bolletje Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goeie allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goeiemorgen. De dinsdag danst drachtig maar draaglijk voor den deur. Nee hoor, ik zwam maar wat. Quinn, lady jane, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goedemorgen! It’s a beautiful dayyyyyyy, And nothing’s gonna stop me nowwwww. *filmshot van glunderd zeehondje dat op het punt staat de zee in te zwemmen* Bob en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 3 minuten geleden zei Bob: Goeiemorgen. De dinsdag danst drachtig maar draaglijk voor den deur. Nee hoor, ik zwam maar wat. Wat een geweldige zin om mee te beginnen @Bobjij held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik vind je trouwens te weinig zwammen, @Bob. Mag best meer Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goedemorgen! Gisteren een dag bijna niks gedaan. Behalve lekker tutten met mijn dame. Haar eerste broodje, of stukjes brood, is een feit. Of ze het echt lekker vindt valt nog te bezien. Vandaag plakken we er nog zo'n dagje achteraan. Al zal ik wel even wat gaan doen in huis. Oh ja en vanmiddag naar het audiologisch centrum toe. Verder lekker binnen blijven met dit weer. Tatum en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goeie morgen, ik weet het ook niet zo goed met dit weer...de buitentaken die gepland stonden vallen letterlijk in het water of zijn omver gewaaid...nu iets anders verzinnen om te doen binnen bweih... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Boebelientje is een zwammert tralalalala Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goedemorgen! De wind fluit om het huis en straks pak ik de fiets omdat ik naar werk moet. Klein beetje hopen op wind mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Morgen. Mooi dichterlijk @Bob jij poëtische ziel. Het regent, wat verveelt dat snel. Weer stemt niet vrolijk, nieuws stemt niet vrolijk, maar dat zeehondje... te lief Koffie en brinta en dan dat goede been vooruit. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goedemorgen. Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goedemorgen frummers, Wat een weer weer. Je gaat bijna denken dat we de zomer overslaan dit jaar. Maar wees gerust: over een paar weken loop ik weer te klagen dat het véél te warm is... Nu eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ok ik heb beslist het wordt poets- en verwendagje! Nu alleen nog beslissen wat eerst...eerst poetsen en dan belonen of andersom om de dag goed te starten...eerst nog koffie brengt raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ook goedemorgen , einde middag naar Brijder verder niet echt iets op de planning . Gewoon lekker rommelen in huis heb een weekje vrij . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Musashi met je laatste zin ben ik het sowieso eens. Meer koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 goeiemorgen frummers nu kan ik de belastingaangifte dus echt niet langer negeren vanmiddag iemand helpen met geleverde meubels sjouwen; ga ik maar lopend naartoe om de ommetjes-app blij te maken dan zijn hoofd en lijf wel weer in evenwicht vandaag dus vanavond mogen de TV en boek als beloning was het maar alvast zover nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Maak je de plaatjes zelf @ikkanhet ? Of vind je ze . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 6 minuten geleden zei lady jane: nu kan ik de belastingaangifte dus echt niet langer negeren en al die tijd zit zoiets ergens in je achterhoofd te zeuren. Mij is het dit jaar gelukt om het meteen te doen, ik ga dat vaker doen met van alles want het is heerlijk... (dus straks meteen die moeilijke mails in het Frans afhandelen, huppekee!) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 13 minuten geleden zei Lieke7777: Maak je de plaatjes zelf @ikkanhet ? Of vind je ze . De meeste vind ik hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: De meeste vind ik hoor. Ok vond hem wel toepasselijk dat je dit dan vind ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 DAGPACT:Yvonne Statice ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik nog steeds met koorts op bed. 11 uur coronatest. Voel me belabberd Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Vocatus: Ik nog steeds met koorts op bed. 11 uur coronatest. Voel me belabberd he bah @Vocatusheel veel sterkte en beterschap Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden