niks Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen! Wakker, dus er maar af. Straks weer werken. Wat doen jullie zo vroeg online @ikkanhet @Maja en @Bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Wat ik zo vroeg online doe? Hier rustig wat doorlezen en erover nadenken. Dat heb ik wel vaker dat ik na een paar uur nachtrust niet meer goed door kan slapen. Dan ga ik maar iets anders doen. Lezen of puzzelen, maar wel in bed meestal. bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen @niks, @ikkanheten @Bob. Ben een uurtje in de weer geweest omdat mijn moeder zo benauwd was. Nu een betere zit-lig houding voor haar gecreëerd. Nu weer lekker mijn bed in. Luisteren naar de eerste vogelconcerten en wat lezen/dommelen. werk ze @niks en rommel wat aan @Bob! Ga ik ook doen. Lieke7777, bolletje, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Wat vervelend @Maja. Zou ook nog wel even mijn bed in willen. Eerst maar koffie, broodje eten en douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Eenmaal op gang gekomen valt het vroeg opstaan meestal wel mee. Tijd om buiten een kop koffie te drinken en genieten van de rust om je heen en het vogel getsjilp? Doe ik met je mee! Hier heeft het geregend en ruikt het groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Buiten? Blijf nog even binnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Ik kon niet meer slapen en heb de medicijnen voor de RLS ook moeten verhogen jammer genoeg. Dus een beetje van de leg af. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Slechte nachtrust, tand begint behoorlijk pijn te doen. Dat zou juist minder moeten worden. Isniegoednie zou Yoda zeggen als hij Nederlands sprak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen, donker, regen, tijd om nog uurtje in bed te duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goeie morgen vroege vogels, Reach. prut zeg van je tand. Doe maar lekker rustig aan vandaag. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen allemaal Dagpact Reacher Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen frummers, Grauw hier, maar wel droog, en koud. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 (bewerkt) Vreemd, mijn bericht herhaalt zichzelf??? Maar 1 keer is genoeg.... 16 mei 2021 bewerkt door Yvonne bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goeiemorgen iedereen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 19 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact Reacher Rosa zbb Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goeie morgen ZBB. Nou er is hier volgens mij een ernstig ongeluk gebeurd. Ziekenauto's en 3 helikopters. Maar duimen dat het mee valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Ow heftig bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 DAGPACT: Reacher Rosa zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Oei Bol, dat klinkt niet goed. Jij ook een goedemorgen trouwens @bolletje, zbb en Claudius. Jeetje @Maja, even een blommetje voor jou, je verdient dat zo enorm Zbb, Reacher en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 goeiemorgen frummers om 5 uur sliep ik nog niet dat gebeurt me zelden en straks wandelafspraak met zus dus terug gaan is geen optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goedemorgen Artemis en Jane... Pffff, spannend boek gelezen of spannende film gekeken gisteren Jane? In ieder geval lekker lopen straks en misschien vanmiddag even een half uurtje op de bank??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden