ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Dagpact: Rosa ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 DAGPACT: Rosa ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Hoe gaat het nu @Quinn ? Is de aanval voorbij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemorgen. Eerst een ei. Een ei hoort erbij. Gefeliciteerd, Willem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemorgen. Zo met jongste zoon naar beugeltandarts. Lekke band van fiets, dus ik ga lopen en zie hem daar. Ik heb geen auto/rijbewijs, maar ook op de fiets kun je een gevaar zijn met drank op, ben vroeger ook dom geweest daarin. Hoe vaak ik niet ben gevallen, ontelbare keren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Vaak wist ik niet eens meer waar mijn fiets stond of vergat ik m op slot te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Dat geldt voor ons allemaal Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Rosa ikkanhet Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 DAGPACT: Rosa ikkanhet Yvonne zbb Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Dank je @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Lonster, Maverick, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik moest lachen maar het is tegelijkertijd heel treurig @lady jane Fijn dat je er voor je man kon zijn @Etty hoop dat het helemaal goed komt met hem. En goed nieuws voor jou @Maja dat voorzichtige hernieuwde contact met je zus. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Heeft het ui niet gewerkt @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik hoop dat je migraine bijna over is @Quinn Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 dat is de kracht van humor Reacher schrijnend soms, helend vaak Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Iedere keer als ik ‘hoop’ typ op mijn telefoon verschijnt er een bepaalde emoji lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Heeft het ui niet gewerkt @Cleo66 Was jij dat nou van de week, die droomde dat ze een standje van me kreeg? Maar Reacher..... Jij weet toch wel dat het de ui is? Voor m'n vader was een ei een ai, een ui was ook een ai. Hij kreeg het niet voor elkaar, hoe vaak we het ook voor deden. Ai, ej, oi... maar nóóit ij of ei.. Een ei afpellen was een ai áppelen... Uien pelde hij nooit, die sneed ie gewoon. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Alweer terug van beugeltandarts, ja was gewoon open @Cleo66. Vond t ook best gek op Koningsdag. Wat vervelend dat je nog steeds last hebt Gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet. T is hier stralend mooi weer, heel rustig op straat, best veel vlaggen aan de ramen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Een hug voor jou @Cleo66. En ook 1 voor @Reacher, zomaar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden