haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 En hier ging ie, de ouwe palm. Stom, stom, stom, had ik moeten zien toen ik de foto nam. dedegeenwintermerrgewendzijnde Reacher en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Wijds uitzichie heppie, @haddock, Geen kamerbewoners tegenover je, zo te zien. Hoef je 's avonds in het donker de gordijnen ook niet dicht te doen, he? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 @nancywat een onwijs nare reactie van je leidinggevende. Voorlopig maar even in z’n sop gaar laten koken en gewoon thuis blijven. Je blijft toch niet voor niks thuis! Sterkte nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 @Lieke7777jij gaf mij ooit een linkje naar het werkboek van AA maar ik kan het niet meer vinden... heb je deze misschien nog een keer voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 15 minuten geleden zei Kohtje: Wijds uitzichie heppie, @haddock, Geen kamerbewoners tegenover je, zo te zien. Hoef je 's avonds in het donker de gordijnen ook niet dicht te doen, he? We hebbuh nie eens gedijnuh. Alleen voor aan de straat vitrage op rails, en die gaat savus wel dicht. Achter is alles onbedekt. Tot vorig jaar boerde de boer hierachter nog met paarden! Dat was helemaal geweldig. Maar hij is nu gestopt, het land verhuurd. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Welkom terug Fabienne, oxepam?? Wilde je serieus de weg op met oxazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 5 minuten geleden zei Cleo66: Jakkes @nancy, daar loop je ff een flinke deuk op zeg. Wat een tr#@@!$$##. Ik hoop dat je het naast je neer kan leggen . En helemaal goed dat je he hevr zoekgemeld . Dat je überhaupt nog zo lang hebt doorgewerkt is al superknap. Wat een nare mensen lopen er toch rond bah Ja, en jij ook al een slechte ervaring erbij, inderdaad bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 11 minuten geleden zei Cleo66: Begrijp je reactie niet maar toch een dankjewel omdat je het goed met me voor hebt . Het was op mijn vrijwilligerswerk in de boetiek op het terrein van de PI hier in mijn woonplaats sorry, ik dacht je adresjes, dat die een nieuwe baas hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik hoor geruchten van sauna's die weer open gaan. In juli kon ikzelf weer boeken, anderen gaan vanaf 9 juni of andere data open. jippie!! Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Nancy, ziek melden en wachten op oproep van je bedrijfsarts. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 18 minuten geleden zei Sowhat: Nancy, ziek melden en wachten op oproep van je bedrijfsarts. Ja, dat deed ik dus. Maar ze heeft meteen een thuiswerkprogramma voor me bedacht . Ze zei ook dat ze meteen de bedrijfsarts er achteraan zou zetten. Ik zou me bijna een fraudeur gaan voelen . lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Jazeker. Nou ja, ik ga maar proberen het los te laten. Ze zal wel een chagrijnige bui hebben gehad. En ik ga me op mezelf concentreren. Artemis, lady jane, haddock en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 18 minuten geleden zei nancy: Ja, dat deed ik dus. Maar ze heeft meteen een thuiswerkprogramma voor me bedacht . Ze zei ook dat ze meteen de bedrijfsarts er achteraan zou zetten. Ik zou me bijna een fraudeur gaan voelen . Niet aan dat thuiswerkprogramma beginnen. Mailtje sturen dat je je ziek meldt, als je dat wilt met de reden erbij. Ze zoeken het maar uit, ziek is ziek. Niet ziek betekent dat je thuis je werk maar moet doen. Reacher, Artemis, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Jeetje @nancy wat ewn vervelende niet empathische reactie op je ziekmelding . Ze hebben het recht niet eens om je gelijk thuis aan het werk te zetten . En laat die bedrijfsarts maar komen toch .