel gesprek voeren. 

  Wat ben  ik ?  Blij ? Opgelucht? Weet  ik niet  moet  nog landen.

Aub niet  citeren ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, we zijn eigenlijk net een weekje te vroeg weg gegaan.

Veel regen en koud nu, volgende week een stuk warmer en droog.

Wel op een terrasje gezeten onder een scherm en heater met jas aan in de stromende regen.

Nu moet je zelf je eten halen in het hotel en op je kamer opeten.

Dat snap ik dan niet zo goed.

Als ik een hotel zou hebben zou ik er een soort room service van maken, om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken.

Maar goed, wie ben ik :unsure:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...