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 1 uur geleden zei VIII: @Lieke7777jij gaf mij ooit een linkje naar het werkboek van AA maar ik kan het niet meer vinden... heb je deze misschien nog een keer voor mij? https://www.literatuur-na-areanoord.nl/literatuur-nederlandstalig/nederland-stappen-werkboek Dan moet hier op lukken ' via mobiel krijg ik hem niet helemaal geladen de pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Slaap lekker @spirit fijne dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Bah @nancyen @Cleo66. Driewerf Bah!! ik had een rottige dag. Het wilde niet. Computers die vastlopen enzo. Terwijl er deadlines zijn. Nou ja. Dat allemaal. Weekend. Fijn! omarmen, ja @Yana. Dat is het wel, maar ik ben zoooooooo goed in verzet! Het zit diep. slaap lekker nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Trusten allemáál , morgen werken maar avond dienst hoef niet vroeg op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) Hier loopt het ook niet lekker zit mezelf in de weg,niks gaat vanzelf,heel snel geïrriteerd en gestrest. Moet alles maar zo klein mogelijk houden verlopig,dat werkt voor nu even het beste. de antabus zit er weer in meld me droog (en rookvrij) af voor vandaag. weltrusten. 14 mei 2021 bewerkt door Zbb rapilos, lady jane, haddock en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 13 minuten geleden zei Zbb: Hier loopt het ook niet lekker zit mezelf in de weg,niks gaat vanzelf,heel snel geïrriteerd en gestrest. Moet alles maar zo klein mogelijk houden verlopig,dat werkt voor nu even het beste. de antabus zit er weer in meld me droog (en rookvrij) af voor vandaag. weltrusten. Er zullen altijd rotdagen tussen zitten @Zbb, helaas. Maar er komen ook weer goede dagen aan. Je bent een baas zoals je het aan het volhouden bent. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 17 minuten geleden zei Zbb: Hier loopt het ook niet lekker zit mezelf in de weg,niks gaat vanzelf,heel snel geïrriteerd en gestrest. Moet alles maar zo klein mogelijk houden verlopig,dat werkt voor nu even het beste. de antabus zit er weer in meld me droog (en rookvrij) af voor vandaag. weltrusten. Take good care, old boy. Heb zelf gevaren, offshore gewerkt en later in de ploegendienst. Je hebt altijd het gevoel dat je iets in moet halen. Nou, zo is het niet! Laat ze lekker, jij pakt n dik katje en bent meer vrij als menigeen. Let that be your joy. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 37 minuten geleden zei Lika: omarmen, ja @Yana. Dat is het wel, maar ik ben zoooooooo goed in verzet! Het zit diep. Jij bent anders wel een voorbeeld voor me Ik realiseer me dat ik heel makkelijk praten heb. Als ik lees wat jullie allemaal te verstouwen hebben met druk werk, nare leidinggevenden en puberende kinderen... dan maak ik een diepe buiging voor jullie allemaal. Ik heb gewoon een leven als een luis op een zeer hoofd als duo-kluizenaar met m'n lief en ik heb eigenlijk met niemand wat te maken en hoef alleen voor mezelf te zorgen. Artemis, nancy, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Dankjewel @Lieke7777 Ik meld me droog af voor het dagpact Fijne nacht allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Hallo allemaal! Ik ben erg laat, maar ik meld mij droog af. Vandaag een drukke dag gehad, pfff... Mijn auto wilde niet starten vanmorgen, dus ben ik op de fiets naar het werk gegaan (18km fietsen). Op het werk was het druk en eenmaal weer thuisgekomen stond mijn hond natuurlijk heel druk rond te springen. Hij vond dat hij iets te lang alleen geweest was. Ik heb lekker met hem gewandeld en getraind en daarna ben ik maar naar mijn auto gaan kijken. Hoewel ik snel aan de benodigde onderdelen kon komen, was het nog een hele klus om het te vervangen. Daar ben ik tot een halfuur geleden mee bezig geweest. Daarna de hond nog even een klein rondje laten lopen en als mijn thee zo op is lekker naar bed. Ik mag morgen tot 9 uur uitslapen van mezelf xD Nu alleen nog hopen dat m'n hond het daar mee eens is. Weltrusten allemaal! lady jane, rapilos en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden